Marketingu i përmbajtjes (content) mbetet një nga metodat më të besueshme për të rritur leads dhe për të nxitur trafikun në faqen tuaj.
Njerëzit përdorin internetin për të hulumtuar dhe për të marre informacion të ri. Reklamuesit përdorin content marketing për t’iu përgjigjur pyetjeve të lexuesve, për të ofruar guida, që plotësojne nevojat e ndryshme të lexuesve.
Nëse një kompani mund të gjejë mënyra elegante për të futur mesazhet e marketingut në përmbajtjen e tyre, secila pjesë e përmbajtjes bëhet një mekanizëm për gjetjen e trafikut, gjenerimin e leads dhe nxitjen e njerëzve që të bëhen klientë.
Nëse përpjekjet e marketingut të përmbajtjes së kompanisë suaj nuk po japin një kthim të qëndrueshëm të investimit, ose nëse po kërkoni të rishikoni të gjithë strategjinë tuaj të marketingut të përmbajtjes për shkak të një ndryshimi në strategjinë e biznesit, leximi i këtij artikulli është një vend i shkëlqyeshëm për të filluar.
1.Siguroni besueshmëri
Interneti, si një platformë për shpërndarjen e informacionit, ka atë që njerëzit në industrinë e PR e quajnë “një problem optik”.
Dhe për një arsye të mirë. Çdokush mund të fillojë një blog. Fjalë për fjalë, kushdo. Çdokush mund ta quajë veten një “ekspert”.
Ne nuk mund të anashkalojmë efektin që ka kjo në besimin e konsumatorit. Njerëzit e dinë sa e lehtë është të bësh pretendime të guximshme marketingu ose të krijosh përmbajtje që në një farë mënyre ka fasadën e besueshmërisë.
Nëse marka juaj operon në një industri që shpesh dëmtohet nga dezinformatat, është thelbësore që të gjeni mënyra për të dalluar përmbajtjen tuaj dhe për t’i dhënë asaj një frymë të vërtetë autoriteti.
2.Ofroni kontent Evergreen
Marketingu Evergreen është aplikimi i koncepteve të marketingut në biznesin tuaj në atë mënyrë që produkti/shërbimi ose biznesi juaj, në përgjithësi, të përfitojë prej tyre jo vetëm sot, por për disa vite në vazhdim.
Kontenti Evergreen është përmbajtje që mbetet e rëndësishme pavarësisht nga stina ose afati kohor.
Cilët janë shembujt e përmbajtjes Evergreen?
Pyetjet e bëra më shpesh (FAQ)
Guidat “Si të”.
Tutotrials
Dëshmi Klientësh
Burimet e industrisë.
Fjalorë termash dhe frazash.
Artikujt “Historia e..”.
Guidat “si-të” janë tepër efektive.
Kur njerëzit kërkojnë përmbajtje informative, ata shpesh kërkojnë më shumë se një përgjigje të thjeshtë. Ata po kërkojnë mbulim gjithëpërfshirës të diçkaje që është e rëndësishme për ta.
Nese kontenti juaj nuk i përfshin thellë lexuesit, ju po humbisni një nëngrup masiv të vizitorëve të mundshëm të blogut, – njerëz që nuk janë atje vetëm për të lexuar disa fjali përciptas dhe të largohen.
Këta janë njerëzit që janë interesuar seriozisht për informacionin tuaj.
Pavarësisht se në cilën industri operon kompania juaj, ka mundësi të shumta për të krijuar udhëzues (guida) që synojnë t’i ofrojnë një vlerë të jashtëzakonshme informative një lexuesi.
3.Krijoni përmbajtje për të gjithë spektrin tuaj të audiencës
Shumica e brandeve e dinë saktësisht se kush është audienca e tyre e synuar. Kur kompanitë e zellshme zhvillojnë produkte ose shërbime të reja, ato zakonisht bëjnë një kërkim të madh në këtë fushë.
Megjithate, ajo që këto kompani ndonjëherë nuk arrijnë të bëjnë, është të krijojnë përmbajtje që të tërheqë të gjithë spektrin e klienteve potencial të tyre.
