
Le ta pranojmë – ka ditë në të cilat kreativiteti është në kuota të dobëta, e do të kërkonit justifikime për të bërë çdo gjë që ju del përpara, përveçse të uleshit për të përgatitur një kontent për në mediat sociale apo uebsajt-in tuaj. Pas së gjithash, nëse nuk krijoni dot një kontent cilësor, përse ta krijoni?
Nëse do të vendosni që gjithsesi të qëndroni besnik në krijimin e marketingut të kontentit, atëherë është e sigurt që do të kompensoheni, apo shpërbleheni, megjithatë, kjo mund të kërkojë një ndryshim të mendësisë. Ka disa principe që duhet t’i bindeni, të panegociueshme, e disa të tjera “të lezetshme”, të negociueshme, që mund t’i përmirësoni gjatë rrugëtimit tuaj.
Së pari, tre elementet e panegociueshme:
- Çfarëdolloj gjëje që do të shkruani duhet të ketë një kuptim, e preferencialisht një që të jetë në të njejtën familje vlerash të biznesit tuaj. Kjo është diçka specifikisht e rëndësishme në marketingun B2B dhe specifikisht marketingun e kontentit online.
- Edhe pse e vështirë për t’u eleminuar, mbajini gabime drejtëshkrimore në minimunin e tyre. Njerëzit kanë tendencën të bëhen të “shkujdesur” kur shkruajnë për mediat sociale, por lexuesve nuk ju shpëton kjo, e kur ju tregoheni të pavëmendshëm ndaj detajeve, njerëzit krijojnë një përshtypje të përgjithshme për paaftësinë tuaj.
- Vendosni një minimum targeti për mundin që do vendosni në lojë për prodhimin e një kontenti të marketingut online. Kontenti kyç kur bëhet fjala për kontent “të freskët” është “të freskët”. Mos harroni se një rrymë nuk është e nevojshme të jetë përrua – edhe një trik do ta bënte, nëse është i ri dhe interesant. Por mos ndaloni së rrjedhuri, së përparuari, pa marrë parasysh se çfarë.
Së dyti, tre elementet e negociueshme:
- Cilësia e kopjes suaj – kjo është një pengesë e madhe për t’u kapërcyer. Shumë njerëz të fushës së biznesit acarohen për çdo fjalë të artikullit, postimi në blog, apo shpërndarje. Fakti është që edhe një vëmendje ekstreme për cilësi mundet të sjellë më shumë dëme se sa fitime. Ky është një shembull që edhe perfeksioni mund të jetë armik i së mirës. Pra shkruani një artikull të mirë dhe publikojeni shpejt.
- Gjatësia e kopjes – edhe pse ka disa linja standarte për tekstin ideal (800-1000 fjalë për në blog), këto janë sygjerime, jo rregulla fikse. Një pjesë e konsiderueshme e blogjeve të suksesshme kanë deri në 200 fjalë në artikull, ndërsa të tjera kanë më shumë se 1000 fjalë, si dhe gjithçka në mes. Siç thotë Voltaire, “Sekreti i të qënurit bezdisës është të thënurit e gjithçkaje”. Kështu që rezistojini tundimit tuaj për të treguar gjithçka dhe lini diçka edhe për imagjinatën e lexuesit. Shkruani aq sa të mendoni se është e arsyeshme e më pas shkëputuni nga tastiera, apo “pena”.
- Kush e shkruan kopjen – jo të gjitha postimet duhet të vijnë nga CEO, nga presidenti, marketingu apo përgjegjësi i produktit. Mund të jetë edhe dikush tjetër nga organizata së cilit i pëlqen të shkruajë, e që do të jetë i lumtur të suportojë kauzën e kompanisë. Në fakt, disa autorë demostrojnë se një kompani ka energji dhe kompetenca edhe përtej
“suitave ekzekutive”.
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]
Përveçse një institucion arsimor universitet në vetvete janë një biznes i mirfilltë dhe si të tillë duhet të ngrejnë stuktuara të veçanta dhe të ndjekin strategji të caktuara marketingu për të arritur qëllimet e tyre. Marketingu dixhital është forma më e fuqishme e marketingut që çdo organizatë përdor sot, për këtë po listojmë disa pika […]
Gjenerimi i klientëve është procesi i tërheqjes dhe konvertimit të të interesuarve për të përdorur shërbimet tuaja për të marrë me qira, për të blerë ose shitur një shtëpi ose pronë. Me shtrirjen gjithnjë e më të zgjeruar të mediave dixhitale, agjentët duhet të mendojnë për gjenerimin e klientëve me anë të inbound dhe outbound […]