Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin.
Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të mundshëm për produktin tuaj, ka shumë qëllime të tjera për krijimin e një reklame për markën tuaj. Gjithashtu, ju duhet të dini ndryshimet midis reklamimit dhe marketingut. Nëse nuk jeni të sigurt se çfarë qëllimi duhet t’i shërbejë reklama juaj, ky artikull do t’ju ndihmojë të kuptoni plotësisht qëllimet e ndryshme të reklamimit.
Cilat janë llojet e ndryshme të reklamave?
Reklamimi është një formë e vjetër promovimi me rrënjë që shkojnë në kohët e lashta. Por kohët e fundit, praktika e reklamimit ka ndryshuar jashtëzakonisht falë teknologjisë së re që ka lejuar konsumatorët të shmangin kanalet tradicionale të reklamimit. Për shembull, shpikja e shërbimeve të transmetimit si Netflix, ka bërë të mundur që shikuesit të injorojnë reklamat në TV, ndërsa ende shijojnë shfaqjet dhe filmat e tyre të preferuar.
Media e shkruar ka pësuar gjithashtu humbje të mëdha, me shumë njerëz që janë abonuar në kompanitë e mediave dixhitale në internet për përditësimet e tyre të përditshme të lajmeve, në vend që të dërgojnë një letër. Një kompani e mediave dixhitale, sipas përkufizimit, është ajo që prodhon të gjitha mediat e saj përmes hapësirës dixhitale, në vend të ndonjë produkti fizik. Sondazhet e fundit kanë zbuluar se të ardhurat nga reklamat e gazetave kanë rënë në mënyrë të vazhdueshme gjatë dy dekadave të fundit. Kjo do të thotë që si një sipërmarrës apo tregtar, ju duhet të shikoni përtej mënyrave tradicionale të reklamimit për të arritur më shumë klientë potencialë. Fatmirësisht, strategjitë e reklamimit dixhital janë dëshmuar të jenë një opsion i vlefshëm. Megjithëse peizazhi dixhital vazhdon të ndryshojë, ai është ende lloji më i mirë i reklamimit për shumicën e kompanive.
Cilat janë qëllimet e reklamimit?
Reklamimi ka tre objektiva kryesore: të informojë, të bindë dhe të kujtojë. Pra, sa herë që krijoni një reklamë për markën tuaj, sigurohuni që ajo t’i shërbejë këto tre qëllime.
Duke informuar
Kur lëshoni një produkt ose shërbim të ri, duhet t’i ndërgjegjësoni klientët tuaj të synuar. Ja ku reklamimi vjen në ndihmë. Pa reklamuar produktet ose shërbimet tuaja, ju do të luftoni për të bërë shitje domethënëse sepse shumë pak konsumatorë potencialë do të jenë të vetëdijshëm për to. Do të habiteni se sa larg mund të shkojë një reklamë e thjeshtë dhe e paketuar mirë.
Një reklamë informuese do të prezantojë markën tuaj në tregun tuaj të synuar. Përpara se të mund t’i bindni klientët tuaj se produkti ose shërbimi juaj është më i miri në treg, duhet t’u bëni të ditur se ai ekziston dhe çfarë bën në nivelin më themelor. Për më tepër, nëse kompania juaj ka zgjidhje komplekse, ju mund të përfitoni duke informuar klientët tuaj se si funksionon produkti ose shërbimi juaj dhe si do t’i ndihmojë ata. Një reklamë informative zakonisht ka disa seksione të përqendruara në shpjegimin e veçorive të një produkti ose shërbimi dhe përfitimet e tij për klientët.
Duke bindur
Për të mundur konkurrencën, duhet të bindni klientët tuaj të synuar se produkti ose shërbimi juaj është më i mirë se pjesa tjetër. Kjo është ajo që bën një reklamë bindëse. Pasi të keni informuar klientët tuaj të synuar për produktin ose shërbimin tuaj, duhet t’i ndihmoni ata të kuptojnë pse duhet të zgjedhin ju dhe jo ndonjë markë tjetër në treg.
Kompani të ndryshme përdorin qasje të ndryshme, duke përfshirë një theks në cilësinë e produktit, shërbimin, veçoritë ekskluzive, sigurinë mjedisore, faktorët e mirë, teknologjinë e re dhe kostot e ulëta. Reklama juaj bindëse duhet të tërheqë emocionet e klientëve tuaj të synuar, në mënyrë që të mund të tërheqni telat e tyre të zemrës.
Thirrja ndaj emocioneve ose ndjenjave të një klienti është një nga teknikat më efektive në reklamim. Edhe kur një klient kërkon arsye racionale për të blerë produktin ose shërbimin tuaj, aftësia juaj për të shfrytëzuar emocionet e tyre themelore është një mënyrë e shkëlqyer për të rritur shanset tuaja për të marrë një përgjigje pozitive.
Duke kujtuar
Një reklamë e suksesshme duhet t’u kujtojë klientëve tuaj përfitimet e produktit ose shërbimit tuaj, që do të thotë se thjesht duhet të përforcojë mesazhin e markës suaj në një treg tashmë të mirë-formuar. Ideja këtu është të ruani një ndërgjegjësim të lartë në bazën tuaj të klientëve dhe ta mbroni atë kundër konkurrentëve.
Nëse nuk vazhdoni t’u kujtoni klientëve përfitimet e produktit ose shërbimeve tuaja, konkurrentë të rinj do të vijnë dhe do t’ju vjedhin ato. Për shembull, nëse prodhoni letër higjienike, duhet të vazhdoni t’u kujtoni klientëve tuaj butësinë, qëndrueshmërinë dhe efektivitetin e kostos së letrës suaj. Ju duhet t’i kujtoni rregullisht, edhe nëse ata tashmë janë të vetëdijshëm për këtë. Kjo ndihmon për të mbajtur markën dhe mesazhin tuaj në krye të mendjes së klientit tuaj.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]