Një newsletter është një krijim që pasqyron kohë, krijimtari dhe planifikim. Si rezultat, çdo newsletter është e veçantë dhe trajton një çështje specifike. Kur janë gati për t’u dërguar, fjalët kuptimplota që u krijuan brenda një konteksti të caktuar vendosen në inbox-in e lexuesve.
Procesi i newsletter fillon duke kuptuar dhe përcaktuar standardet dhe qëllimet e saj. Është një komponent kritik që ndikon drejtpërdrejt në përpjekjet tuaja në marketing, shpërndarje dhe në fund të fundit në suksesin e një newsletter. Marketingu me anë të mail-it është një nga më të përshtatshmit dhe më fitimprurësit. Nëse përcaktohet dhe menaxhohet siç duhet, një newsletter mund të çojë në klikime dhe shikime të shumta.
Pyetja e vetme është, si të gjenerojmë ROI për të siguruar sukses?
Kuptoni qëllimet tuaja
Maksimizimi i efikasitetit të fushatës tuaj të newsletter është pothuajse i pamundur pa përcaktimin e objektivave. Çdo gjë që ju bëni duhet të ketë një lloj kthimi të investimit. Duhet të vlerësoni kohën tuaj. Çfarë vlere do t’i vendosnit kohës tuaj? Koha juaj është ajo që po krijon newsletter-in, kështu që le të hedhim një vështrim se si dhe çfarë duhet të bëni për të llogaritur në mënyrë efektive ROI-in tuaj. ROI reflektohet si përqindje.
Llogaritja themelore për matjen e ROI tuaj është si më poshtë: ROI = (Fitimet – Shpenzimet) / Shpenzimet
Këtu janë disa KPI-s (treguesit kryesorë të performancës) të newsletter.
Aftësia e shpërndarjes:
- Email Delivery Rate: përqindja e postave elektronike që merren nga serverat e subscribers tuaj.
- Email Opens: numri i personave që kanë hapur email-in.
- Email Open Rates: numri i personave që kanë hapur email-in.i shprehur si përqindje e numrit të mesazheve të dërguara.
- Amount of subscribers
- Amount of unsubscribes
Angazhimi
- Click-Through: sa herë klikohet një lidhje (dhe hapet.)
- Click-Through Rate: numri i klikimeve, shprehur si përqindje e numrit të përgjithshëm të subscribers që hapën email-in dhe klikuan në të.
Kuptoni lexuesit tuaj
- Nëse e dini pse njerëzit vendosën të angazhohen, të marrin e-mail, informacione apo promocione nga posta juaj elektronike, ju mund ta përdorni këtë informacion në avantazhin tuaj duke u përqëndruar në atë çka ata dëshirojnë. Kjo mund të përkthehet në ofrimin e një lloji të caktuar të përmbajtjes, duke theksuar fjalë kyçe specifike, nevoja, parime, etj.
- Vendoseni linkun e newsletter në bio-n tuaj në Twitter, Instagram, LinkedIn, etj.
- Bashkëpunoni me ata të cilët ju frymëzuan të shkruanit newsletter-in. Një mënyrë e shkëlqyeshme për tu ekspozuar para lexuesve të ngjashëm.
- Kanalizoni lexuesit tuaj të brendshëm dhe kuptoni se çfarë mund të bëni për t’i angazhuar më tej lexuesit tuaj për të rritur ROI.
Matjet
Një pjesë e rëndësishme e procesit është njohja me matjet në të cilat ju duhet të fokusoheni si pjesë e procesit tuaj të vlerësimit.
Nëse sapo keni filluar, hidhni një vështrim se në cilën ditë dhe orë industria ose tema juaj lexohet më tepër dhe përshtateni me preferencën e tyre. Formatimi gjithashtu është i rëndësishëm kur bëhet fjalë për normën e hapjes dhe klikimit.
Këtu janë disa ide të mbështetura nga statistika:
- Shtoni një video: Statusi i Vimeo’s për hapjen e videove është 40% ndërsa i Youtube vetem 29%.
- Shkruaj në subjekt me 90-140 karaktere: 24% është norma për hapjen e newsletter tuaj.
- Përdorni emoji në rreshtin tuaj të subjektit(nëse përputhet me markën tuaj): 25% rritje në normat e hapjes krahasuar me subjektet pa emoji.
- Krijoni një përmbledhje: kjo ju lejon lexuesve tuaj të marrin një ide me një rresht për atë që do të mbulojë , rritje prej 28% në normat e hapjes.
Kuptimi i të gjitha statistikave dhe të dhënave nga lart do të ndihmojë në krijimin e një standardi për ROI dhe KPI-të tuaja.
Shpërndarja
Përpjekjet për të krijuar newsletter-in do të përfundojnë me shpërndarjen. Prandaj duhet të tregojmë kujdes në lidhje me audiencën. Newsletter do të jetë më pak e suksesshme nëse audienca juaj e synuar nuk tregon interes.
Përshtatja e newsletter me interesat e drejtpërdrejta të lexuesve të mundshëm është një nga sekretet e suksesit. Njerëzit duan njohuri, por ata gjithashtu duan të kursejnë kohë duke mos pasur nevojë për të kombinuar një rrjedhë të pafund të të dhënave.
Suksesi juaj varet shumë nga masa se sa pajtohen subscribers tuaj me newsletter-in tuaja, përmbajtjen cilësore që keni ndarë dhe mënyrën se si u keni prezantuar fushatat tuaja atyre.
Adaptuar nga Outbrain
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]