Shpejtësia e ngadaltë e hapjes së faqes mund t’ju kushtojë rezultate, konvertime dhe humbje të ardhurash. Të gjitha këto janë asete thelbësore kur ndërtoni me shumë mund një faqe nga e cila prisni të ardhura. Për t’ju ndihmuar, do të ndajmë me ju gjithashka që duhet të dini në lidhje me shpejtësinë e faqeve, mjetet e testimit dhe optimizimit si dhe këshilla për krijimin e faqeve sa më të shpejta në internet.
Çfarë është shpejtësia e faqes dhe pse ka rëndësi?
Shpejtësia e faqes është koha që i duhet një faqeje në internet për tu ngarkuar plotësisht në secilën pajisje kompjuter, tabletë apo smartphone. Ka shumë arsye përse duhet ti kushtoni rëndësi shpejtësisë së hapjes së faqes:
- Rënditja në motërët e kërkimit – Motërt e kërkimi si Google, përdorin shpejtësinë e faqeve si një faktor kyç për rënditjen e faqeve në rezultatet e kërkimit. Sa më e shpejtë të jetë koha e hapjes së faqes, aq më e mirë është përvoja e përdoruesit dhe ka më shumë mundësi që faqja juaj të marrë rënditje më të lartë.
- Koha në site – Nëse faqja juaj ngarkohet ngadalë, përdoruesit mund të irritohen dhe të largohen shpejt, duke humbur informacionin e rëndësishëm dhe ofertat.
- Konvertimet – Nëse njerëzit largohen nga faqja kjo sjell më pak konvertime dhe blerje. Shpejtësia e faqes nuk ndikon vetëm në përvojën e konsumatorit, por ka gjithashtu ndikim të drejtpërdrejtë në analizat tuaja.
Sa duhet të jetë shpejtësia e faqes time?
Nuk ka një madhësi specifike që tregon se sa duhet të jetë shpejtësia ideale megjithatë, rregulli është, sa më shpejtë aq më mirë. Disa studime mund t’ju ndihmojnë të gjeni shpejtësinë ideale të faqes tuaj.
- Për shëmbull, merrni parasyshë sa vijon: Shpejtësia mesatare e faqes në mobile është 2.594 sekonda dhe shpejtësia mesatare e faqes në desktop është 1.286 sekonda, sipas Backlinko.
- Një kohë mesatare ndërmjet zero-katër sekonda është ideale për normat e konvertimit, sipas Porten. Pas pesë sekondash, normat e konvertimit bien mesatarisht me 4.42% për secilin sekondë shtesë.
- 70% e faqeve të shitjeve (landing pages) marrin më shumë se 7 sekonda për tu ngarkuar plotësisht në mobile, sipas Google. Ndërsa nëse koha kalon mbi 10 sekonda përqindja e personave të cilët e lenë një site pasi e vizitojnë atë (bounce rate) rritet me 123%.
Shpejtësia mesatare e faqeve do të vazhdojë të ulet ndërkohë që botuesit përdorin teknologji dhe strategji të reja për të përmirësuar kohën e ngarkimit. Portent raporton se nga vitet 2014-2019, përqindja e faqeve me një kohë mesatare 5+ sekonda ra nga 50% në 22%.
Disa mjete për testimin dhe optimizimin e shpejtësisë së faqeve.
Ka shumë mjete që mund të përdorni për të zhuluar se cila është shpejtësia e faqes tuaj dhe si ta përmirësoni atë. Këtu janë disa nga zgjidhjet e duhura:
- Google PageSpeed Instights
Vendosni domenin tuaj në Google PageSpeed Insights për të marrë rezultate të performancës së faqeve për mobile dhe desktop. Google gjithashtu zbërthen elementet e faqeve qe mund të ndikojnë në rezultatin tuaj dhe ofron sugjerime per përmirësim, të tilla si heqja e kodit të papërfunduar JavaScript, madhësia e imazheve etj. Këtu është një shembull i asaj që duket për botuesin e vogël MentalFloss.com:
- GTmetrix
GTmetrix teston shpejtësinë e faqes tuaj në pajisjet, shfletuesit, llojet e lidhjeve etj, duke siguruar një raport të detajuar të treguesve të performancës dhe mundësitë për përmirësim. Ai gjithashtu analizon elemente në internet, siç janë videot dhe reklamat, për të parë sesi mund të ndikojnë në shpejtësinë tuaj të ngarkesës.
- KeyCDN
KeyCDN analizon shpejtësinë e faqes dhe përcakton raportet në kohë reale. Kjo platformë ofron mundësi për testimin e shpejtësisë nga dhjetë lokacione të ndryshme në të gjithë globin, dhe jep një ndarje të kërkesave të HTTP dhe kohës së ngarkimit.
Tetë këshilla për rritjen e shpejtësisë së faqes
Nëse ju duhet të përmirësoni kohën tuaj të ngarkimit për t’i mbajtur konsumatorët të angazhuar, filloni të përdorni këto këshilla tani:
1. Ulja e kërkesave HTTP
Çdo element në faqen tuaj shkakton një kërkesë HTTP në mënyrë që të ngarkohet. Kjo përfshin të gjitha, imazhet, tekstet dhe kodin. Një faqe me shumë elementë dhe kërkesa mund të ngadalësojë shpejtësinë e faqes. Ulni numrin e kërkesave HTTP të nevojshme për të ngarkuar faqen tuaj nga:
- Heqja e elementeve të panevojshëm
- Heqja e plugins që ngarkojnë faqen
- Bashkimi i skedarëve JavaScript dhe CSS
Sipas Google, është mirë që të keni më pak se 50 kërkesa për pjesë të kontentit në një faqe në internet.