Pjesë e zhvillimit të një strategjie solide është marrja parasysh e nevojave të audiences tuaj. Nuk ka të bëjë vetëm me kërkimin e fjalëve kyçe dhe aspektet e tjera teknike që përfshijnë SEO. Përmbajtja duhet të flasë vërtet me çdo lloj klienti që blen produktin tuaj.
4.Bëhuni Social
Arsyeja kryesore që ju krijoni përmbajtje mahnitëse është se dëshironi që njerëzit ta gjejnë atë në Google, ta lexojnë dhe (me shpresë) ta shperndajnë atë.
Ajo që shumë kompani harrojnë është se ata, vetë, kanë aftësinë për të bërë këtë të fundit.
Po, ky artikull nuk ka të bëjë me marketingun e mediave sociale, por kjo temë e veçantë ka të bëjë me hapësirën ku mediat sociale dhe përmbajtja kryqëzohen.
Të kesh mijëra njerëz që ndërveprojnë me brandin tënd në internet është një gjë vërtet e mirë!
Por a keni menduar ndonjëherë për kontent që është krijuar për t’u shperndare në mediat sociale? Po flasim për tema provokuese me një këndveshtrim interesant që ka të ngjarë të shkaktojnë debat midis ndjekësve tuaj.
Nëse CEO i kompanisë suaj ka një opinion që bie në kundërshtim me pikëpamjet e njohura të një drejtuesi tjetër, shkruani një postim për të. Shtoni një sasi të madhe detajesh. Citoni burime që vërtetojnë mendimin tuaj. Bëhuni interesant pa u dukur sikur po trilloni.
Dhe pastaj, pasi të jetë publikuar postimi, transmetojeni atë në çdo platformë të mediave sociale ku jeni prezent. Inkurajoni bisedat. Pyetni ndjekësit tuaj me cilën anë pajtohen. Dhe pastaj përfshihuni në debatet pasuese.
Në një platformë si Twitter, sa herë që dikush përmend ose përgjigjet në llogarinë tuaj të mediave sociale, ndjekësit e atij personi do të gjejnë pjesën e kontentit që ndezi bisedën.
Pra, mos e lini blogun tuaj në hije duke pritur që njerëzit ta gjejnë vetë atë. Përdoreni atë në mënyrë aktive për të bërë një përshtypje në mediat sociale. Përdoreni atë për të stimuluar biseda dhe për t’i shtyrë njerëzit në blogun tuaj.
5.Përqëndrohuni tek reklamat native!
Përmbajtja e reklamave native është shkruar me të njëjtin stil dhe ton si çdo pjesë tjetër e përmbajtjes në faqe, por ka një arsye shtesë për ekzistencën – pozicionimin dhe shitjen e diçkaje.
Kur bëhet siç duhet, reklamat native janë jashtëzakonisht efektive duke krahasuar angazhimin e audiencave qe sjellin me kostot e marketingut.
Platformat reklamuese si Boost.al ndihmojnë kompanite të gjejnë publikuesit më të mirë për të shfaqur reklamat e tyre native. Boost bashkëpunon me mbi 10,000 website dhe media online, duke publikuar përmbajtjen tuaj në botuesit premium shqiptar dhe të huaj.
Si përfundim..
Content marketing ështe disi kompleks, por mos lejoni që kjo t’ju ndalojë të kërkoni vazhdimisht mënyra për tu përmirësuar.
Nxitni ekipin tuaj të marketingut të qëndrojë në krye të tendencave në zhvillim. Asnjëherë mos ndaloni së shikuari atë që po bëjnë konkurentët tuaj ose atë që po thonë marketierë si Neil Patel, apo instituti “The Content Marketing Institute”.
Çelësi i suksesit është t’i përgjigjeni me shpejtësi ndryshimeve në tendencat që specialistët janë më se të lumtur t’ju vënë në dukje.Përdorni ekspertizën e tyre dhe jini gjithmonë ndër të parët që provojnë një taktikë të re.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]