Reklamuesit e dinë se sa e rëndësishme është të përfitosh nga kalendari i festave dhe Shën Valentini, nuk është përjashtim. Por, ndërkohë që bëhemi gati për ditën “e madhe”, ja vlen të ndalojmë për të bërë një analizë të përmbajtjeve që kanë më shumë sukses për Shën Valentin, si dhe kontentin me të cilin audienca ushqehet më shumë në 14 shkurt. Reklamat native janë një nga format më të suksesshme të reklamimit që i dërgojnë përmbajtjet përpara “syve” dhe “veshëve” të përdoruesve, e që gjenerojnë trafik nga këto përmbajtje, megjithatë, mund të mos jeni në dijeni të kontentit që sjell më shumë klikime.
Nga studimet e më shumë se 3.000 uebsajt-eve “entertainment” dhe “lifestyle”, të përhapura në një rrjet me miliona vizitues unikë, ne kemi zbuluar disa metoda të cilat do t’ju mësojnë të keni përparësi kundrejt gamës së gjerë të reklamave native për ditën e Shën Valentinit dhe si të diferencoheni! Kemi listuar tematikat kryesore për 14 shkurtin nga 1 te 10, sipas shkallës së klikimeve që marrin. Kjo renditje bazuar në numrin e vizitorëve, klikimeve dhe të dhëna të tjera.
- “Trajtimet e veçanta”, kategoria e ushqimit
Recetat, fotografitë me cilësi të mirë, idetë e veçanta për të nxitur romancën mes të dashuruarve. Kategoria e ushqimit është e para në listën e kontenteve që më së shumti audiencën të klikojë mbi përmbajtjen e krijuar nga ju, duke qenë tematika që mban numrin më të lartë të klikimeve. Nga 5 pikët e plota sipas parametrit tonë matës, mban 5 pikë të plota.
2. Idetë dekorative për Shën Valentin, kategoria e dhuratave
Vizitorët janë në kërkim të kontenteve që i ndihmojnë të kenë një Shën Valentin special. Çfarë më mirë se sa të krijojnë një gjë nga “hiçi”, apo të gjejnë dhuratën ideale për njëriun e tyre të zemrës? Edhe pse jo në të njëjtën shkallë me kategorinë e trajtimit/ushqimit, kategoria e ideve/dhuratave është në renditjen e dytë, për nga klikimet më të larta dhe merr 4.7 pikë nga 5.
3. Make-up, rroba dhe flokë të bukur
Nga 5 pikë, reklamat native të kësaj natyre marrin 2.4 pikë, por gjithsesi të rëndësishme për një mënyrë të caktuar të festimit të Shën Valentinit. Le të mos harrojmë se të dukurit bukur nuk del asnjëherë nga moda, por mbani mend se sygjerimet që jepni, duhet të jenë të përshtatura me trendet më të fundit.
4. Këshillat “e nxehta”
Pas kategorisë make-up, rroba dhe flokë, këshillat “e nxehta” renditen fill pas, me 2.3 pikë nga 5. Gjatë navigimit në internet, vizitorët po gjurmojnë edhe për hmm.. si ta themi? Këshilla pikante për të kaluar një natë të paharrueshme! Nuk duhet të jetë surprizë se arti i dashurisë është një nga më të kërkuarit apo jo, sidomos në një studim ku në vend të parë për klikueshmëri rezultojnë reklamat native për ushqimet.
5. Ide për takime të para në ditën e Shën Valentinit
E renditur në fund të listës sonë, por që në fakt një nga 5 temat që “shesin” më shumë për 14 shkurtin është ajo e takimeve të para për Shën Valentin dhe ide se si mund të kalohen. Kjo ditë në fakt i mbledh të gjithë ata që e kanë një dashuri të ngrejnë një dolli, por zgjon dëshirën për t’u dashuruar edhe te ata që mbase gjatë vitin ndihen mirë me të qënurit single. Pra, me pak fjalë, te reklamat native ka vend për të gjithë dhe kjo është diçka pozitive. Edhe pse një pjesë mund ta kenë idenë e tyre për takimin e parë perfekt, në mes të miliona vizitorëve unikë ka hapësira boshe pafund për sygjerime se si një takim i parë mbresëlënës mund të jetë. Kjo kategori, në studimin tonë ka marrë 1.1 pikë nga 5 pikët e mundshme.
Nga kjo listë e përshkruar nga blogu jonë, ka një seri elementësh interesant për t’u shënuar në bllokun tuaj përgatitor të Shën Valentinit. Por, le të mos harrojmë se si për çdo gjë tjetër që marketierët shkruajnë apo përgatisin, nuk është e rëndësishme vetëm përzgjedhja e gjësë së duhur në momentin e duhur, por cilësia e kontentit që fiton zemrat e vizitorëve dhe i kthen në audiencë…
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]