Marketingu dhe Reklamimi

Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. Nëse e dini se reklamimi mund të ndihmojë biznesin tuaj, por nuk jeni i sigurt se ku të filloni, eksploroni këshillat e marketingut më poshtë për të parë se cilat opsione i përshtaten nevojave dhe buxhetit tuaj. Qoftë përmes materialeve online apo të printuara, marketingu është një pjesë thelbësore e drejtimit të një biznesi të suksesshëm dhe një mundësi e shkëlqyer për t’u dalluar nga konkurrentët tuaj. Konsideroni këto opsione marketingu për biznesin tuaj. 

Mediat sociale 

Përdorimi i mediave sociale për të promovuar biznesin tuaj mund të ndihmojë në përmirësimin e personalitetit të markës suaj, të angazhoheni me klientët dhe të komunikoni përfitimet ose ofertat e produktit. Nëpërmjet mediave sociale, ju mund të bëni njoftime, të ndërveproni me klientët dhe të reklamoni marrëveshje pa punësuar një ekip zhvillimi në internet. Shumë platforma të mediave sociale tani ofrojnë tregje në platformën e tyre ku transaksionet mund të ndodhin pa dalë nga aplikacioni. 

Filloni duke krijuar një profil (llogari) për biznesin tuaj, duke zgjedhur fjalët me kujdes për të përshkruar biznesin tuaj. Qëndroni aktiv duke postuar shpesh dhe duke iu përgjigjur shpejt pyetjeve të konsumatorëve. Kjo do t’i ndihmojë ata të fillojnë të besojnë dhe besojnë në markën tuaj. Këshilla të tjera për t’u mbajtur parasysh: 

Vendosni sa shpesh dëshironi të postoni. Nëse postoni shumë shpesh, mund të rrezikoni të bëheni telash, ndërkohë që mos postimi i mjaftueshëm mund të bëjë që audienca juaj të humbasë interesin. Për të filluar, provoni të postoni çdo javë. Nëse njerëzit pëlqejnë dhe angazhohen me postimet tuaja, filloni të postoni më shpesh. 

Merrni parasysh zërin e markës suaj ose llojin e fjalëve që përdorni për t’u lidhur me klientët tuaj. A është autentike, miqësore, formale, me këmbë në tokë apo e ngjashme me biznesin? Mbajeni atë të qëndrueshëm dhe sigurohuni që të përputhet me mënyrën se si flisni për kompaninë tuaj në platforma të tjera. Krijoni një dialog me klientët duke ndarë njohuritë tuaja, duke kërkuar mendime dhe duke postuar përgjigje për idetë dhe komentet e të tjerëve. 

Nëse keni një dyqan personalisht, mund t’i inkurajoni klientët të ndajnë postime rreth dyqanit tuaj duke vendosur një pjesë të dyqanit për selfie, ose duke ofruar një zbritje për ata që postojnë foto të dyqanit tuaj. Nëse e provoni këtë, përfshini një hashtag në ekran në mënyrë që klientët të dinë se si ta etiketojnë biznesin tuaj kur postojnë imazhin. 

Ndiqni performancën duke numëruar numrin e ndjekësve, shikimeve dhe vizitave tuaja me kalimin e kohës. Facebook dhe faqet e tjera të mediave sociale kanë akses në këtë informacion të integruar

Nëse është e mundur, konsideroni të investoni në një fushatë reklamimi me pagesë në kanalet e mediave sociale si Facebook dhe Twitter. Të dyja ofrojnë opsione për t’ju ndihmuar të arrini një audiencë specifike bazuar në vendndodhjen, gjininë ose interesat e tyre. Testimi i një fushate reklamimi të vogël e të lirë me pagesë mund t’ju ndihmojë të rafinoni reklamat dhe të krijoni fushata më të suksesshme. Ndarja e fotografive të produkteve, klientëve dhe ngjarjeve tuaja në Instagram dhe faqe të tjera të mediave sociale mund të jetë gjithashtu mënyra efektive për të marrë ndjekës të rinj.

Reklamim dixhital 

Reklamimi dixhital është një mënyrë e shkëlqyer për të prezantuar njerëz të rinj me produktet ose shërbimet tuaja. Përpara se të krijoni një fushatë reklamimi dixhitale, sigurohuni që të keni gjurmimin e duhur të vendosur në faqen tuaj të internetit në mënyrë që të mund të mbledhni të dhëna për aktivitetin e klientit dhe të matni performancën. Sa më shumë të mësoni për klientët tuaj, aq më mirë do të jeni në gjendje t’u ofroni atyre shërbimet dhe produktet që u nevojiten. Ka disa opsione të ndryshme kur zgjidhni se si të reklamoni në internet. Marrja në konsideratë e këtyre zgjedhjeve të ndryshme mund t’ju ndihmojë të krijoni një plan specifik reklamimi dixhital që funksionon për kompaninë tuaj. Reklamim Pay per click (PPC). 

PPC i referohet reklamimit në motorët e kërkimit në internet ose faqet e tjera të internetit. Ju paguani një shërbim PPC që reklama juaj të shfaqet kur përdoruesit kërkojnë një fjalë kyçe ose frazë të caktuar, ose krahas faqeve dhe përmbajtjeve të lidhura. Pastaj ju tarifoheni sa herë që dikush klikon reklamën tuaj. Reklamat zakonisht shfaqen nën një titull, të tillë si “Lidhjet e sponsorizuara”. 

Reklamimi i kostos për milje (CPM). 

