Le ta pranojmë – ka ditë në të cilat kreativiteti është në kuota të dobëta, e do të kërkonit justifikime për të bërë çdo gjë që ju del përpara, përveçse të uleshit për të përgatitur një kontent për në mediat sociale apo uebsajt-in tuaj. Pas së gjithash, nëse nuk krijoni dot një kontent cilësor, përse ta krijoni?
Nëse do të vendosni që gjithsesi të qëndroni besnik në krijimin e marketingut të kontentit, atëherë është e sigurt që do të kompensoheni, apo shpërbleheni, megjithatë, kjo mund të kërkojë një ndryshim të mendësisë. Ka disa principe që duhet t’i bindeni, të panegociueshme, e disa të tjera “të lezetshme”, të negociueshme, që mund t’i përmirësoni gjatë rrugëtimit tuaj.
Së pari, tre elementet e panegociueshme:
- Çfarëdolloj gjëje që do të shkruani duhet të ketë një kuptim, e preferencialisht një që të jetë në të njejtën familje vlerash të biznesit tuaj. Kjo është diçka specifikisht e rëndësishme në marketingun B2B dhe specifikisht marketingun e kontentit online.
- Edhe pse e vështirë për t’u eleminuar, mbajini gabime drejtëshkrimore në minimunin e tyre. Njerëzit kanë tendencën të bëhen të “shkujdesur” kur shkruajnë për mediat sociale, por lexuesve nuk ju shpëton kjo, e kur ju tregoheni të pavëmendshëm ndaj detajeve, njerëzit krijojnë një përshtypje të përgjithshme për paaftësinë tuaj.
- Vendosni një minimum targeti për mundin që do vendosni në lojë për prodhimin e një kontenti të marketingut online. Kontenti kyç kur bëhet fjala për kontent “të freskët” është “të freskët”. Mos harroni se një rrymë nuk është e nevojshme të jetë përrua – edhe një trik do ta bënte, nëse është i ri dhe interesant. Por mos ndaloni së rrjedhuri, së përparuari, pa marrë parasysh se çfarë.
Së dyti, tre elementet e negociueshme:
- Cilësia e kopjes suaj – kjo është një pengesë e madhe për t’u kapërcyer. Shumë njerëz të fushës së biznesit acarohen për çdo fjalë të artikullit, postimi në blog, apo shpërndarje. Fakti është që edhe një vëmendje ekstreme për cilësi mundet të sjellë më shumë dëme se sa fitime. Ky është një shembull që edhe perfeksioni mund të jetë armik i së mirës. Pra shkruani një artikull të mirë dhe publikojeni shpejt.
- Gjatësia e kopjes – edhe pse ka disa linja standarte për tekstin ideal (800-1000 fjalë për në blog), këto janë sygjerime, jo rregulla fikse. Një pjesë e konsiderueshme e blogjeve të suksesshme kanë deri në 200 fjalë në artikull, ndërsa të tjera kanë më shumë se 1000 fjalë, si dhe gjithçka në mes. Siç thotë Voltaire, “Sekreti i të qënurit bezdisës është të thënurit e gjithçkaje”. Kështu që rezistojini tundimit tuaj për të treguar gjithçka dhe lini diçka edhe për imagjinatën e lexuesit. Shkruani aq sa të mendoni se është e arsyeshme e më pas shkëputuni nga tastiera, apo “pena”.
- Kush e shkruan kopjen – jo të gjitha postimet duhet të vijnë nga CEO, nga presidenti, marketingu apo përgjegjësi i produktit. Mund të jetë edhe dikush tjetër nga organizata së cilit i pëlqen të shkruajë, e që do të jetë i lumtur të suportojë kauzën e kompanisë. Në fakt, disa autorë demostrojnë se një kompani ka energji dhe kompetenca edhe përtej
“suitave ekzekutive”.
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]