Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme.
Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital?
Imazhet në marketingun dixhital
Lindja e marketingut dixhital rreth 30 vjet më parë ka bërë që ne të jemi të ndikuar në internet më shumë se kurrë më parë. Largoni mënjanë gazetat dhe fletëpalosjet, platformat e mediave sociale si Instagram, po bëhen një mënyrë gjithnjë e më efektive për të rritur profilin tuaj të markës. Duke theksuar kështu rëndësinë e imazheve dhe mënyrën se si ato shkojnë paralelisht me marketingun dixhital.
Pra, këtu hyn futja e fotografisë suaj. Një imazh i saktë dhe i qartë do t’i japë klientit një dorëzim të shpejtë të produktit që po shitni. Njerëzit nuk duan të bombardohen me tekst pasi sapo ulen në faqen tuaj, mbani mend se keni vetëm rreth 3 sekonda për të angazhuar atë përdorues për herë të parë.
Kjo do të thotë t’u jepni atyre një zhurmë në fytyrë. Jo jo fjalë për fjalë, por ne duam të tërheqim vëmendjen e përdoruesit. Ne duam t’u tregojmë produktin e saktë për të cilin ata janë të interesuar dhe se si mund të përdoret në jetën e përditshme, ky quhet kontekst vizual. Pasi të kemi rënë në sy të konsumatorit, atëherë mund të jepen detaje të mëtejshme.
Faktet mbi imazhet në marketingun dixhital
Artikujt me imazhe përkatëse mesatarisht 94% më shumë shikime totale sesa artikujt pa imazhe.
Një njoftim për shtyp me foto merr gati 15% më shumë shikime në internet sesa një njoftim për shtyp vetëm me tekst.
60% e konsumatorëve që përdorin kërkimin në internet thonë se preferojnë të kontaktojnë një biznes, lista e të cilit përfshin një imazh.
Gati 70% e blerësve të faqeve të internetit të tregtisë elektronike thonë se imazhi i produktit është shumë i rëndësishëm kur marrin vendimin e tyre për blerjen Instagram.
Me mbi 800 milionë përdorues mujorë dhe mbi 200 milionë përdorues të përditshëm, mosmarrja me këtë platformë në rritje mund të jetë e dëmshme për kompaninë tuaj. Nëse këta numra nuk mjaftojnë për t’ju tunduar, këto do të:
E-Marketer vlerëson se Instagram do të sjellë 6.84 miliardë dollarë të ardhura globale nga reklamat në 2018 59% e përdoruesve të Instagramit janë nën moshën 30 vjeç
Është e sigurt të thuhet se ia vlen një goditje.
Si të përdorni Instagramin
Hashtags: Me një ose dy kërkime në Google mund të gjeni hashtags aktual në trend në fushën tuaj. Qoftë udhëtimi, moda apo ushqimi, shtoni ato në fund të një postimi dhe tani sa herë që dikush kërkon atë hashtag, imazhi juaj do të shfaqet. Është pak si një etiketë titulli për imazhin tuaj.
Historitë: Historitë janë bërë një trend i ri në Instagram pasi popullariteti i Snapchat me ta u rrit vitin e kaluar. Një histori është një klip 5 sekonda – imazh i palëvizshëm ose video – që qëndron në profilin tuaj për 24 orë dhe më pas shkon në arkivin tuaj – të cilin vetëm ju mund ta shihni. Ju mund të shtoni filtra, ngjitëse dhe emoji pas të cilave mund të fshehni hashtags.
Krijoni përmbajtje të mirë: Sigurisht, përmbajtja e mirë përfundimisht do t’i bëjë njerëzit të angazhohen me markën tuaj çdo ditë duke pëlqyer dhe komentuar. Pra, kapni diçka që ia vlen të flitet.
Çfarë aftësish ju duhen?
Fatkeqësisht, fotografia ka shumë më tepër sesa të klikosh një buton. Por në asnjë mënyrë nuk jemi ende në ngërç në një dhomë të errët, duke u përpjekur dëshpërimisht të gjejmë nëse fotografia jonë është në fokus.
Këtu janë 3 aspekte kryesore:
Imagjinata krijuese – e di, një imagjinatë mjaft e dukshme, por ende. Një imagjinatë krijuese është çelësi për të marrë një pamje tërheqëse për produktin tuaj. Përdorni idenë se, nëse do të ishit një klient që viziton një faqe interneti ose një llogari të mediave sociale, çfarë do të të interesonte.
Ndriçimi është i nevojshëm për të shfaqur produktin tuaj siç duhet. Askush nuk dëshiron të shohë një foto të errët që fsheh disa veçori të produktit tuaj, ajo shtrembëron ngjyrën dhe mund të çojë në reklama të rreme dhe për të qenë i sinqertë thjesht duket joprofesionale.
Redaktimi ka bërë një rrugë të gjatë dhe është një domosdoshmëri të ndihesh rehat në kompletet e redaktimit. Adobe Creative Cloud, Sony’s Final cut pro dhe madje edhe Apple kanë të gjithë një sasi të pafund trukesh për të përmirësuar imazhet dhe videot tuaja.
Si të filloni karrierën tuaj
Të udhëtosh nëpër botë duke bërë foto për reklama është pa dyshim një punë e ëndrrave dhe nuk është e pamundur.
A vëzhgoni pafundësisht se në cilën orë të ditës fotoja juaj merr më shumë angazhim dhe kush është audienca juaj e synuar? A jeni të suksesshëm në marrjen e asaj fotografie të përsosur dhe shpenzoni orë të tëra për të përsosur modifikimin? Epo, këto janë të gjitha aftësitë themelore të një profesionisti të gjithanshëm të marketingut dixhital. Me kurset e duhura në marketingun dixhital, ju mund ta zgjeroni këtë bazë në një rrugë premtuese karriere.
Me tregun e sotëm të ngopur të fotografisë për marketing dixhital, punëdhënësit po bërtasin për këto lloj aftësish. Megjithatë, nëse tashmë jeni i aftë për median dixhitale, atëherë të keni një aftësi tjetër në armatimin tuaj mund të shtojë vetëm arsyet pse ata duhet t’ju punësojnë.
Prapëseprapë, ju thjesht mund të keni përvojë për të fotografuar macen tuaj, por të gjithë fillojnë diku. Shtoni këtë në njohuritë tuaja ekzistuese të marketingut dixhital dhe do të ndihmojë masivisht në përcjelljen e karrierës suaj. Kush nuk dëshiron të jetë i dinë të gjitha.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]