Situatat e jashtëzakonshme, ose le ta themi ndryshe krizat, janë një mundësi fantastike për të bërë një hap pas e për të monitoruar me vëmendje sjellje të ndryshme njerëzore, profesionale, sociale, politike, kulturore, etj.
Ne kemi vendosur që këtë hap mbrapa ta bëjmë për të studiuar sjelljen e disa nga mediave më prestigjioze në botë. Kjo pasi, në një moment kritik dhe thelbësor për ndarjen e informacionit shpejtë dhe saktë lidhur me COVID – 19, njerëzit “e ngujuar” në shtëpi, më shumë se kurrë e kanë pasur vëmendjen të përqendruar te informacioni i marrë nga mediat e ndryshme.
Ajo që ka rrëmbyer vëmendjen tonë gjatë studimit, është se botuesit e mediave më prestigjioze në botë i janë përgjigjur 4 drejtimeve të ndryshme përgjatë javëve të fundit – rritjes së trafikut në uebsajt, “boom”-it të e-commerce, eventeve të anuluara kudo në botë dhe trendit për fitness në shtëpi.
Më poshtë do t’ju paraqisim disa shembuj se si botues me një gamë të gjerë ndjekësish po i përgjigjen nevojave të lexuesve gjatë shpërthimit të kësaj pandemie:
The Wall Street Journal ka krijuar një seksion më vete lidhur me koronavirusin, kontent të ngjashëm, pyetje dhe përgjigje, si dhe video.
The Wrap ka siguruar 4- fish më shumë përmbajtje ekskluzive për abonentët “pro”, përgjatë muajit të fundit.
Stat News ka bërë pa pagesë të gjithë artikujt për koronavirusin ose lidhur me pandeminë, e për dy muajt e parë të këtij viti ka pasur rritje të lexueshmërisë me 225%.
Media njujorkeze The Strategist është mbështetur fortazi në e-commerce me guida dhe shpjegime të detajuara për produkte që duhen blerë për raste emergjencash.
Business Insider, CNET, Wired, Gizmodo, T3 janë mbështetur gjithashtu në tregtinë online, te pajisjet e zyrës, punës, karriget më të rehatshme, duke marrë parasysh që njerëzit po punojnë nga shtëpia.
Protocol sapo lancoi një seri takimesh virtuale, për të gjetur një mënyrë për të mbushur hapësirat boshe.
The Texas Tribune ka lancuar evente virtuale dhe bisedave me gazetarët.
PopSugar Fitness lancoi “Active”, një platformë për t’u regjistruar në klasa online workout-i, duke lejuar fillimisht abonentët të abonohen falas.
Mindbodygreen bëri publike për të gjithë 5 nga klasat e tyre më të suksesshme dhe më të shitura në e-commerce, falas.
Hearst Magazines e shtyu abonimin falas të videove të ushtrimeve për trupin, nga 7 ditë në 30 ditë, për të gjithë.
Duket se këto përpjekje nuk kanë qenë të kota! Përpos relaksimit në tarifa, Bloomberg apo The Atlantic kanë pasur rritje të abonentëve.
Në këtë kohë krize, njerëzit janë të zhytur në botën virtuale, nga ku kërkojnë me ngulm mënyra se si të zbaviten dhe të jenë kreativ, në këto kushte që janë. Njerëzit po kërkojnë nga botuesit online të marrin informacion të përditësuar, por jo vetëm. Edhe argëtim, zbavitje, si dhe ide që i ndihmojë të manifestojnë kohën në forma interesante.
Pra, të marrin më të mirën e këtyre ditëve të vështira… Duhet thënë, madje duhet nënvizuar, se ata botues të mediave online që do të vazhdojnë të sjellin ide inovative e të gjejnë mënyra kreative dhe empatike, do të kenë sukses në rritjen e angazhimeve të audiencës, si dhe do të gjenerojnë më shumë të ardhura në ditët në vijim.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]