Pavarësisht cilat janë dëshirat e konsumatorit dhe cilat janë format të cilat ai zgjedh për tu kujdesur më shumë për veten dhe shëndetin, markat të cilat operojnë në sektorin e ”shëndetit dhe mirëqenjes” duhet të luajnë një rol kyc në edukimin e konsumatorit. Tani më shumë se kurrë, publiku i gjërë mbështetet tek faqet apo profilet e markave të ndyshme të cilat ndër të tjera shpërndajnë me ndjekësit këshilla dhe njohuri mbi kujdesin personal.
Sidoqoftë, nevoja për informim nuk është shtytësi i vetëm për markat për të fituar audiencë besnike. Angazhimi i audiencës është gjithashtu thelbësorë për të rritur besimin dhe për të nxitur klikimet.
Në këtë artikull ne kemi veçuar 7 praktika për tju ndihmuar të rrisni audencën tuaj potenciale dhe të zotëroni suksesin e plotë të markës tuaj në fushën e ”shëndetit dhe mirëqenies” .
- Përdorni një titull tërheqës dhe motivues.
Përdorni një titull tërheqës me mesatarisht 8 fjalë. Motivimi është një faktor tepër i rëndësishëm kur bëhet fjalë për përmirësimin e stilit të jetesës. Krijoni lidhje emocionale dhe tërhiqni vëmëndien e audiencës.
2. Jini autentik.
Jini unik dhe i vërtetë në atë që shpërndani me audiencën tuaj. Krijoni besueshmëri duke këshilluar apo sugjeruar vetëm atëherë kur jeni të sigurtë mbi rezultatin e asaj që ofroni.
3. Ndërtoni eksperienca personale.
Më shumë se gjysma e milienals pëlqejnë të lexojnë mbi eksperiencat e të tjerëve mbi shëndetin dhe mirëqenien. Shpërndani dëshmi reale të klientëve tuaj. Kjo rrit ndjeshëm sigurinë e tyre për të blerë nga ju.
4. Përdorni formate të ndryshme postimesh
Jini aktive në media të ndryshme sociale. Përdorni video dhe foto ilustruese. Mos neglizhoni një blog tuaj personal të cilin e update-oni herë pas here. Në këtë formë ju do të keni mundësinë të arrini të gjitha audiencat tuaja potenciale.
5.Përdorni audiencat ”Lookalike”.
Nëse keni një audiencë e cila ka funksionuar për ju dhe ka sjellë më shumë interesime dhe shitje atëherë ju duhet ta përdorni atë për të gjetur persona të tjerë të ngjashëm me dëshirat dhe sjelljet e tyre. Kjo dë të rrisë rrethin e audincës tuaj si dhe do të krijoni interesime dhe shitje më shumë.
6. Optimizoni përmbajtjen tuaj në mobile.
72% e kontentit rreth shëndetit dhe mirëqenies klikohet dhe aksesohen nga platformat mobile.
7. Provoni reklamat native
Reklamat native sjellin trafik cilësorë. Konsumatorët dëshirojnë të dijnë më shumë për një produkt. Dëshirojnë të dinë ”si” dhe ”pse” ai produkt është ai që i nevojitet. Në fakt, ashtu siç kemi thënë shpesh në postimet apo artikujt tonë të mëparshëm, reklamat native kanë 44% gjasa të besohen nga lexuesit dhe 21% më shumë gjasa të klikohen.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]