Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes.
Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për të nxitur 6 herë më shumë ROI nga marketingu i tyre ndërsa shpenzojnë 62% më pak. Dhe pse duhet të filloni ta përdorni menjëherë!
Pra, çfarë është në të vërtetë marketingu i përmbajtjes?
marketingu i qëllimit është procesi i publikimit të vazhdueshëm të përmbajtjes përkatëse që audienca dëshiron të konsumojë për të arritur, angazhuar dhe konvertuar klientë të rinj. Ai përfshin markat që veprojnë më shumë si botues dhe krijojnë përmbajtje në një destinacion që zotëroni (website-in tuaj) që tërheq vizitorë.
Marketingu i përmbajtjes nuk është e njëjta gjë si marketingu me përmbajtje. Ai është i fokusuar te klientët, duke iu përgjigjur pyetjeve të rëndësishme të klientëve dhe duke përmbushur nevojat dhe sfidat e tyre.
Marketingu i përmbajtjes krijon një aktiv financiar. Ai i lejon bizneset të arrijnë, të angazhojnë dhe të konvertojnë klientët që nuk do t’i kishin parë kurrë duke përdorur fjalë kyçe që përdorin klientët dhe duke krijuar përmbajtjen që ata konsumojnë në faqen tuaj të internetit për t’iu përgjigjur këtyre pyetjeve.
Marketingu i përmbajtjes përfaqëson hendekun midis asaj që ne prodhojmë si marka dhe asaj që kërkon audienca jonë. Ajo çon në vlerë të matshme të biznesit.
Marketingu I permbajtjes:
Marketingu i përmbajtjes është një mundësi për të arritur dhe konvertuar klientë të rinj.
Marketingu i përmbajtjes drejton rezultate të matshme dhe ROI mbi taktikat më tradicionale të marketingut.
Marketingu i përmbajtjes ju lejon të krijoni marrëdhënie që rrisin besimin e markës.
Marketingu i përmbajtjes fokuson një organizatë në tregimin e historive të markës që rezonojnë me klientët.
Çfarë është në të vërtetë marketingu i përmbajtjes?
Marketingu i përmbajtjes, kur hiqni të gjitha shtresat e teknikave, tendencave dhe mundësive, është një mundësi biznesi. Sepse është një mjet që ata mund ta përdorin për rritje. Ndërsa bizneset luftojnë për të arritur rritje në një mjedis sfidues biznesi, ne po shohim më shumë ndryshim të interesit dhe buxhetit drejt marketingut të përmbajtjes si zgjidhja më e mirë për buxhetet e marketingut. Ajo që e bën marketingun e përmbajtjes të ndryshëm nga llojet e tjera të marketingut është ROI dhe vlera e biznesit që jep me kalimin e kohës.
Marketingu i përmbajtjes lejon çdo biznes të rrisë praninë e tij në kërkimin organik sepse fokusohet në ndarjen e udhëheqjes së mendimit. Duke përdorur SEO dhe njohuritë e përmbajtjes si komponentë kritikë, marketingu i përmbajtjes është gjithnjë e më shumë në përputhje me nevojat e klientit.
Sidoqoftë, që marketingu i përmbajtjes të funksionojë, ai duhet të ekzekutohet mirë. Kjo përfshin zhvillimin e një strategjie të përmbajtjes. Tregtarët e suksesshëm të përmbajtjes përshtaten me një kalendar të përmbajtjes – 12 muaj ide për përmbajtje bazuar në të dhëna. Pastaj ai plan ekzekutohet dhe optimizohet rregullisht
Për shumë kompani, përmbajtja publikohet rastësisht bazuar në kërkesat e drejtuesve. Këto akte të rastësishme të përmbajtjes nuk mbështesin qëllimet strategjike dhe shpesh prodhojnë pak në formën e rezultateve të biznesit.
Avantazhi i biznesit të marketingut të mirë të përmbajtjes
Ndryshe nga qasjet e tjera, ka diçka të veçantë që e bën marketingun e përmbajtjes të dallohet si më e mira e metodave moderne të marketingut: Është i qëndrueshëm.
