Çfarë është Marketingu Promocional: Përkufizimi dhe Këshilla

Marketingu promovues është një grup aktivitetesh për të ndarë njohuritë për një markë, produkt ose shërbim të caktuar me sa më shumë njerëz që të jetë e mundur, me synimin për të rritur ndërgjegjësimin dhe shitjet e markës. Me SendPulse, ju mund të promovoni markën tuaj përmes fushatave me email, SMS, njoftimeve të shtytjes në ueb, chatbots, faqeve të uljes dhe kurseve në internet. 

 Cili është ndryshimi midis promovimit dhe marketingut? 

Për ta bërë të qartë ndryshimin, le të përcaktojmë të dy termat. 

Marketingu – është procesi i sjelljes së produktit tuaj tek audienca. Ai përfshin analizimin e nevojave të konsumatorëve dhe produkteve të konkurrentëve. Ky proces nënkupton krijimin, testimin, çmimin dhe shpërndarjen e një produkti. 

Promovimi i përket 4 P-ve të marketingut. Gjithçka ka të bëjë me strategjitë dhe teknikat që ndihmojnë në komunikimin e një produkti me audiencën. Qëllimi i promovimeve është të prezantoni produktin tuaj, të rrisni kërkesën dhe ta diferenconi atë. Pra, promovimi është elementi bazë i marketingut.  

Objektivat e Marketingut Promocional 

1.Promovimi i produkteve ose shërbimeve të reja

2.Zhvillimi i imazhit të markës

3.Informimi i klientëve

4.Duke treguar epërsi ndaj konkurrentëve

5.Shndërrimi i blerësve të mundshëm në klientë të vërtetë

Është jetike të përcaktoni objektivat tuaja të marketingut promovues në mënyrë që të arrini qëllimet tuaja. Ka objektiva të ndryshme për t’u vënë në fokus: 

Promovimi i produkteve ose shërbimeve të reja. Është e mundur të futni produkte dhe shërbime të reja në treg kundrejt atyre ekzistuese – një shans për të gjetur një vend në kamare. 

Zhvillimi i imazhit të markës. Imazhi i markës është kur njerëzit e lidhin një markë me një produkt të caktuar. Për shembull, kur mendoni për pastën e dhëmbëve, Blend-a-med dhe Colgate ju vijnë në mendje, kur mendoni për gomat, janë Pirelli dhe Bridgestone kur mendoni për futbollin – janë Manchester United dhe Real Madrid. Ky objektiv promovues tenton të krijojë ose rivendosë imazhin e markës dhe i bën produktet më të njohura ndër të tjera në treg. 

Informimi i klientëve. Promovimi i marketingut është jetik për t’u treguar njerëzve për ndryshimet në produktet ose politikat e markës. Ndihmon gjithashtu për të përshkruar veçoritë dhe detajet e produkteve. 

Duke treguar epërsi ndaj konkurrentëve. Të gjithë përdorin marketing promovues këto ditë, kështu që për të qenë konkurrues, çdo markë duhet të aplikojë një strategji afatgjatë promovuese. 

Shndërrimi i blerësve të mundshëm në klientë të vërtetë. Nëse stilet e marketingut të promovimit si shitja personale, reklamimi dhe të tjera përdoren siç duhet, ato stimulojnë kërkesën për produktin. 

Llojet e marketingut promovues 

Shitje personale. Ky komunikim një-për-një me klientët potencial është lloji më i shtrenjtë i promovimit, por edhe më efektivi kur bëhet në mënyrë korrekte. 

Reklamim. Reklamat luajnë një rol vendimtar në bërjen e markave të njohura. Reklamimi i mirë me një mesazh të saktë dhe të synuar do të arrijë si klientët ekzistues ashtu edhe ata potencialë. 

Marketingu i drejtpërdrejtë. I kryer përmes marketingut të mediave sociale, emailit dhe SMS-ve, ndryshe nga reklamat, marketingu i drejtpërdrejtë synon të ndërtojë marrëdhënie me njerëz që e kanë pasur markën ose produktin tuaj në radarët e tyre më parë. 

