Marketingu i kontentit – Cilësia përballë sasisë

Le ta pranojmë – ka ditë në të cilat kreativiteti është në kuota të dobëta, e do të kërkonit justifikime për të bërë çdo gjë që ju del përpara, përveçse të uleshit për të përgatitur një kontent për në mediat sociale apo uebsajt-in tuaj. Pas së gjithash, nëse nuk krijoni dot një kontent cilësor, përse ta krijoni?

Nëse do të vendosni që gjithsesi të qëndroni besnik në krijimin e marketingut të kontentit, atëherë është e sigurt që do të kompensoheni, apo shpërbleheni, megjithatë, kjo mund të kërkojë një ndryshim të mendësisë. Ka disa principe që duhet t’i bindeni, të panegociueshme, e disa të tjera “të lezetshme”, të negociueshme, që mund t’i përmirësoni gjatë rrugëtimit tuaj.

Së pari, tre elementet e panegociueshme:

  • Çfarëdolloj gjëje që do të shkruani duhet të ketë një kuptim, e preferencialisht një që të jetë në të njejtën familje vlerash të biznesit tuaj. Kjo është diçka specifikisht e rëndësishme në marketingun B2B dhe specifikisht marketingun e kontentit online.
  • Edhe pse e vështirë për t’u eleminuar, mbajini gabime drejtëshkrimore në minimunin e tyre. Njerëzit kanë tendencën të bëhen të “shkujdesur” kur shkruajnë për mediat sociale, por lexuesve nuk ju shpëton kjo, e kur ju tregoheni të pavëmendshëm ndaj detajeve, njerëzit krijojnë një përshtypje të përgjithshme për paaftësinë tuaj.
  • Vendosni një minimum targeti për mundin që do vendosni në lojë për prodhimin e një kontenti të marketingut online. Kontenti kyç kur bëhet fjala për kontent “të freskët” është “të freskët”. Mos harroni se një rrymë nuk është e nevojshme të jetë përrua – edhe një trik do ta bënte, nëse është i ri dhe interesant. Por mos ndaloni së rrjedhuri, së përparuari, pa marrë parasysh se çfarë.

Së dyti, tre elementet e negociueshme:

  • Cilësia e kopjes suaj – kjo është një pengesë e madhe për t’u kapërcyer. Shumë njerëz të fushës së biznesit acarohen për çdo fjalë të artikullit, postimi në blog, apo shpërndarje. Fakti është që edhe një vëmendje ekstreme për cilësi mundet të sjellë më shumë dëme se sa fitime. Ky është një shembull që edhe perfeksioni mund të jetë armik i së mirës. Pra shkruani një artikull të mirë dhe publikojeni shpejt.
  • Gjatësia e kopjes – edhe pse ka disa linja standarte për tekstin ideal (800-1000 fjalë për në blog), këto janë sygjerime, jo rregulla fikse. Një pjesë e konsiderueshme e blogjeve të suksesshme kanë deri në 200  fjalë në artikull, ndërsa të tjera kanë më shumë se 1000 fjalë, si dhe gjithçka në mes. Siç thotë Voltaire, “Sekreti i të qënurit bezdisës është të thënurit e gjithçkaje”. Kështu që rezistojini tundimit tuaj për të treguar gjithçka dhe lini diçka edhe për imagjinatën e lexuesit. Shkruani aq sa të mendoni se është e arsyeshme e më pas shkëputuni nga tastiera, apo “pena”.
  • Kush e shkruan kopjen – jo të gjitha postimet duhet të vijnë nga CEO, nga presidenti, marketingu apo përgjegjësi i produktit. Mund të jetë edhe dikush tjetër nga organizata së cilit i pëlqen të shkruajë, e që do të jetë i lumtur të suportojë kauzën e kompanisë. Në fakt, disa autorë demostrojnë se një kompani ka energji dhe kompetenca edhe përtej
    “suitave ekzekutive”.

Adaptuar nga customerthink.com

December 6, 2019

Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?

April 6, 2020

Situatat e jashtëzakonshme, ose le ta themi ndryshe krizat, janë një mundësi fantastike për të bërë një hap pas e për të monitoruar me vëmendje sjellje të ndryshme njerëzore, profesionale, sociale, politike, kulturore, etj.

April 3, 2020

Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit.

April 1, 2020

Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë.

March 30, 2020

Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë.

March 25, 2020

Deri tani të gjithë janë të vetëdijshëm mbi situatën, mbi rëndësinë e ruajtjes së distancës dhe larjes së duarve dhe ne do t’jua lëmë në dorë ekspertëve të shëndetit këto çështje kritike.

March 24, 2020

Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.

March 23, 2020

Gama e gjerë e ndjekësve dhe “followers-at” aktivë janë arma më e fortë e strategjisë suaj të marketingut dixhital. Mediat sociale janë “mbingarkuar” nga përdorues dhe kontent të gjeneruar po nga përdoruesit.

March 19, 2020

Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?