Këtë vit, në thelb gjithçka ka ndryshuar. Botuesit e lajmeve janë përballur me sfidën e dyfishtë për t’i mbajtur lexuesit të informuar se si koronavirusi ka ndikuar në çdo aspekt të jetës, ndërsa ju duhet të merren dhe me ndryshimet që po pëson biznesi i tyre. Trafiku i spikatur në Hënë … pastaj u kthye në “normale”. Botuesit e lajmeve panë një fluks të subscribers të rinj. Reklamuesit ndryshuan strategjitë e tyre. Ne kemi vëzhguar nga afër modelet e trafikut për botuesit që përdorin Boost Discovery, me anë të platformës tonë të analitikës së audiencës në kohë reale.
Këtu janë tre tendencat dhe prirjet e lexuesve të lajmeve në gjysmën e parë e vitit 2020.
- “Plagët” e Koronavirusit
Shkollat dhe zyrat u mbyllën. Ligat sportive u anuluan. Blerja e sendeve ushqimore u bë një detyrë potencialisht kërcënuese për jetën. Dhe askush nuk kishte nevojë të vishte një maskë, derisa të gjithë kishin nevojë për një maskë. Në ditët e para të marsit, njerëzit në të gjithë botën iu drejtuan lajmeve masivisht për të kuptuar këtë realitet të ri.
Trafiku mesatar javor në faqet e lajmeve u rrit deri në 50% mbi mesataren.
Çuditërisht, kjo nuk zgjati shumë. Vëmendja e qëndrueshme është e vështirë të mbahet me kalimin e kohës, pavarësisht sa e rëndësishme mund të jetë një temë. Jeta e çdo shqiptari (dhe natyrisht miliarda njerëzve në mbarë botën) tani kishte ndryshuar jashtëzakonisht në krahasim me disa muaj më parë – por interesi i tyre për lajme shumë shpejt shkroi drejt mesatares.Në nivel global, trafiku në të vërtetë ra nën mesataren e para-koronavirusit.
2. A është Facebook përsëri “Shtëpia e fuqishme e lajmeve”?
“Coronavirus ringjalli Facebook si shtëpia e fuqishme e lajmeve” ishte një titull në New York Times të botuar në fund të marsit.
Artikulli raportoi se si një analizë e brendshme në Facebook tregoi se përdoruesit po konsumonin më shumë artikuj lajmesh dhe se trafiku në uebfaqet e lidhura me Facebook kishte spikatur disa kompani të mëdha lajmesh krahasuar me muajt e kaluar.
Siç thanë më lart, trafiku i lajmeve ishte rritur masivisht në të gjithë botën. Kështu fakti që botuesit po shikonin më shumë trafik nga Facebook gjatë një kohe të një kërkese të pashembullt për informacion të besueshëm ishte kryesisht befasuese. Testi i vërtetë është nëse pjesa e Facebook-ut në përqindjen e trafikut është rritur, veçanërisht në krahasim me Google, pasi ata janë referuesit më të mëdhenj të trafikut të jashtëm në faqet e lajmeve.
Në fakt, pjesa e trafikut referuar Facebook arriti në pikën që pothuajse përputhej me Google në një periudhë dy javore. Momenti nuk zgjati shumë.
Facebook është pozicionuar si një burim i rëndësishëm informacioni kur lajmet kryesore godasin. Në krahasim me çdo platformë të jashtme përveç Google, Facebook është një shtytës masiv i trafikut në faqet e lajmeve në internet.
Në përgjithësi, Facebook ka qenë një partner kontradiktor me gazetarinë. Ndryshimet e shpeshta të algoritmit ndër vite i kanë bërë lajmet në Feed News të Facebook më pak të dukshme dhe i kanë bërë botuesit të ndjehen sikur vazhdimisht po përpiqen të arrijnë një objektiv lëvizës.
Për më tepër, kemi parë se Facebook mund të jetë gjithashtu burimi kryesor i konfuzionit gjatë ngjarjeve të mëdha të lajmeve, pasi shumë video me teori konspirative dhe keqinformimet e dëmshme janë bërë masivisht virale në platformë gjatë pandemisë.
3. Çështjet masive
Gjatë kësaj perjudhe kohore, ngjarje të rëndësishme botërore si koronavirus apo “black lives matter” prekën gjithë botën. Tendenca e leximit të lajmeve ndosha për herë të parë në histori ishte e njëjtë kudo. Lajmet mbi protestat globale “black lives matter” përfshinë audiencën në faqet e lajmeve si asnjëherë më parë. Ne pamë më shumë shikime në artikujt rreth Floyd vetëm në muajin qershor sesa shikime të marra në temat kryesore të lajmeve gjatë vitit 2020.
Së dyti, kronikat e zeza të lajmeve mbi bilancin e koronavirus, protestat në mbarë vëndin kundra abuzimit të femrave, shëmbja e teatrit, ngjarja e Kombinatit etj ishin jo pak ngjarje madhore të cilat morën një vëmendje masive edhe në vëndin tonë.
Trafiku i koronavirusit erdhi në ulje. Por shumë kohë pas uljes të atij trafiku, ne ende po shohim një numër shumë të madh shikimesh në faqet që trajtojnë tema shumë të mëdha.
Ngjarje të tilla morën me miliona klikime duke u sjellë kështu medjave të ndryshme një trafik të lartë për një kohë të vazhdueshme përgjatë të gjithë gjashtë mujorit të parë të këtij viti.
Nëse nivelet e përgjithshme të trafikut janë të njëjta me ato që pamë para koronavirusit, por një përqindje masive e trafikut të përgjithshëm shkon në temat më të mëdha, përfundimi logjik do të jetë që të gjitha temat e tjera po marrin më pak vëmendje. Ky është një mendim i frikshëm. Mendoni për të gjitha temat e rëndësishme të lajmeve që mund të injorohen.
Ndryshimet klimaterike më vijnë në mendje menjëherë.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]