Pas vitit të gjatë të pandemisë, i cili nuk ka qenë i lehtë, ne të gjithë kemi nevojë për pushime. Por siç e di çdo marketer, nuk ka kohë joproduktive kur bëhet fjalë për angazhimin e klientit / audiencës. Ndërsa ju të udhëtoni dhe punoni me me një ritëm më të ngadaltë, kjo nuk do të thotë që ju duhet të ndaloni ose ngadalësoni fushatat tuaja dixhitale.
Një nga gjërat më të mira në lidhje me marketingun dixhital është se nuk duhet të jeni gjithmonë “ON” për të vazhduar të jeni efektiv. Mund të jeni produktiv edhe gjatë verës dhe madje edhe gjatë pushimeve. Si? Epo, ne kemi disa këshilla për ju.
Planifikoni paraprakisht
Ashtu si shumica e gjërave në jetë, planifikimi përpara do tju shpëtojë nga dhimbjet e kokës. Nëse lini gjithcka gati, ju mund të mbyllni laptopin tuaj, të pastroni mendjen tuaj dhe të lini të gjitha bisedat e marketingut ndërsa notoni, shëtisni dhe shijoni pushimet tuaja.
Për fushatat dixhitale, kjo nënkupton përgatitjen e përmbajtjes dhe kreativave shumë më parë. Nuk është koha për të menduar dhe krijuar në minutën e fundit. Ata mund të presin derisa të ktheheni. Tani për tani, planifikoni fushatat që dëshironi të drejtoni gjatë pushimit tuaj dhe krijoni përmbajtjen dhe kreativat në përputhje me rrethanat. Hidhini një sy zgjedhjeve tona kryesore për mjetet e marketingut dhe menaxhimit të projektit për t’ju ndihmuar ta bëni këtë.
Bëni përmbajtjen tuaj të rëndësishme
Verë ose dimër, përmbajtja e fushatës duhet të jetë e rëndësishme nëse do të jetë efektive dhe ju dëshironi që përmbajtja juaj të mbetet relevante, edhe kur nuk jeni në dispozicion 24/7. Kur shkoni me pushime, është një ide e mirë të perqendroheni tek “evergreen marketing”
(Sqarim: Termi “evergreen marketing” përdoret për produktet, segmentet dhe strategjitë që qëndrojnë relevante për një periudhë të gjatë kohore dhe që nuk janë të ndjeshëm ndaj hapsirës kohore.
Në atë mënyrë, fushatat tuaja do të kenë tonin e duhur, çfarëdo që të ndodhë në treg ndërsa jeni të zënë duke u nxirë.
Ju gjithashtu mund të krijoni përmbajtje rreth temave të verës, duke parë se është “i nxehti” është kryefjala e këtyre muajve. Klientët tuaj gjithashtu mund të shkojnë me pushime ose të interesohen për produkte dhe shërbime verore të veçanta, kështu që është një periudhë e mirë për t’i përqëndruar fushatat tuaja në ato.
Kontrolloni se çfarë po bëjnë konkurrentët tuaj
Një nga mënyrat më të mira për t’u siguruar që jeni në linjë me fushatat tuaja është të kontrolloni temperaturën e konkurrentëve tuaj. Për çfarë po flasin këtë verë? Çfarë lloj mesazhesh po u dërgojnë klientëve të tyre dhe auditorëve të synuar? Ky mund të jetë një burim i madh frymëzimi për fushatat tuaja, dhe gjithashtu mund t’ju ndihmojë të qëndroni në rrugën e duhur me mesazhet tuaja.
Mos provoni diçka të re!
Gjatë pushimeve, detyra juaj e vetme është që fushatat tuaja të qëndrojnë në vijë, sipas parashikimeve tuaja. Kjo definitivisht nuk është koha për testime dhe eksperimente krijuese. Bëni zgjedhje te sigurta dhe të qëndrueshme! Nuk mund të punoni dhe relaksoheni njëkohesisht kur provoni gjëra që si keni testuar më parë!
Automatizimi është shoku juaj më i mirë – përdoreni atë!
Sot, të gjitha platformat dixhitale të reklamave kanë feature për automatizimin, e cila është kurdoherë e dobishme, por është veçanërisht e tillë kur jeni larg me pushime. Me automatizimin, ju mund t’i mbani fushatat aktive, të optimizohen dhe nuk keni pse të jeni prezent që të ndodhë.
Boost.al ka disa veçori të mrekullueshme automatizimi për fushatat native. Nëse keni fushata native që duhet të transmetohen kur nuk do të jeni në dispozicion për t’i nisur ato, mund të planifikoni paraprakisht.
Mos harroni se fushatat tuaja Native duhet të miratohen nga Boost para se të mund të dalin drejtpërdrejt. Duke planifikuar paraprakisht, ju keni kaluar tashmë procesin e miratimit dhe keni rregulluar çdo çështje në përmbajtjen tuaj para se të dilni me pushime. Kështu që ju mund të dini që fushatat tuaja do të fillojnë në orar, automatikisht.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]