Edhe nëse markat nuk do të dëshironin të gjenin forma të reja marketingu, orientimi i audiencës dhe zhvillimi i teknologjisë “i detyron” të gjurmojnë mënyra gjithnjë e më inovative, për të promovuar produktet e veta.
Pyetja është, çfarë na duhet të përmirësojmë në vitin 2020?
- FORMATI MË POPULLOR I MARKETINGUT TË KONTENTIT
Edhe pse industria po adopton mjete dhe teknologji të reja, shumë kompani i qëndrojnë strikte rregullave të tyre të çdo viti. Ato krijojnë përmbajtje të caktuara, në një kohë të caktuar, me target- grupe të caktuara.
64% e brand-eve përdor reklamat native, kështu që marketingu i kontentit mbetet një fushë me trend rritës. Ato kompani që shkruajnë dhe përdorin “blogjet” janë shumë më të predispozuar ta shohin matësin ROI në këndvështrim pozitiv dhe 60% e “fansave” të këtyre kompanive (në jetën reale) lidhen edhe më tepër me kompaninë dhe produktet e saj, nëse lexojnë shkrime, artikuj të kompanisë në mediat online.
2. FORMAT DHE TEKNOLOGJITË MË TË MIRA TË SHPËRNDARJES SË MARKETINGUT TË KONTENTIT
Rrjetet sociale të japin luksin dhe të krijojnë akses në një sërë të dhënash të audiencës suaj. Nuk është çudi që 85% e kompanive përdorin profilet e tyre në rrjetet sociale për të mbledhur një database të dhënash. Të identifikuarit dhe të pasurit prioritet KPI-në është hapi i parë, por nevojiten dhe mjete të tjera për krijimin e një panorame të plotë mbi audiencën tuaj.
Nuhatja e angazhimit të ndjekësve tuaj në media sociale dhe mëyra se si ata i përdorin artikujt tuaj është thelbësore. Nëse arrini të ndiqni “rrugëtimin” e shkrimeve online të kompanisë, mundësitë për të pasur sukses me marketingun e kontentit janë më të mëdha.
Po ashtu, promovuesve ju jep mundësinë të krijojnë përmbajtje më cilësore dhe strategji më të mira. Sa më shumë njohuri të keni në lidhje me nevojat dhe prefencat e audiencës, aq më të mëdha janë shancet të përmbushni maksimalisht qëllimin tuaj për të rritur biznesin duke reklamuar me anë të kontentit.
3. KOMPANITË PO INVESTOJNË MË SHUMË NË REKLAMAT NATIVE
57% e botuesve të reklamave native thonë se buxheti i tyre është rritur. Markat, siç përmendëm, po eksplorojnë teknologjitë e reja dhe po shtojnë investimet në shpërndarjen dhe promovimin e produkteve në çdo sektor. Kjo do të thotë se po “hidhen” më shumë para në çdo metodë marketingu, por marketingu i kontentit është i vetmi që vë në rradhë të parë nevojat e konsumatorit.
Ai promovon produktin, shërbimin, vetë kompaninë dhe po ashtu nuk krijon konfuzion te ndjekësi me reklamat që ndërpresin leximin. Marketingu i kontentit shkurton distancat dhe eleminon paqartësitë, duke i dhënë audiencës fiks atë që është duke kërkuar dhe duke arritur të marrë edhe vëmendjen më të madhe.
Investimi në reklamat native është thelbësor dhe kompanitë kanë filluar ta kuptojnë këtë, prandaj orientimi në 2020 do të jetë pikërisht drejt marketingut të kontentit, si e vetmja mënyrë për të shkrirë në një të vetme përmbajtjen cilësore me përthithjen e audiencës dhe rezultatin final në shitjen e produkteve.
4. RRITJA E ROI-T NË MARKETINGUN E KONTENTIT
Kompanitë po investojnë më shumë te marketingu i kontentit, por pavarësisht kësaj, kur vjen puna për të matur kthimin e investimeve, përballen me paqartësi. Kjo për shkak të mosnjohjes mirë të matësit ROI.
Studimet tregojnë se 79% e kompanive përdorin marketingun e kontentit për t’i bërë produktet të njohura, ndërsa 67% e tyre kërkojnë të krijojnë besim te audienca e tyre. Por, gjithçka sillet rreth konsumatorit, kështu që çfarë mendojnë ata për përpjekjet e vazhdueshme të kompanive, nëpërmjet reklamat native?
-70% e konsumatorëve pretendojnë se ndihen më “të afërt” me një kompani të caktuar, nëse lexojnë “të mirat” e saj në artikuj dhe blogje.
-82% e konsumatorëve thonë se kanë një kënvështrim më pozitiv mbi brand-in, pasi lexojnë reklamat native lidhur me produktet e tij
– Konsumatorët kanë 131% më shumë shance të blejnë një produkt të një kompanie, pasi “edukohen” me shkrime mbi produktin
Marketingu i kontentit po përqafohet nga audiencat, pasi po hyjmë në një epokë që përvoja e konsumatorëve po bëhet vendimtare për sjelljen e kompanive. 2020-ta, sipas studimit të Institutit të Marketingut të Kontentit, do të jetë një vit që do të sjellë orientim gjithnjë e më të madh drejt reklamave native.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]