Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje.
Në këtë udhëzues ju do të shikoni si të shkruani përmbajtjen e një landing page që sjell konvertime. Gjithashtu do të ndajmë praktikat më të mira dhe shembuj për t’ju frymëzuar.
8 këshilla për shkrimin e përmbajtjes me shembuj
Shkruani një titull bindës
Titulli juaj është një nga pjesët më të rëndësishme të landing page. Kjo sepse, siç thekson Nielsen Norman Group, njerëzit priren të përzgjedhin përmbajtjen e çdo faqe në internet për t’u siguruar që u jep atyre atë që u nevojitet. Kjo vlen edhe për landing pages.
Titujt e mirë sigurojnë vizitorët se janë në vendin e duhur dhe i bëjnë të ditur se ka diçka që ia vlen të jenë në përmbajtjen e faqes. Nëse ndiqni praktikat më të mira të përmbajtjes në landing page, titulli juaj do të:
- Lidhet me kopjen që i solli njerëzit në faqen e parë në radhë të parë, duke përmbushur premtimin e promovimit ose postimit tuaj
- Jini personal dhe aktiv – përdorni fjalën “ju”
- Adresoni problemin kryesor të vizitorit dhe zgjidhjen tuaj
- Jini të qartë dhe të lehtë për tu parë
- Meqenëse titujt zakonisht janë të shkurtër, shumë njerëz përdorin nëntitullin për të shtuar më shumë informacion dhe për t’i mbajtur vizitorët të interesuar.
Shisni përvojën ose zgjidhjen
Askush nuk kujdeset për tiparet e produktit ose shërbimit tuaj. Ajo që u intereson atyre është nëse e kuptoni dhe mund ta zgjidhni problemin e tyre. Ata gjithashtu interesohen se si do të ndihen kur ju zgjidhni problemin e tyre.
Kjo është arsyeja pse shkrimi më i mirë i landing page përqendrohet në përfitimet, jo në veçoritë. Bëhet fjalë për çka u ofrohet vizitorëve tuaj sesa për atë që dëshironi ju të arrini. Arrini ekuilibrin, bëni vizitorët të lumtur dhe përmbushni qëllimet tuaja të biznesit. Në mënyrë ideale, landing page do ta bëjë përvojën e vizitorëve tuaj një emocion, ku ata të kuptojnë se si zgjidhja juaj do të ndryshojë jetën e tyre.
Formatoni tekstin e landing page
Titulli dhe nëntitulli janë pikat e mira të fillimit, por vazhdoni më tej. Formatimi, siç është teksti i theksuar, u jep vizitorëve diçka për t’i kushtuar vëmendje dhe gjithashtu mund të përdorni për të nxjerrë në pah informacionin kryesor.
Mbështetni pretendimet tuaja
Një tjetër këshillë e dobishme për strategjinë e përmbajtjes së landing page është të tregoheni specifik për fakte dhe shifra. Kur citoni numra dhe përqindje specifike landing page bëhet më e besueshme. Kjo mbështet pretendimin tuaj se produkti ose shërbimi juaj ndihmon vizitorët tuaj.
Kjo faqe përdor dy grupe numrash për tu bërë përshtypje vizitorëve. Së pari, ka numrin e viteve që krijuesi i tij ka mbledhur informacionin. Së dyti, ka dhjetëra miliona vizitorë që mbështesin përmbajtjen e faqes. Përveç kësaj, ekziston një CTA e thjeshtë dhe një dëshmi.
Përfshini dëshmi
Lidhur me këtë, njerëzit duan të dinë se të tjerë si ata kanë besim tek ti. Prova sociale është një mjet i fuqishëm. Mendoni për këtë: kur lexoni komente pozitive, a nuk ju ngacmojnë pak më pranë vendimit për të blerë?
Ju do të duhet të provoni për të parë nëse një dëshmi statike apo një video funksionon më mirë, por në një mënyrë ose në një tjetër do të keni nevojë për një ose dy dëshmi në atë landing page.
Përdorni një gjuhë të thjeshtë
I njëjti studim i Nielsen Norman tregon se përmbajtja e qartë dhe koncize fiton mbi fjalët dhe frazat me lule çdo herë.
Në varësi të kontekstit, ju mund ta bëni këtë duke:
- Adresimi i vizitorëve drejtpërdrejt, duke përdorur “ju”
- Përdorimi i gjuhës së përditshme
- Përdorimi i fjalive të shkurtra
- Të qenit bisedor
- Shkruani si një person që flet me një person tjetër. Oh, dhe mos ki frikë të prishësh disa rregulla gramatikore – kështu flasin njerëzit e vërtetë.
Mbyllni Marrëveshjen me CTA-në tuaj
CTA është vendi ku ju u kërkoni vizitorëve të faqes të angazhohen. Çështja është: nëse nuk kërkon, nuk do të marrësh. Pra, jo vetëm që duhet të siguroheni që të gjitha shkrimet dhe imazhet e faqes mbështesin CTA, por gjithashtu duhet t’u kërkoni vizitorëve tuaj të veprojnë.
Testoni A / B
Së fundmi, ekzekutimi i testeve të landing page është një aspekt thelbësor. Është mënyra e vetme për tu siguruar që po merrni rezultatet më të mira. Testimi A / B është një mjet i dobishëm për optimizimin e konvertimit që ju lejon të ndryshoni një element në të njëjtën kohë për të parë se cili version i landing page merr konvertime më të mira.
Referuar nga Taboola.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]