Ku do të ishim vallë pa të gjitha opsionet që Facebook ofron? Në këtë artikull kemi vendosur të flasim për diferencën mes Facebook Ads dhe Facebook Boosting. Nëse keni një biznes në Facebook, atëherë është e sigurt që ju është propozuar më shumë se një herë nga vetë platforma e Facebook, të bëni boost një apo më shumë artikuj. Mbase e keni provuar…Por, a e dini se ekziston një botë komplet më vete për pronarët e bizneseve, e quajtur “Menaxheri i Bizneseve në Facebook”? Kjo botë është ajo në të cilën jetojnë Facebook Ads. Le të zbulojmë qëllimin e të dyjave.
Kur duhet t’i bëni boost një postimi?
“Boosting” i një postimi është mënyra më e thjeshtë për t’u reklamuar në Facebook. Sigurisht që Facebook e bën të thjeshtë butonin e boost-it, i cili është vetëm një “click” larg. Sidoqoftë, postimet e bëra boost, nuk i kanë të gjitha personalizimet e njejta, ose veçoritë e synuara, në dispozicion të një marketieri, nuk përngjasojnë në mes tyre. Kur të bëni boost një postim, ju po përcaktoni tre gjëra.
- Kë po targeton si synim, moshën dhe gjininë
- Buxhetin tuaj
- Kohën për të cilën do të zgjasë boost-i i postimit tuaj
Do t’ju duhet t’i jepni boost postimeve tuaja nëse po përpiqeni të rrisni popullaritetin e brand-it nëpërmjet Page-it që keni, apo pëlqimeve, komenteve dhe shpërndarjeve. Boosting mund të jetë hapi i parë i fushatës suaj, për të rritur reach-et e audiencës që keni.
Sidoqoftë, Facebook Ads ju japin shumë më tepër opsione për të ngushtuar objektivin tuaj dhe për të përcaktuar se çfarë po përpiqeni të arrini.
Kur duhet të përdorni Facebook Ads?
Në këtë rast ja vlen të përcaktoni qartë, çfarë po përpiqeni të arrini? Kjo pyetje ju shfaqet përpara syve kur ju vizitoni www.business.facebook për të krijuar një Facebook Ad. Cili është objektivi i marketingut tuaj? Po kërkoni të rrisni audiencën, të merreni në konsideratë, apo të keni interaktivitet? Nëse mendoni se keni një sasi të konsiderueshme audience, ndoshta do t’ju pëlqente që produktet tuaja të merreshin edhe më shumë në konsideratë nëpërmjet shikueshmërisë së videove, dhënies së adresave të email-eve, apo angazhimeve në Facebook Page-in tuaj. Ky objektiv ju lejon të vazhdoni të ndërtoni besimin me audiencën tuaj. Më pas, pasi të keni krijuar një themel të mirë, mund të caktoni një tjetër objektiv; në konvertimin e objektivit tuaj në ngjarje, në blerjen e një produkti tuajin, apo në vizitimin e dyqanit/kompanisë suaj.
Facebook Ads ju rrit mundësinë për të ndërtuar një marrëdhënie me audiencën tuaj aktuale dhe atë potenciale, duke ju dhënë tool-et e duhura për të arritur objektivat e biznesit tuaj. Përveç këtyre opsioneve, ekziston një bollëk zgjedhjesh të tjera.
- Zgjidh ku do të vendosni ads tuaja: Doni që të shfaqen në anësore të News Feed-eve te Facebook, si ads në Messenger, story në Instagram, instant articles (artikull i menjëhershëm) apo si audience network (rrjeti i audiencës) ?
- Bëhuni kretiv për kontrollin e ads: Dizajnoni ads që përdorin “carousel ads”, përcaktoni thirrjen tuaj për ndërveprim dhe formatin e dëshiruar
- Read-Set-Target! Përdorni audiencë të ngjashme, duke bërë ritargetime, përcaktoni si duket demografia juaj në “Menaxherin e Facebook Ads”.
T’i bëni boost postimit tuaj është një mënyrë e shkëlqyer për të filluar nëse jeni një marketier i ri. Përdorimi i Facebook Ads të shtyn të arrish më shumë qëllimet e tua, si dhe në mënyrë më eficente. Megjithatë, e dimë se drejtuesit e kompanive duhet të jenë në shumë vende në të njejtën kohë. Nëse marketingu i biznesit tuaj po ju mbingarkon, lërjani procesin Loud Canvas, që ta mbajë peshën e marketingut mbi supe për ju.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]