Çfarë është marketingu i mediave sociale?
Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj.
Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu i mediave sociale. Nëse ndërveproni me klientët tuaj përmes komenteve, ky është marketingu i mediave sociale. Dhe nëse krijoni përmbajtje tërheqëse që shfaq vlerat dhe historinë e markës suaj, ky është gjithashtu marketingu i mediave sociale.
Kjo formë e marketingut kërkon që ju të përdorni aftësitë dhe mjetet e menaxhimit të mediave sociale. Ashtu siç përgatitni aspekte të tjera të strategjisë suaj të marketingut, duhet të keni një plan për marketingun tuaj të mediave sociale.
Tani që kemi përcaktuar marketingun e mediave sociale, le të shohim se si të krijojmë një plan.
Vendosni objektiva që kanë kuptim për biznesin tuaj
Planifikimi i strategjisë së mediave sociale fillon me qëllimet tuaja.
Sipas Indeksit Social Sprout 2021™, qëllimet më të zakonshme për shoqërinë janë rritja e ndërgjegjësimit për markën (58%) dhe rritja e angazhimit të komunitetit (41%). Dhe këto synime janë ende shumë të rëndësishme për ekipet e mediave sociale që shkojnë në vitin 2023, veçanërisht pasi ato përballen me sfida të reja.
2022 Sprout Social Index™ raporton se sfidat kryesore për ekipet e mediave sociale përfshijnë gjetjen e talenteve, vërtetimin e ROI, ekzekutimin social, burimet dhe përdorimin e rrjetit social si funksion biznesi. Markat tashmë po vendosin qëllime dhe korniza për të kapërcyer këto pengesa në vitin 2023. Pavarësisht nëse doni të zgjeroni ekipin tuaj, të krijoni një ndjekës më të madh ose një komunitet më aktiv, duke marrë kohë për të përcaktuar qëllimet tuaja sociale është hapi i parë për t’i arritur ato.
Sido që të jetë, qëllimet tuaja do të përcaktojnë strategjinë tuaj të marketingut të mediave sociale dhe sa kohë dhe energji do t’ju duhet t’i kushtoni fushatave tuaja.
1: Rritja e ndërgjegjësimit të markës
Kjo do të thotë të nxjerrësh emrin tënd atje. Për të krijuar vetëdije autentike dhe të qëndrueshme për markën, shmangni publikimin e mesazheve vetëm promocionale. Në vend të kësaj, fokusohuni në përmbajtjen që thekson personalitetin dhe vlerat tuaja së pari.
2: Gjeneroni drejtime dhe shitje
Qoftë në internet, në dyqan apo drejtpërdrejt përmes profileve tuaja sociale, ndjekësit nuk bëjnë blerje rastësisht. Mediat sociale ju japin një rrugë për të gjeneruar të ardhura. Për shembull, a po i paralajmëroni klientët për produkte dhe promovime të reja? A po e integroni katalogun tuaj të produkteve në profilet tuaja sociale? A po kryeni oferta ekskluzive për ndjekësit?
3: Rritni audiencën e markës suaj
Sjellja e ndjekësve të rinj në grup do të thotë të gjesh mënyra për të prezantuar markën tuaj njerëzve që nuk kanë dëgjuar më parë për ju.
Rritja e audiencës suaj do të thotë gjithashtu të zbuloni biseda rreth biznesit dhe industrisë tuaj që kanë më shumë rëndësi. Gërmimi nëpër kanalet tuaja sociale është pothuajse i pamundur pa monitoruar ose dëgjuar për fjalë kyçe, fraza ose hashtags specifike. Duke pasur një puls në këto biseda ju ndihmon të zgjeroni audiencën tuaj kryesore (dhe të arrini audiencat ngjitur) shumë më shpejt.
4: Nxitja e angazhimit të komunitetit
Mediat sociale kanë të bëjnë me angazhimin, kështu që ia vlen të eksploroni mënyra të reja për të tërhequr vëmendjen e ndjekësve tuaj aktualë.
Raporti 2022 Index™ i Sprout Social tregon se konsumatorët duan të shohin përmbajtje që nxjerr në pah produktet, shërbimet dhe personalitetin e një marke, si dhe dëshmitë e klientëve. Kjo do të thotë që kompanitë duhet të eksperimentojnë me mesazhe dhe përmbajtje. Për shembull, a promovon marka juaj përmbajtje dhe hashtags të krijuar nga përdoruesit?
Edhe diçka aq e thjeshtë sa të bësh një pyetje mund të rrisë shkallën e angazhimit tuaj. Klientët tuaj mund të jenë nxitësit tuaj më të mirë të tifozëve, por vetëm nëse u jepni atyre një arsye për ta bërë këtë.
5: Drejtoni trafikun në faqen tuaj
Mjaft e thjeshtë. Nëse jeni të përqendruar në lazer në gjenerimin e drejtimeve ose trafikut në faqen tuaj të internetit, mediat sociale mund ta bëjnë këtë. Qoftë përmes postimeve promocionale apo reklamave sociale, mbajtja e syve mbi konvertimet dhe klikimet në URL mund t’ju ndihmojë të përcaktoni më mirë ROI-në tuaj nga mediat sociale.
Çdo kombinim i këtyre qëllimeve është lojë e drejtë dhe mund t’ju ndihmojë të kuptoni më mirë se cilat rrjete duhet të trajtoni gjithashtu. Kur jeni në dyshim, mbajeni strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale të thjeshtë në vend që ta ndërlikoni atë me shumë objektiva që mund t’ju shpërqendrojnë. Zgjidhni një ose dy dhe mblidhni ekipin tuaj rreth tyre.
Hulumtoni audiencën tuaj të synuar dhe zgjidhni rrjetet tuaja
Bërja e supozimeve është një lajm i keq për tregtarët.
Rreth 60% e organizatave përdorin të dhëna sociale çdo ditë, sipas Indeksit Social Sprout ™ 2022. Si udhëheqësit ashtu edhe praktikuesit mund të përfitojnë nga njohuritë e vlefshme që ofrojnë të dhënat sociale. Pjesa më e madhe e asaj që duhet të dini për audiencën tuaj për të ndikuar në strategjinë tuaj të marketingut në mediat sociale është tashmë e disponueshme. Thjesht duhet të dini se ku të shikoni.
Me mjetin e duhur, tregtarët mund të hulumtojnë shpejt audiencën e tyre. Nuk ka nevojë për hulumtime formale të tregut ose shkenca të të dhënave.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]