Ju gjithashtu mund të krijoni reklama dixhitale që do të shfaqen në faqet e internetit ose kanalet e mediave sociale. Me reklamat CPM, të njohura edhe si reklamat e kostos për përshtypje (CPI), ju paguani një tarifë për një mijë shikime që merr reklama juaj, pavarësisht nëse njerëzit që e kanë parë reklamën tuaj kanë klikuar apo jo mbi të.

 

Reklamimi i kostos për veprim (CPA). 

Me reklamat CPA, të njohura edhe si kosto për konvertim/blerje, mund të jeni të sigurt se merrni diçka në këmbim të parave tuaja. Kjo për shkak se ju paguani vetëm kur dikush ndërmerr një veprim specifik, siç është regjistrimi në listën tuaj të postës elektronike ose blerja e produktit tuaj. 

Marketingu Dixhital 

Angazhimi me konsumatorët në internet është një mënyrë e dobishme për të tregtuar kompaninë tuaj dhe për të çuar më tej imazhin e markës suaj. Një faqe interneti mund të jetë një vend qendror për klientët që të ndërveprojnë me biznesin tuaj në internet. Mund të përfshijë informacion të vlefshëm dhe mund t’i japë biznesit tuaj një prani të dukshme në internet. Përveç kësaj, faqet e internetit të postës elektronike dhe të rishikimit janë mënyra të tjera domethënëse për t’u lidhur me klientët në internet. Email-i mund ta çojë më tej marrëdhënien me klientët e mëparshëm, ndërsa faqet e rishikimit mund të ndihmojnë në sjelljen e një vëmendjeje të re për biznesin tuaj. 

Krijo një faqe interneti 

Të kesh një prani në internet për biznesin tënd është e rëndësishme për të ruajtur klientët aktualë dhe për të tërhequr të rinj. Një faqe interneti është një investim i vlefshëm për të promovuar biznesin tuaj dhe për të gjurmuar sa klientë po arrini. Mësoni më shumë rreth krijimit të një faqe interneti. 

Lidhu me email 

Nëse keni një prani në internet, provoni të komunikoni me klientët tuaj përmes emailit. Këtu janë disa metoda për të filluar. 

Në dyqan: Përdorni një model të thjeshtë, të printuar ose pajisje të pikës së shitjes (POS) për të mbledhur adresat e emailit të klientëve. Në këmbim, ata do të marrin email me oferta speciale nga biznesi juaj. Ju gjithashtu mund të merrni rrugën miqësore me mjedisin duke u ofruar klientëve me email ose mesazh faturat e tyre. 

Online: Inkurajoni klientët të regjistrohen për të marrë përditësime me email me një opsion pop-up kur ata vizitojnë për herë të parë faqen tuaj të internetit. Nëse klientët janë në gjendje t’i blejnë produktet tuaja përmes një faqe interneti, jepuni atyre mundësinë të regjistrohen për email nga biznesi juaj pas kontrollit. Në shumë raste, ju mund të merrni më shumë klientë të regjistrohen nëse ofroni një kod zbritje në këmbim. 

Për disa biznese të vogla, emailet e shpeshta dhe të vazhdueshme mund t’i bëjnë klientët të vetëdijshëm për produktin tuaj dhe t’u kujtojnë atyre të blejnë me biznesin tuaj. Për të dërguar emaile të rregullta, filloni duke ndërtuar një kalendar me email, me mesazhe, tema dhe marrëveshje që lidhen me sezonin. Temat e postës elektronike mund të përfshijnë detaje rreth shitjeve speciale, konkurseve, ftesave për ngjarje ose kujtimeve për t’u lidhur në mediat sociale. Këtu janë disa këshilla për krijimin e emaileve që me siguri do të tërheqin vëmendjen e klientëve tuaj: 

Ofroni përmbajtje emocionuese që flet për nevojat e klientëve tuaj; kjo do t’i inkurajojë ata të klikojnë. 

Mbani komunikimet tuaja me email të shkurtër, të qartë dhe të mirëorganizuar. Linja juaj e subjektit duhet të jetë e shkurtër dhe tërheqëse, dhe emaili juaj duhet të përfundojë me një thirrje për veprim që u tregon klientëve se çfarë dëshironi që ata të bëjnë. 

Përdorni aplikacionet dhe programet e marketingut, të tilla si Monitori i fushatës, Aweber ose MailChimp, për të testuar se sa mirë po arrijnë fushatat tuaja të emailit tek klientët, më pas rregullojini ato sipas nevojës për t’i bërë ata më të suksesshëm. Ju mund të përcaktoni nëse doni të gjurmoni se sa njerëz hapën emailin, klikuan një lidhje ose bënë një blerje. Me matjet në internet, mund të shihni lehtësisht se sa konsumatorë kanë hapur, klikuar ose çabonuar nga emailet tuaja. Shumë mjete të marketingut me email integrohen me menaxhimin e marrëdhënieve me klientët (CRM), llogaritë e mediave sociale dhe mjete të tjera analitike për t’ju ndihmuar të matni angazhimin në të gjitha platformat. 

Dërgoni email jo më shumë se disa herë në muaj dhe dërgoni email vetëm kur ka informacione të rëndësishme për të ndarë. Shumë email mund t’i irritojnë klientët në vend që t’i tërheqin ata. 

Mbroni veten duke folur me një profesionist të marketingut me email për t’u siguruar që praktikat tuaja të zgjedhjes, përdorimit dhe çregjistrimit janë në përputhje me ligjet lokale. 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!