4 P-të e marketingut: Cilat janë ato dhe si t’i përdorni ato

Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. 

Edhe pse ka shumë “përzierje marketingu” të tjera, katër P-të janë më të zakonshmet dhe themelore për krijimin e një plani të suksesshëm marketingu. Në këtë artikull, do të mësoni më shumë për qëllimin, historinë e tyre dhe do të gjeni një përmbledhje të detajuar të katër P-ve. 

Cilat janë 4P-të e marketingut?

Katër P-të janë produkti, çmimi, vendi dhe promovimi. Ato janë një shembull i një “miksi marketingu”, ose mjeteve dhe metodologjive të kombinuara të përdorura nga tregtarët për të arritur objektivat e tyre të marketingut. 

4 P-të u konceptuan fillimisht zyrtarisht në vitin 1960 nga E. Jerome McCarthy në tekstin me shumë ndikim, Marketingu bazë, një qasje menaxheriale. Atje, McCarthy vuri në dukje se ndërsa teksti i librit ishte “i ngjashëm me atë që gjendet në tekstet tradicionale, qasja nuk është”.

Qasja e re e McCarthy u ndikua nga koncepti ende i kohëve të fundit i “miksit të marketingut”, të cilin profesori i Shkollës së Biznesit të Harvardit, Neil. H. Borden u popullarizua në vitet 1950. Në fakt, vetë Borden ishte ndikuar nga një studim i vitit 1948 i shkruar nga James Culliton, në të cilin autori barazoi drejtuesit e biznesit me “artistët” ose “përzierësit e përbërësve” . Në vend që të përdornin të njëjtën qasje për çdo situatë, atëherë, Culliton dhe Borden pranuan se drejtuesit e suksesshëm në vend të kësaj përzienin metoda të ndryshme në varësi të forcave të ndryshueshme të tregut.

McCarthy e racionalizoi këtë koncept në katër P-produkti, vendi, çmimi dhe promovimi-për të ndihmuar tregtarët të hartojnë plane që i përshtaten realiteteve dinamike sociale dhe politike të kohës së tyre dhe tregut të synuar. Në fakt, qëllimi i katër P-ve mbetet i njëjtë sot si kur McCarthy botoi për herë të parë librin e tij: “Zhvillimi i produktit ‘të duhur’ dhe vënia e tij në dispozicion në vendin ‘e duhur’ me promovimin ‘e duhur’ dhe në ‘të drejtën’, çmimi, për të kënaqur konsumatorët e synuar dhe për të përmbushur ende objektivat e biznesit”

Katër Ps 

Katër P-të formojnë një marrëdhënie dinamike me njëri-tjetrin. Në vend që njëri të ketë përparësi ndaj tjetrit, secili konsiderohet po aq i rëndësishëm në hartimin e një plani strategjik marketingu. 

Produkt 

Produkti është malli ose shërbimi që tregtohet për audiencën e synuar. 

Në përgjithësi, produktet e suksesshme plotësojnë një nevojë që aktualisht nuk plotësohet në treg ose ofrojnë një përvojë të re të klientit që krijon kërkesë. Për shembull, iPhone origjinal plotësoi një nevojë në treg për një pajisje të thjeshtuar që çiftonte një telefon me një iPod, dhe chia pet ofroi një përvojë humoristike për konsumatorët që ishte krejtësisht unike.

Çmimi 

Çmimi është kostoja e një produkti ose shërbimi. 

Kur tregtoni një produkt ose shërbim, është e rëndësishme të zgjidhni një çmim që është njëkohësisht i arritshëm për tregun e synuar dhe përmbush qëllimet e një biznesi. Çmimi mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në suksesin e përgjithshëm të një produkti. Për shembull, nëse çmimi i produktit tuaj është shumë i lartë për audiencën tuaj të synuar, atëherë shumë pak prej tyre ka të ngjarë ta blejnë atë. Në mënyrë të ngjashme, nëse çmimi i produktit tuaj është shumë i ulët, atëherë disa mund ta kalojnë atë thjesht sepse janë të shqetësuar se mund të jetë me cilësi inferiore dhe të shkurtojë marzhet tuaja të mundshme të fitimit. 

Për të identifikuar një çmim të suksesshëm, do të dëshironi të kuptoni plotësisht audiencën tuaj të synuar dhe gatishmërinë e tyre për të paguar për produktin tuaj.

Vendi 

Vendi është vendi ku ju e shisni produktin tuaj dhe kanalet e shpërndarjes që përdorni për ta çuar atë te klienti juaj. 

Ashtu si çmimi, gjetja e vendit të duhur për të tregtuar dhe shitur produktin tuaj është një faktor kyç për të arritur audiencën tuaj të synuar. Nëse e vendosni produktin tuaj në një vend që klienti juaj i synuar nuk e viziton – qoftë në apo jashtë linje – atëherë ka të ngjarë të mos e arrini objektivin tuaj të shitjeve. Vendi i duhur, ndërkohë, mund t’ju ndihmojë të lidheni me audiencën tuaj të synuar dhe t’ju vendosë për sukses. 

Për shembull, imagjinoni se jeni duke shitur një këpucë atletike që keni projektuar. Tregu juaj i synuar janë atletët në fillim të të njëzetat deri në fund të të tridhjetave, kështu që ju vendosni të tregtoni produktin tuaj në botime sportive dhe ta shisni atë në dyqane të specializuara të atletikës. Duke u fokusuar në dyqanet sportive mbi dyqanet e këpucëve në përgjithësi, ju po synoni përpjekjet tuaja në një vend specifik që i përshtatet më së miri miksit tuaj të marketingut.

Promovimi 

Promovimi është mënyra se si ju reklamoni produktin ose shërbimin tuaj. Nëpërmjet promovimit, ju do të merrni fjalën për produktin tuaj me një fushatë efektive marketingu që rezonon me audiencën tuaj të synuar. 

Ka shumë mënyra të ndryshme për të promovuar produktin tuaj. Disa metoda tradicionale përfshijnë fjalën e gojës, reklamat e shtypura dhe reklamat televizive. Sidoqoftë, në epokën dixhitale, ka edhe më shumë kanale marketingu që mund t’i përdorni për të promovuar produktin tuaj, si marketingu i përmbajtjes, marketingu me email dhe marketingu i mediave sociale. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!