Promovimet e shitjeve. Promovimet stimulojnë blerjet dhe shitjet duke dhënë zbritje, kthim parash, transport falas, dhurata dhe më shumë. 


Marrëdhëniet me publikun. Ky stil promovimi është një shans për të ndërtuar një imazh pozitiv dhe tërheqës të markës. Me promovimet PR, tregtarët analizojnë mënyrën se si njerëzit i përgjigjen markës së tyre, zbulojnë lidhjet pozitive dhe negative me kompaninë e tyre dhe punojnë në rindërtimin e imazhit të markës.

Marketingu me email. Çdo dollar i shpenzuar për marketing me email sjell 44 dollarë të ardhura. Me këtë kanal, ju mund të ftoni abonentë në ngjarjet tuaja, të ndani lajme dhe përditësime, të promovoni produktet dhe shërbimet tuaja. Rritni mbajtjen dhe besnikërinë e klientëve duke dërguar email transaksionesh, rritni shitjet me email-et e braktisura të karrocave dhe emailet pas blerjes, përmirësoni marrëdhëniet tuaja me email-et e aktivizuara. SendPulse lejon tregtarët të dërgojnë 15,000 email çdo muaj falas. 

Marketingu i mediave sociale. Ju nuk mund të injoroni kanale të tilla të fuqishme si Facebook dhe Instagram. Përdoruesit kërkojnë komente nga klientët e markës, kërkojnë foto me cilësi të lartë të produkteve dhe kontaktojnë përfaqësuesit e markës për të mësuar më shumë informacion. Inkurajoni klientët tuaj të lënë komente për produktin tuaj, të nisin fushata reklamuese të synuara dhe të krijojnë chatbot. Ata do t’ju ndihmojnë të automatizoni përgjigjen në FAQ dhe të mbledhni porosi. Me SendPulse, ju mund të krijoni një chatbot për Facebook Messenger pa asnjë kosto. 

Marketingu i përmbajtjes. Duhet të jetë pjesë e strategjisë suaj të marketingut në internet. Njerëzit adhurojnë përmbajtje me cilësi të lartë që i ndihmon ata të bëjnë një zgjedhje, t’u përgjigjen pyetjeve të tyre, duke ofruar këshilla të ekspertëve. Mos e humbisni këtë shans për të ushqyer drejtime me përmbajtje të vlefshme. Filloni blogun tuaj të markës nëse ende nuk e keni bërë këtë. Gjeni termat e njohura të kërkimit dhe pikat e dhimbjes së përdoruesve dhe bëni çmos për t’i mbuluar ato në artikujt tuaj. Jepni udhëzues se si të bëni, intervista me specialistë të mirë në industrinë tuaj dhe studime të jashtëzakonshme të rasteve. 

Marketingu me ndikim. Njerëzit nuk kërkojnë marka – ata kërkojnë emocione që mund të ofrojnë. Për këtë arsye, ata u besojnë njerëzve të tjerë më shumë sesa vetë markës. Ju duhet të kërkoni liderë të mendimit – ndikues – mendimi i të cilëve ka rëndësi për klientët tuaj. Duke përdorur etiketat në Instagram, mund të gjeni blogerë që kënaqen duke përdorur produktin tuaj, ose nëse jeni fillestar, ofroni një influencues për të provuar produktin tuaj dhe nëse u pëlqen, lërini ata të jenë ambasadori i markës suaj. 

Marketingu i referimit. 92% e konsumatorëve priren të besojnë rekomandimet e miqve të tyre në vend të ndonjë fushate reklamuese. Fjala në gojë është strategjia më e fortë e promovimit. Për të inkurajuar klientët të ndajnë një fjalë për markën tuaj, ofroni një program referimi. Shpërblejini ata me një zbritje ose bonus sa herë që një klient blen duke përdorur lidhjen tuaj të referimit. Në këtë mënyrë, ju do të rrisni shitjet, besnikërinë e klientit dhe njohjen e markës.

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!