Kur bëhet mirë – me një strategji pas saj dhe rëndësi brenda çdo pjese – ofron përfitimin e rritjes eksponenciale, ndërtimin e vetëdijes dhe besimit për markën, duke fituar mbi perspektivat dhe drejtimet bindëse, dhe duke i dashur klientët tuaj, duke ndihmuar në ndërtimin e një baze besnike të avokatëve të markës . Pasi të filloni strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes, është ai efekt pozitiv i mbledhjes në veprim. Prania juaj e markës bëhet më e madhe dhe më me ndikim. Bëhet më e lehtë për të arritur qëllimet tuaja të marketingut me përmbajtjen e ardhshme, sepse ju tashmë keni një themel në vend – një bibliotekë e gjerë me përmbajtje me përmbajtje të shkruar, vizuale dhe eksperimentale, të gjitha të krijuara për të rezonuar me blerësit tuaj të synuar.
Kjo është në kontrast me marketingun tradicional. Reklamimi, edhe me reklamat dixhitale të sofistikuara të sotme, mund të krijojë ekspozim të tepërt. Audienca bëhet e ngopur me promovimin e markës që nuk ofron asnjë vlerë të vërtetë për njerëzit me të cilët po përpiqeni të krijoni marrëdhënie me klientët. Përmbajtja rezonon, reklamimi ngop
Një faktor kritik në marketingun tuaj të përmbajtjes është rëndësia. Cilat janë sfidat, pikat e dhimbjes dhe nevojat e klientit tuaj? Kjo është ajo për të cilën duhet të shkruani, jo të prodhoni një reklamë për markën tuaj. Përmbajtja e shkruar mirë dhe e detajuar tërheq audiencën tuaj dhe ju vendos si një udhëheqës mendimi.
Përkundrazi, reklamat, madje edhe reklamat dixhitale, çojnë në ekspozim të tepërt dhe ngopje. Ju nuk jeni përpjekur të krijoni një marrëdhënie me audiencën tuaj. Në vend të kësaj, ju keni kapur vetëm një histori për markën tuaj si yll pa vend për heroin e vërtetë, klientin tuaj.
Për ta përmbledhur, siç thashë disa vite më parë, përmbajtja e duhur është “një mjet që mund të na çlirojë nga grahmat e sëmundjes ‘vdekja nga SPAM’ që vazhdon ende në shumë organizata marketingu”.
Ndikimi i marketingut të përmbajtjes në biznes
Pra, ju ende mund të pyesni veten, pse marketingu i përmbajtjes? A nuk është thjesht hapja e një blogu herë pas here? Si e dini se marketingu i përmbajtjes ka ROI të vërtetë (kthim nga investimi)?
Është normale të kesh frikë për të investuar në diçka që duket hipotetike në natyrë. Por statistikat nuk gënjejnë. Konsideroni këto shifra mbresëlënëse:
Rritja e trafikut në ueb: Kompanitë që blogojnë kanë mesatarisht 434 për qind më shumë faqe të indeksuara se ato që nuk kanë. Më shumë përmbajtje barazohet me më shumë trafik, dhe tregtarët e përmbajtjes kanë parë rritje 7.8 herë më të lartë nga viti në vit në trafikun unik të faqes.
Buxheti më i vogël, por rezultate më të mëdha: Marketingu i përmbajtjes fiton tre herë më shumë rezultate sesa reklamat e kërkimit me pagesë. Për më tepër, kushton 62 përqind më pak për të ekzekutuar marketingun e përmbajtjes kundrejt çdo lloji tjetër fushate. Norma më të larta të konvertimit: Markat që përdorin marketing të përmbajtjes mund të presin 6 herë më të larta norma konvertimi.
Më shumë shanse që marka juaj të dalë para syve të duhur: 47 përqind e përdoruesve të internetit lexojnë bloge çdo ditë. Blerësit dëshirojnë përmbajtje në procesin e vendimmarrjes: 80 përqind e pronarëve dhe drejtuesve të bizneseve preferojnë të mësojnë për markat përmes artikujve dhe jo reklamave. 41 përqind e blerësve B2B konsumojnë tre deri në pesë pjesë të përmbajtjes përpara se të flasin me shitjet. (BUdhëheqja e mendimit: Zhvillimi i një biblioteke të besueshme të përmbajtjes që sinjalizon autoritetin dhe ekspertizën tuaj që tërheq vendimmarrësit. Në fakt, 60 për qind e blerësve thanë se lidershipi i bindi ata të blinin një produkt ose shërbim që nuk e kishin konsideruar.
