Kur bëhet siç duhet, një fushatë e marketingut të përmbajtjes mund t’iu hapë shumë dyer për të arritur qëllimet tuaja të përgjithshme të marketingut dhe KPI. Ju mund të rritni awarness, madje edhe të bëni shitje, por para se të filloni fushatën dhe të arrini sukses duhet të ndërtoni strategji të caktuara.
Bashkimi i të gjithave së bashku mund të jetë një proces krijues me të vërtetë i shkëlqyer dhe ju jep shans për të menduar për përcaktimin e audiencës tuaj, atë që ata mund të dëshirojnë të shohin nga ju dhe se si ju mund ta bëni atë përmbajtje të funksionojë.
Çfarë është fushata e marketingut të përmbajtjes?
Një fushatë e marketingut të përmbajtjes është procesi i krijimit dhe shpërndarjes së përmbajtjes drejtuar një treguesi specifik kryesor të performancës (KPI) në një fazë specifike të kanalit të marketingut.
Përfitimet e një fushate të marketingut të përmbajtjes për një biznes qëndrojnë në të njëjtat përfitime të marketingut të përmbajtjes si një e tërë. Fillimi i krijimit të një fushate të marketingut të përmbajtjes mund të çojë në:
Një bazë të fortë, besnike të klientëve për biznesin tuaj
Pozicionimi i markës tuaj si e besueshme
Një bazë e personave të angazhuar të cilëve është e lehtë për t’u shitur
Dhe shumë më tepër
Si mund të krijoni një fushatë të marketingut të përmbajtjes?
Ju e kuptoni se si biznesi juaj mund të përfitojë nga marketingu i përmbajtjes dhe tani doni të dini se si të krijoni një fushatë efektive të marketingut të përmbajtjes. Le ta ndajmë në hapa.
Vendosni KPI të qarta
Ky hap është tepër i rëndësishëm sepse është themeli për fushatën tuaj. Cili është qëllimi kryesor? Dytësor? Cilat do të jenë qëllimet e përgjithshme të biznesit për tremujorin ose vitin?
Krijimi i qartë i KPI të marketingut të përmbajtjes do të jetë thelbësor kur të vijë koha për të matur suksesin dhe do të sigurojë që të gjitha përpjekjet të qëndrojnë të përqëndruara dhe në drejtimin që ju (dhe biznesi juaj) doni të vazhdoni.
Ky ilustrim nga Portent vizualizon se si mund të mendoni për KPI të marketingut të përmbajtjes përpara se të filloni fushatën tuaj.
Përcaktoni audiencën tuaj dhe nevojat e tyre
Në zemër të praktikave më të mira të marketingut të përmbajtjes është akti i krijimit të përmbajtjes posaçërisht për t’iu përgjigjur nevojave të audiencës suaj ose pikave të dobta të tyre.
Krijoni një audiencë për të kuptuar më mirë me kë po flisni ose për të krijuar një listë të pikave të dobta që dëgjoni nga klientët. Ndoshta ju keni krijuar një platformë për gjurmimin e ambasadorëve dhe keni dëgjuar që shpesh klientët luftojnë me mënyrën e identifikimit të ambasadorëve të mundshëm. Si rezultat, mund të krijoni një infografi për të kualifikuar një klient, për t’u bërë një ambasador i markës ose kanalet kryesore ku ambasadorët e markës mund të jenë tashmë aktivë.
Ky ushtrim është një mënyrë e shkëlqyer për ta vendosur veten në vendin e audiencës tuaj dhe për të siguruar që ajo që po krijoni nuk ju shërben vetëm juve, por ju shërben edhe klientëve të mundshëm që mund të jenë duke përjetuar të njëjtat eksperienca.
Krijo hapësirën tënde
Kur krijoni një fushatë të marketingut të përmbajtjes, do të duhet të hidhni një vështrim se çfarë ka në industrinë tuaj dhe të shihni se si mund ta veçoni veten dhe përmbajtjen tuaj.
Nuk po shihni shumë podcast në lidhje me atë që bëni? Ndoshta kjo është niçja për ju.
Çështja është, ju do të bëni shumë përpjekje për të filluar fushatën tuaj të marketingut të përmbajtjes. Sigurohuni që jeni duke bërë diçka që do të ketë ndikim dhe do të merrni vëmendje nga konsumatorët.
Krijoni përmbajtje
Shumë herë, marketingu i përmbajtjes nënvlerësohet brenda një organizate.
Siç duket , shumica e bizneseve B2B nuk i kushtojnë pjesën më të madhe të buxhetit të tyre marketingut të përmbajtjes.
Mos më keqkupto, nuk ke pse t’i kushtosh pjesën më të madhe të buxhetit të marketingut fushatës tënde për të qenë i suksesshëm, por duhet të pranosh që krijimi i përmbajtjes kërkon burime.
Mënyra më e shpejtë për të shmangur marketingun e suksesshëm të përmbajtjes është ta bësh atë me gjysmë zemre. Mos mendoni gabimisht se çdokush brenda organizatës suaj mund të krijojë një fushatë të suksesshme të mediave sociale ose që kushdo që ka kohë për ta bërë këtë mund të shkruajë një email tërheqës.
Kur jeni duke krijuar përmbajtje, sigurohuni që ajo është krijuar nga ata që janë të kualifikuar për ta bërë atë dhe dedikojini burimet e duhura fushatës tuaj të marketingut të përmbajtjes.
Vlerëso, Vlerëso, Vlerëso
Një pjesë thelbësore e procesit të fushatës që nuk mund të injorohet është matja e suksesit.
Kjo është kritike për disa arsye. E para është që ju do të dëshironi të merrni një kuptim të Roi të fushatës suaj, të kontrolloni gjërat që keni bërë dhe të nxirrni mësime.
Si të matni suksesin e fushatës tuaj
Nëse dëshironi të gjitha ato përfitimet e lartpërmendura të matjes, atëherë si ta bëni këtë?
Marrja e një vështrimi të qartë mbi ROI të marketingut tuaj të përmbajtjes varet nga nevojat tuaja specifike.
Ju mund ta bëni këtë nëpërmjet: matjes të shitjeve, trafikut të faqes, angazhimit në faqe dhe media sociale, kredibilitetit të markës, etj.
Referuar nga Taboola
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]