2. Kompresoni imazhet
Imazhet kompresuese zvogëlojnë madhësinë e tyre dhe i ndihmojnë ata të ngarkohen më shpejt. Google raporton se 25% e faqeve mund të kursejnë më shumë se 250KB thjesht duke ngjeshur imazhet dhe tekstet. Për të kompresuar imazhet përdorni shtesa të tilla si EWWW Image Optimizer, WP Smush, ose Optimole. Ju gjithashtu mund të përdorni mjete falas në internet, të tilla si JPEG Optimizer, Optimizilla dhe TinyJPG.
3. Aktivizo Caching
Caching përfshin ruajtjen e elementeve të faqeve në internet që tashmë janë ngarkuar, kështu që ata nuk duhet të ngarkohen përsëri sa herë që klikohen. Nëse dikush ka vizituar faqen tuaj të internetit, për shembull, caching ndihmon faqen tuaj të ngarkojë më shpejt herën tjetër kur të vizitojë, ose ndërsa lundron nga faqja në faqe. Për të aktivizuar ruajtjen në faqen tuaj, përdorni shtojca, të tilla si W3 Total Cache, ose shtoni manualisht kodin në skedarin tuaj .htaccess.
4. Minimizoni Kodin HTML
Minimizoni skedarët tuaj për të hequr kodin e panevojshëm, të dhënat e kopjuara dhe hapësirën e bardhë. Kjo zvogëlon madhësinë e skedarit dhe e bën kodin tuaj më të lehtë për t’u ngarkuar. Provoni të përdorni shtojcat, të tilla si WP Rocket, HTML Minify i Github, ose Minify Code, për të automatizuar këtë proces.
5. Reduktoni pjesët e palëve të treta
Skriptet e palëve të treta zakonisht përdoren për drejtimin e programeve që gjurmojnë dhe shënjestrojnë vizitorët, mbledhin analitikë, elementë të faqes së testeve A / B etj, por shumë nga këto shkrime mund të bllokojnë sistemin tuaj dhe të ngadalësojnë faqen tuaj. Pra, është e rëndësishme që të rishikoni rregullisht palët e treta, të hiqni ato që nuk janë të nevojshme dhe të konsolidoni programe të ngjashme. Përdorni opsionin e Google PageSpeed Insights për të parë një listë të palëve të treta sipas madhësisë dhe për të gjetur ato që kanë nevojë për të eleminuar ose optimizuar.
6. Host-oni video nga platforma të jashtme
Është bukur të hidhni video në faqen tuaj, por nëse po kërkoni të rrisni shpejtësinë e faqes tuaj përdormimi i platformave të jashtme mund t’ju ndihmojë shumë. Kjo formë zvogëlon peshën e serverave tuaj dhe ndihmon video-t të hapen më shpejtë. Kjo është mjaft e lehtë për tu bërë. Zgjidhni një platformë video, të tilla si YouTube ose Vimeo, ngarkoni përmbajtjen tuaj atje dhe vendoseni në faqen tuaj të internetit.
7. Ngarko skriptet në mënyrë asinkrone
Kur faqja juaj të hapet, do të përpiqet të ngarkojë të gjitha skriptet HTML në të njëjtën kohë. Nëse keni shumë elemente kodesh dhe faqesh, mund të duhet pak kohë para se faqja juaj në internet të ngarkohet plotësisht, duke lënë vizitorët të presin dhe të irritohen. Një zgjidhje është të udhëzoni sistemin tuaj për të ngarkuar skriptet tuaja në mënyrë asinkron, ose jo të gjitha menjëherë. Në këtë mënyrë, faqja juaj mund të fillojë të shfaqet menjëherë. Ju mund ta bëni këtë duke shtuar “asinkron” në kodin tuaj.
8. Përmirësoni kohën e reagimit të serverit
Kur dikush hyn në faqen tuaj nga shfletuesi i tij, shkakton një kërkesë tek serveri i sistemit tuaj (DNS) për të kërkuar adresën tuaj IP dhe të fillojë procesin e ngarkimit të faqes tuaj në shfletuesin e tij. Nëse ky proces është shumë i ngadaltë, provoni të kaloni në një server më të shpejtë DNS. Konsideroni serverët e njohur falas DNS, të tilla si OpenDNS, Cloudflare, 1.1.1.1, dhe Comodo Secure DNS.
Përfundim
Mos harroni, një përmirësim i vetëm një sekonde në kohën e ngarkimit të faqes tuaj mund të sjellë rezultate dhe angazhime të reja, gjë që ndihmon në ecurinë e rritjessë audiencës tuaj. Vizitorët do të presin që faqet të ngarkohen edhe më shpejt pasi teknologjitë përparojnë dhe botuesit vazhdojnë të azhurnojnë strategjitë e tyre. Në kërkimin tuaj për shpejtësi të shtuar, përdorni mjetet dhe këshillat e dhëna këtu për t’ju udhëhequr, në mënyrë që të përqendroheni në botimin e përmbajtjes me cilësi të lartë dhe numërimin e atyre konvertimeve.
Adaptuar nga Taboola
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]