Opinionet e klientëve tuaj janë me rëndësi – ato të tregojnë se çfarë pëlqehet më shumë nga biznesi juaj, si dhe cilat janë fushat në të cilat duhet të përmirësoheni. Pra, të mblidhni feedback-e është mëse e nevojshme nëse dëshironi të ruani klientët dhe të rrisni biznesin tuaj.
Shumë nga klientët tuaj nuk do t’ju telefonojnë apo t’ju dërgojnë email për të ndarë mendimin e tyre me ju. Por, një pjesë e madhe e tyre ama, do të përdorin platforma si Facebook apo Instagram, Twitter për të dhënë opinionin e tyre. Në këtë rast, ju keni “luksin” të zgjidhni se çfarë ju duhet ta përdorni në avantazhin tuaj.
Bëni pyetje dhe monitoroni komentet
Një nga mënyrat më të thjeshta për të mbledhur të dhëna mbi feedback-et e klientëve në mediat sociale është thjeshtë duke bërë pyetje për ndjekësit tuaj. Njerëzit ndihen mirë kur japin mendimin e tyre mbi gjërat, ndaj pjesa më e madhe e ndjekësve tuaj do të jenë të gatshëm për t’u përgjigjur.
Pra, është mëse e qartë që duhet të krijoni një status apo një sondazh për t’i drejtuar pyetje audiencës suaj. Ju mund t’i pyesni ndjekësit tuaj për cilësinë e preferuar të produktit tuaj, apo atë cilësi që ata do të preferonin por që mungon, në çfarë ngjyre do ta preferonin produktin që ju po ofroni, çfarë mendimi kanë për shërbimin e klientit, ejt. Cilado qoftë pyetja, në shumë pak sekonda, ju duhet të merrni me dhjetëra komente. Monitoroni këto komente dhe mbani shënime mbi atë që njerëzit po thonë, në mënyrë që opinionet e tyre t’i merrni në konsideratë. Është e rëndësishme t’i vini në jetë feedback-et e klientëve tuaj – kjo do t’i bëjë ata të ndihen të vlerësuar dhe me shumë gjasa të japin sërish opinionin e tyre, në momentin tjetër që do t’i pyesni.
Krijoni sondazhe dhe mbikqyrini
Përpos krijimit të statuseve me pyetje për klientët mbi atë që mendojnë, shumë platforma sociale krijojnë sondazhe dhe mbikqyrin karakteristikat e sondazhit, për t’i studiuar dhe analizuar në një moment të dytë. Për shembull, ju mund të krijoni sondazhe në Facebook, Tëitter, Instagram Stories. Sondazhet në mediat sociale i japin mundësinë ndjekësve të ndajnë opinionin e tyre mbi biznesin, në një mënyrë më zbavitëse, në vend që ta bëjnë këtë thjesht duke komentuar.
Nëse vendosni ta bëni këtë në uebsajt-in tuaj, ju mund të merrni më shumë ndjekës në mediat sociale, duke i dhënë share linkut me pyetjen apo sondazhin përkatës. Në Facebook apo Instagram ju mund të bëni një sondazh me vetëm një pyetje. Por, duke krijuar një studim në uebsajt-in tuaj dhe duke e ndarë linkun në mediat sociale, ju mund të merrni feedback nga konsumatorët tuaj për shumë tema, në të njejtën kohë.
Përdorni Facebook Messenger Chatbot
Në epokën që po jetojmë, shumë klientë presin që të mund të lidhen me një biznes 24/7, si me kontakte si me shërbimin e klientit. Kjo është arsyeja pse shumë biznese ofrojnë shërbimin e klientit nëpërmjet mediave sociale. Meqënëse është e pamundur të jenë në dispozicion 24/7 për t’ju përgjigjur pyetjeve, kompanitë përdorin “Facebook Messenger Chatbots”, për t’ju përgjigjur pyetjeve të klientëve. Përpos ofrimit të shërbimit të klientit, një “Facebook Messenger Chatbot” mund të përdoret edhe për të mbledhur të dhëna nga feedback i klientëve.
Kur konsumatorët chat-ojnë me ju nëpërmjet “Facebook Messenger Chatbot” për problemet që ata po hasin, ju mund të grumbulloni informacion për të kuptuar se cilat janë fushat e dobëta të biznesit tuaj. Ju mund të përdorni këtë mënyrë edhe për t’ju drejtuar pyetje studimore klientëve tuaj. Për shembull, bizneset eCommerce që shesin produkte në rang të gjerë mund të kuptojnë se cilat janë produktet më të preferuara.
Përpos të tjerave, përdorimi i “Facebook Messenger Chatbot” nuk do t’ju ndihmojë vetëm të grumbulloni feedback me vlerë, por po ashtu që të keni një marrëdhënie më të fortë me klientët tuaj. Sipas të dhënave statistikore, të pasurit mundësinë për të komunikuar me një biznes, i bën njerëzit të ndihen më pozitivë në lidhje me biznesin – 63% e të anketuarve janë shprehur në këtë mënyrë. Nga ana tjetër, 59% e tyre kanë thënë se ndjejnë se biznesi është i interesuar për ta, ndërsa 55% thonë se nëpërmjet chat-imit me kompaninë, kanë më shumë predispozita t’i besojnë asaj.
Përdorni opsionet audio të mediave sociale
Gjejeni çfarë? Ju nuk jeni të limituar vetëm në biseda që përfshijnë bashkëbisedime apo interaktivitet nëpërmjet komenteve. Nëpërmjet opsioneve të rrjeteve sociale ju mund të zbuloni se çfarë janë duke thënë njerëzit për kompaninë tuaj në mediat sociale – edhe atëherë që nuk janë duke ju ndjekur. Ju mund të merrni feedback-un e klientëve tuaj edhe atëherë kur ata nuk po jua dërgojnë feedback-un në mënyrë direkte.
Platformat “listening” si Hootsuite, Buffer, Sprout Social, si dhe të tjera, ju lejojnë të selektoni emrin e brand-it nga të gjitha platformat ku është përmendur. Për shembull, nëse një klient bën një tëeet për biznesin tuaj, pa ju bërë tag në të, platforma sociale e dëgjimit do ta gjejë për ju, në mënyrë që ju ta dëgjoni se çfarë janë duke thënë njerëzit për kompaninë tuaj. Përpos faktit që arrin të kapë rastet kur përmendet emri i kompanisë suaj, me shumë platforma të dëgjimit ju mund të bini në gjurmët e konsumatorëve që përmendin fjalë kyçe të brandit tuaj. Për shembull, nëse kompania juaj ka një produkt specifik që quhet “The 365 Visualizer”, platforma sociale e dëgjimit mund të veçojë momentet që këto fjalë kyçe përmenden.
Mbani mend se në momentin që do të grumbulloni këto të dhëna nga mediat sociale, mbetet në duart tuaja t’i përdorni këto feedback-e në avantazhin tuaj. Në momentin që kujdeseni për opinionet e klientëve dhe i vendosni ato në zbatim, do t’i tregojë klientëve që ata janë të rëndësishëm për ju, e kjo do t’ju ndihmojë të rriteni si biznes!
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]