Numrat nuk gënjejnë. Ky është vetëm një koleksion i shkurtër i asaj që mund të prisni kur vendosni vrull pas marketingut tuaj të përmbajtjes. Ju mund t’i kuptoni këto përfitime dhe më shumë. Sidoqoftë, duhet të filloni me një strategji, duke dalluar se çfarë do të thotë marketingu i përmbajtjes për biznesin tuaj dhe si do të vazhdoni të jeni të qëllimshëm me atë që prodhoni dhe shpërndani.
Ka shumë shembuj të shkëlqyer të marketingut të përmbajtjes nga markat e mëdha dhe të vogla në të gjitha industritë. Unë kam një shembull të shkëlqyer për të ndarë me ju tani, i cili është edhe më kuptimplotë duke pasur parasysh mjedisin aktual.
Çfarë nuk është marketingu i përmbajtjes
Është e rëndësishme kur përdorni marketingun e përmbajtjes për të kuptuar se çfarë është marketingu i përmbajtjes, kundrejt asaj që nuk është.
Me këtë në mendje, marketingu i përmbajtjes nuk është vetëm pjesë e përmbajtjes – publikimi i rastësishëm i blogjeve, postimeve në mediat sociale, videove, faqeve të uljes, e-mail, etj. dhe duke shpresuar që diçka të ngjitet.
Nuk është më “gjëra”
Aty ku shumë marka gabojnë me përmbajtjen është që nuk arrijnë të marrin pjesën e strategjisë, duke hapur fushata me përmbajtje pa drejtimin se ku duhet ta çojë biznesin dhe një kuptim se për kë është përmbajtja.
Pa strategji, mund të përfundoni me një video promovuese, për shembull, që duket shumë më tepër si një reklamë promocionale për biznesin tuaj sesa me përmbajtje. Një video promocionale, sado me cilësi të lartë të jetë prodhimi i videos, nuk është një pjesë e përmbajtjes së dobishme video e krijuar për të rezonuar me një grup të synuar në një fazë të caktuar të udhëtimit të blerësit dhe që lidhet me përmbajtjen tjetër brenda strategjisë.
Një blog nuk përbën një strategji të marketingut të përmbajtjes
Po, blogimi ka rëndësi thelbësore në marketingun e përmbajtjes, por thjesht të kesh një blog nuk të bën një tregtar përmbajtjeje.
Është një pjesë e ekuacionit, por jo i vetmi aspekt. Marketingu i përmbajtjes ka të bëjë me sigurimin e informacionit dhe kjo mund të ndodhë në shumë formate dhe kanale. Tema qendrore e këtij informacioni është se është i dobishëm për objektivin e synuar.
Vetëm kur blogjet e kompanive janë të strukturuara si botues – me 3-5 tema kryesore dhe një orar të qëndrueshëm publikimi – mund të konsiderohen mekanizmi kryesor i ofrimit të marketingut të përmbajtjes suaj.
Përmbajtja shkon përtej postimeve në blog. Ajo gjithashtu shkon përtej botës dixhitale. Përmbajtja është informacion, por mund të shpërndahet përmes një morie kanalesh (video, grafika, ngjarje të drejtpërdrejta, aplikacione, postime në media sociale, email). Ajo që e dallon këtë informacion si përmbajtje është se ai është krijuar për një audiencë specifike, për një qëllim specifik.
Nuk është një reklamë
Gabimi që bëjnë shumë kompani është se ata mendojnë se gjithçka që duhet të bëjnë është të krijojnë përmbajtje pa drejtim. Nga ana tjetër, ata fillojnë të zhvillojnë gjëra që kthehen në idetë e vjetra të reklamimit.
Një video që duhet të shpjegojë se si ia bëni jetën më të lehtë një klienti, kthehet në një reklamë për veçoritë. Ky nuk është lloji i përmbajtjes që do të angazhojë audiencën tuaj.
Nuk ka të bëjë me postimin në rrjetet sociale
Ju nuk zotëroni Facebook, YouTube ose LinkedIn. Dhe ndërsa këto platforma mund të jenë të dobishme në ndarjen e përmbajtjes suaj dhe shpërndarjen e lidershipit tuaj të mendimit në platformat që përdorin, postimi social në vetvete nuk është marketing i përmbajtjes.
