Faqet prezantuese (landing pages) kanë një qëllim: të sjellin konvertime dhe interesime. Këto faqe janë një destinacion përfundimtar për të përfunduar një veprim si blerje, me anë të thirrjeve dixhitale për veprim (CTA). Megjithatë, nuk mund të kemi konvertime pa trafik. Fillimisht duhet të dërgojmë trafik në faqet tona që më pas, të shpresojmë, që ata do ti përgjigjen CTA-së. Ky artikull eksploron strategji të cilat drejtojnë trafikun në faqe në mënyrë që të gjenerojmë konvertime dhe shitje me një buxhet sa më të redukutar.
Këshilla për rritjen e trafikut në faqet prezantuese
Ju keni punuar shumë për të ndërtuar një faqe prezantuese tërheqëse, funksionale, të shpejtë në navigim dhe me CTA të qarta. Tani është koha për të drejtuar aty trafik.
Si të sjellim trafik falas në një faqe?
Më poshtë sjellim 3 këshilla për drejtimin e trafikut falas në faqet tuaja.
1. Krijoni përmbajtje bindëse referuese
Një përmbajtje e shkruar mirë përcjell në mënyre efektive mesazhin e markës tuaj dhe motivon audiencën tuaj të përfundojë një qëllim specifik që ju keni vendosur në faqe. Pra, është e rëndësishme të zgjidhni përmbajtjen të cilën do të përdorni në faqen apo në reklamat të cilat i dërgojnë njerëzit tek faqja juaj. Kjo përmbajtje duhet të sigurojë informacion të mjaftueshëm për të nxitur interesin e lexuesve por jo aq informacion sa të mposhtë kuriozitetin e tyre për të mësuar më shumë. Gjithashtu, përmbajtja e reklamës tuaj duhet ti përputhet përmbajtjes së faqes tuaj të referuar. Për shëmbull, një postim i tillë u përdor nga Moodle Workplace për të dërguar trafikun në faqen e tyre nga ku më pas do të shkarkohej një ebook.
Kopja, dizajni dhe mesazhet janë kohezive në të gjithë faqen e reklamës dhe të faqes prezatuese, duke i udhëhequr lexuesit në udhëtimin e tyre nga konsiderata në vendim.
Ka shumë strategji për të shkruar përmbajtjen e faqes që konverton pasi vizitorët vijnë në faqen tuaj. Përmbajtja e faqes duhet të theksojë përfitimet e produktit ose shërbimit tuaj, në vend të veçorive. Ai duhet të apelojë emocionalisht në nevojat dhe pikat e “dhimbjes” së konsumatorit. Merrni faqen e blerjeve inteligjente, Honey. Në vend që të shkruajnë: Honey është një pjesë e Chrome që kërkon automatikisht kodet për kupon dhe zbritje në faqet e tyre të shitjes, Honey përdor një titull të thjeshtë dhe tërheqës: Nëse ka një çmim më të mirë, ne do ta gjejmë atë.
Faqja flet menjëherë për pikën e “dhimbjes” së klientëve. “Stop harxhimit të parave” është mesazhi themelor i saj. Dhe, nëse klientët vendosin të klikojnë në butonin CTA, ata e dinë se çfarë po bëjnë. Në vend të një Shkarko, ose Provoni tani, butoni lexon Shtoni në Chrome – është Falas.
2. Dërgoni përditësime me e-mail.
Njerëzit kalojnë mesatarisht një orë në ditë duke kontrolluar emailin e tyre, sipas një studimi të vitit 2019 nga Adobe. Mendoni, emaili është aty ku merrni njoftimet e punës, komunikoni me kolegët, familjen dhe miqtë. Nuk është për t’u habitur që emaili është një mjet efektiv për markat për të arritur konsumatorët dhe për të drejtuar trafikun në faqet e tyre. Thjesht përdorni një linjë të shkurtër dhe tërheqëse që qëndron në një kufi të ngushtë me njerëz. Emailet e marketingut kanë nevojë për një fokus të vetëm, ashtu si faqjet prezantuese, duhet tju japin lexuesve një mesazh të thjeshtë dhe një CTA specifike. Hulu, për shembull, dërgoi këtë email të drejtpërdrejtë dhe tërheqës me temë, Mos e humbisni këtë ofertë, Provoni një muaj falas në SHOWTIME.
3. Komunikimi me faqe të tjera të mëdha të cilat mund të referojnë trafik.
Reklamuesit duhet të edukohen me faktin se bashkëpunimi midis publikuesve ka tepër rëndësi. Kërkoni mbi faqe të ngjashme me industrinë tuaj dhe krijoni mardhënie dypalëshe. Studioni mirë faqet të cilat përzgjishni për të bashkëpunuar. Lexoni edhe komentet, për të mësuar rreth sjelljes dhe interesave të audiencës së tyre. Krijoni një listë me artikuj interesant të cilat do të përshtaten më së miri në blogun e tyre. Ofroni edhe ju mundësinë që ata të postojnë në blogun tuaj gjithashtu. Përfshini lidhje CTA për të ofruar lexues të rinj me cilësi të lartë, të cilët tashmë e kanë analizuar mesazhin tuaj.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]