Nëse po kërkoni një mënyrë të vetme për uebsajt-in tuaj, që të rrisni interaktivitetin dhe marketingu të funksionojë më mirë, atëherë formula është krijimi i një Landing page. Por, çfarë është një Landing page dhe si funksionon në marketingun dixhital?
Në këtë artikull, ju do të mësoni të kuptoni e të njihni një Landing page, duke ju treguar se si funksionon një e tillë në botën e marketingut, si dhe si të përdorni këtë informacion për të gjeneruar Lead-e dhe shitje.
Çfarë është një Landing page dhe si funksionon?
Një Landing page është një faqe e vetme ueb-i, e krijuar për qëllime specifike marketingu ose fushata reklamuese. Quhet landing page pasi vizitorët qëndrojnë në faqe pasi klikojnë një link në reklamat tuaja apo fushatën e marketingut. Ashtu sikurse landing page përdoret si “shenjestër“ reklamash, ju mund të ndani me vizituesit edhe link-et e rrjeteve tuaja sociale, t’i shtoni video, t’i përfshini në email-e apo në fushatat e tjera të marketingut.
Landing pages nuk janë si çdo faqe tjetër në uebsajt-in tuaj. Shumë nga faqet e uebsaj-it tuaj, si homepage, e inkurajojnë vizitorin tuaj që të eksplorojë uebin më tej dhe për të parë më shumë kontentin tuaj.
Në rastin e Landing page, ato fokusohen për ta bërë vizitorin të qëndrojë aty ku është dhe të bëjë një veprim të vetëm specifik. Landing pages përfshijnë një thirrje për aksion (CTA), i cili është një tekst apo një buton, që ju tregon vizitorëve se çfarë duhet të bëjnë.
Kur vizitorët ndjekin një fushatë që të çon në një Landing Page, klikojnë te CTA dhe zgjedhin veprimin e dëshiruar, quhet “bisedë”. Për shkak se Landing pages kanë një fokus të vetëm, shembulli më i mirë i Landing page është excel, në rritjen e “bisedave” dhe zvogëlimin e kostove për të përfituar Lead-e apo shitje.
Ekzistojnë disa lloje të landing pages, duke përfshirë squeeze pages (faqet “shtrydhëse”), splash pages (faqet e “spërkatjes”), lead capture pages (faqet që targetojnë lead-et) dhe sales pages (faqet e shitjeve). Secila prej këtyre llojeve shërben për qëllime të ndryshme marketingu dhe ju duhet të eksploroni formate te ndryshme të Landing page, bazuar në qëllimin e fushatës suaj të marketingut.
Seksioni tjetër i marketingut në Landing pages është më i detajuar dhe i përgjigjet disa pyetjeve kyçe mbi to.
Cili është qëllimi kryesor i një Landing page?
Qëllimi kryesor i një Landing page është të nxisë vizitorët të ndërmarrin veprime, zakonisht të lidhura me gjenerimin e Lead-eve apo shitjet. Ju mund të përdorni Landing page, përshembull, për të nxitur njerëzit të regjistrohen në uebinar-in tuaj, të regjistrohen në një free trial, të shkarkojnë një ebook, etj.
Cila është diferenca mes një Sales Page dhe një Landing Page?
Që të dyja, si landing pages e shitjeve ashtu edhe landing pages e gjenerimit të lead-eve, kanë si destinacion fushatat e reklamimit. Landing pages e shitjeve zakonisht kanë shumë thirrje për të ndërmarre veprime, në rastin e një landing page të krijuar mirë, do të ketë vetëm një.
Post-klik landing pages e shitjeve dhe landing pages normale, që të dyja kanë një copëz të dizajnuar pikërisht për të ndërmarrë veprime, si në shembullin e një Landing page që Boost ka krijuar për një ndër fushatat e tij:
Por ka gjithashtu landing pages për shitje, që kërkojnë ndërveprim në afat të gjatë kohor. Këto zakonisht përfshijnë një sërë thirrjesh për të ndërvepruar, e jo fokusimin në një veprim të vetëm.
Shiko shembullin më poshtë:
Sa Landing Pages duhet të keni?
Sipas studimeve, uebsajt-et që kanë 10 deri në 15 Landing pages kanë 55% më shumë angazhim në biseda, krahasuar me ato uebsajt-e që kanë më pak se 10 Landing pages. Po ashtu, ka 500% më shumë angazhime në biseda në sajt-e të cilat kanë më shumë se 40 Landing pages. Pra, do të kishte vërtet kuptim po të krijonit Landing pages individuale për çdo fushatë marketingu.
Ku të vendosësh një Landing Page: A të nevojitet një uebsajt?
Pjesa më e madhe e njerëzve, Landing pages i vendosin në uebsajt-in e tyre – edhe pse kjo në fakt nuk është një domosdoshmëri. Ju mund të krijoni landing pages nëpërmjet tool-eve të ndryshme, si Instapage.
Një pjesë e madhe e ofruesve të shërbimeve të email-it përfshijnë oferta për krijimin e Landing pages. Lexo guidën e Taboola për të mësuar si të dizajnoni një landing page të shkëlqyer që do t’ju sjellë shumë angazhime.
Konkluzione
Kjo guidë ju ka shërbyer për të kuptuar Landing pages dhe për t’ju përgjigjur pyetjeve kryesore se çfarë janë ato dhe si funksionojnë. Ja një përmbledhje:
- Landing pages janë të destinuara për marketing ose fushata reklamimi, për të ndihmuar bizneset të gjenerojnë lead-e dhe shitje
- Secila Landing page fokusohet në nxitjen e vizituesit për një veprim të vetëm
- Nuk të nevojitet një uebsajt personal për të krijuar një landing page
- Meqënëse të nevojitet një Landing page specifik për secilën fushatë, është okej të kesh Landing pages të shumëfishta.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]