Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot?
Si mund ta ndryshojë lojën marketingu dixhital?
Marketingu dixhital është me kosto efektive dhe matet lehtësisht. Me analitikë, ju mund të shihni rezultate pothuajse në kohë reale. Ju gjithashtu mund të përdorni testimin dhe eksperimentin A/B derisa të gjeni atë që funksionon më mirë për biznesin tuaj të veçantë. Marketingu dixhital ju lejon të lëvizni më shpejt se kurrë më parë. Plus, ju jeni në gjendje të krijoni më shumë marrëdhënie personale me klientët e mundshëm.
Strategjitë e marketingut dixhital:
1. Krijo një strategji të përmbajtjes vrasëse
80% e blerësve thonë se preferojnë të marrin informacionin e kompanisë nëpërmjet artikujve në vend të reklamave. Kjo do të thotë se ata do të preferonin të mbledhin informacione për markën tuaj në mënyrë organike sesa përmes reklamave. Për më tepër, edukimi i blerësve është provuar për të mirë konvertoni shitjet. Pra, merrni kohë për të studiuar analitikën tuaj dhe konkurrencën tuaj. Bëni një listë temash që lidhen me biznesin tuaj dhe audiencën tuaj të synuar. Më pas, krijoni përmbajtje që synon t’u ofrojë vlerë klientëve tuaj. Pavarësisht nëse e ndani përmbajtjen në blogun tuaj ose në mediat sociale, sigurohuni që të gjurmoni se si funksionon dhe rregulloni planin tuaj të përmbajtjes ndërsa shkoni. Kushtojini vëmendje aksioneve dhe etiketave – ky lloj përhapjeje organike është kyç.
2. Përfitoni sa më shumë nga lista juaj e emailit
Marketingu me postë mund të ketë një ROI deri në 44 dollarë për çdo 1 dollarë të shpenzuar. Ka një potencial të madh atje. Kështu që përqendrohuni në krijimin e listës suaj të postës elektronike – ofroni një zbritje ose shkarkim falas në këmbim të emaileve. Organizoni konkurse dhe dhurata, dhe lidhni pa turp buletinin tuaj. Ndërsa planifikoni strategjinë tuaj të marketingut me email, mbajini linjat e temave të shkurtra dhe bëjini emailet ndërvepruese me gif dhe sondazhe. Me email, i shkurtër dhe i ëmbël është emri i lojës. Përfshi detaje të personalizuara dhe sigurohu që është i përshtatshëm për celularin. Më në fund, sigurohuni që të keni një faqe të fortë uljeje për çdo klikim, në mënyrë që të mbyllni shitjen.
3. Përdorni mediat sociale për të krijuar marrëdhënie
Shumica e njerëzve nën moshën 65 vjeç janë në të paktën një platformë të mediave sociale. Mediat sociale janë një vend i shkëlqyer për të shkëmbyer përmbajtje dhe për të ndërtuar një reputacion. Konsumatorët përdorin mediat sociale për të informuar edhe vendimet e tyre të blerjes: 54% e njerëzve në mediat sociale e përdorin atë për të hulumtuar përpara se të blejnë. 71% thonë se referimet e mediave sociale i bëjnë ata më të prirur për të blerë. Pra, mos e humbisni reklamën falas që merrni nga profilet e mediave sociale. Ndërsa jeni atje, studioni analitikën dhe demografinë për t’u siguruar që po ndani përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj të synuar.
4. Ngrihuni për një kauzë sociale
Nëse nuk jeni i sigurt se çfarë të ndani në blogun tuaj ose në mediat sociale, ndani për çdo kauzë sociale që ju përfaqësoni. Ndoshta ju dhuroni një pjesë të shitjeve për një bamirësi të caktuar. Ndoshta ju keni një ditë vullnetare mujore për punonjësit tuaj. Ndoshta ju jeni duke shkuar pa plastikë me paketimin tuaj – sido që të jetë, ndani përmbajtjen që lidhet me shkakun. Tregoni pse ju intereson dhe si mund të përfshihet audienca juaj. Më e rëndësishmja, tregoni se si do të vazhdoni të mbështesni në të ardhmen dhe ndikimin e mbështetjes suaj.
5. Përdorni remarketing/ritargeting
A keni kërkuar ndonjëherë diçka në Google dhe më pas keni parë reklama për të kudo? Kjo për shkak të rimarketingut, i njohur gjithashtu si retargeting. Përdorimi i kësaj taktike i bën vizitorët e faqes 70% më shumë gjasa për të blerë. Ai funksionon duke shfaqur reklama në sajte të tjera për njerëzit që kanë vizituar tashmë faqen tuaj të internetit, duke i nxitur ata të kthehen dhe të blejnë atë artikull që po shikonin. Është një mënyrë efektive për të siguruar që të mos humbisni shitjet e mundshme.
Përfundimet
Marketingu dixhital është një mjet i fuqishëm që duhet ta mbani në repertorin tuaj. Ka disa fusha ku duhet të përqendroheni, kështu që përpiquni të mos mbingarkoheni, veçanërisht nëse zotëroni një biznes të vogël. Filloni me një dhe dilni në rrugën tuaj. Më e rëndësishmja, gjurmoni përparimin tuaj duke studiuar analitikën dhe jini të hapur për të rregulluar planin tuaj sipas nevojës. Kur ndani përmbajtje që baza juaj e klientëve dëshiron të shohë, rezultatet do të pasojnë. Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot?
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]