Vlera e mediave sociale vjen nga kthimi i njerëzve në faqen tuaj të internetit. Platformat sociale vendosin se çfarë përmbajtje u shfaqet cilit audiencë. Përveç nëse i paguani për të synuar njerëz të veçantë. Kjo është vetëm reklamë.
Konsideroni mediat sociale një platformë efektive për shpërndarje në strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes.
Nuk paguhet për lojë
Me marketingun e përmbajtjes, ju zotëroni kanalet e shpërndarjes, nga faqja juaj e internetit në profilet tuaja të mediave sociale në listën tuaj të postës elektronike.
Ju duhet të formuloni se si do të shkojë historia dhe të ndërtoni marrëdhënie me tregjet tuaja të synuara.
Reklamimi, nga ana tjetër, është pagesa për lojë. Ju nuk kontrolloni me të vërtetë se ku do të shfaqet ose kush do ta shohë atë. Ju thjesht ia dorëzoni paratë një pale të tretë për hapësirë me qira.
Nuk është e pakuptimtë
Mendoni për këtë. Çfarë problemi zgjidh reklama juaj në Facebook? Si ka bërë një ndryshim pozitiv për klientët tuaj fushata e fundit AdWords e kompanisë suaj? Përmbajtja supozohet të zgjidhë një problem. Është ky qëllim i vërtetë për të ndihmuar klientët tuaj që ofron vërtetësinë që konsumatorët janë aq të tërhequr. Hidheni këtë një hap më tej, nga ofrimi i vlerës për blerësin tuaj në ofrimin e vlerës për shoqërinë dhe ju keni arritur në të ardhmen e marketingut të përmbajtjes – markat e drejtuara nga qëllimi.
Nuk eshte ambjent me qera
Aty ku përmbajtja bie në sy është se një markë zotëron kanalet e shpërndarjes – faqen e internetit, ngjarjet personale, profilet e mediave sociale, seritë e librave elektronikë. Reklamimi, nga ana tjetër, është hapësirë e marrë me qira – duhet të blini vazhdimisht një kanal mediatik në mënyrë që të tregtoni.
Pse ka rëndësi marketingu i përmbajtjes (dhe ka gjithmonë)
Ju mund të rimendoni me kujdes përmbajtjen tuaj tani. Ndryshimet e mëdha kanë prishur në thelb çdo industri. Marketingu i përmbajtjes nuk është i ri. Ajo po fiton rëndësi për dekadën e fundit dhe pranimi i saj si një strategji kritike është forcuar. Kjo është veçanërisht e vërtetë kur krahasohet me “dështimet” e marketingut tradicional, i cili tani më shumë injorohet sesa shikohet.
Tani, fusha e lojës është më e nivelit, sepse një kompani nuk duhet të investojë miliona në reklama për t’u vënë re. Ata mund të përdorin marketingun e përmbajtjes në vend të kësaj për të ndërtuar një komunitet dhe për të ofruar një vështrim të ri freskues për problemet e vjetra për audiencën e tyre.
Marketingu i përmbajtjes ka rëndësi sepse klientët tuaj thonë se po. Ndoshta jo verbalisht, por statistikat dhe të dhënat se sa konsumojnë blerësit e përmbajtjes e mbështesin këtë deklaratë. Askush nuk dëshiron t’i shitet, pavarësisht përbërjes së audiencës. Ata duan të jenë të informuar dhe të angazhuar. Ata reagojnë shumë më tepër ndaj një historie që u tregon atyre se si t’i kapërcejnë sfidat e tyre sesa një qasje e thatë, e shkëputur që mund të luajë me frikën.
Merrni këtë: Blerësit janë ende të dëshiruar për përmbajtje të vlefshme.
Pavarësisht se ku e filluan shumica e kompanive 2020, ato janë në një vend unik dhe të ri tani. Ata mund të kenë të njëjtat probleme, të shoqëruara nga pandemia, ose të reja. Sido që të jetë, ata ende kanë nevojë për drejtim dhe ndihmë. Marka juaj mund ta ofrojë këtë me përmbajtje që shikon klientët tuaj aty ku janë tani dhe kërkon t’u sjellë atyre zgjidhje.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]