Të gjithë i kemi sytë e kthyer nga lajmet dhe njoftimet më të fundit në lidhje me shpërthimin e pandemisë së koronavirusit – madje edhe ata i prodhojnë lajmet, shpesh lexojnë artikujt e tyre sikur të mos i kishin shkruar me dorën e vet! Kjo për të treguar interesin dhe kërshërinë me të cilën lexohen lajmet në këtë periudhë delikate në të gjithë globin.
Nëse mjekët dhe infermierët janë në vijën e parë të luftës, botuesit e ndryshëm të mediave online janë në vijën e parë të luftës për informacion – atë të saktin! Për shkak të pandemisë së COVID – 19, lexueshmëria e lajmeve në lidhje me situatën aktuale është rritur me afro 90%, në vetëm një muaj.
Por, COVID – 19 ka depërtuar përtej lajmeve rreth pandemisë, duke “infektuar” për herë të parë në një formë pozitive…
COVID – 19 ka sjellë rritje të përgjithshme të angazhimeve nga lexuesit
Me pak rëndësi nëse artikujt kanë qenë të lidhur me koronavirusin apo jo, ka rezultuar se trafiku i gjeneruar dhe angazhimet nga ana e lexuesve kanë marrë një kthesë pozitive. Kjo, sipas një studimi të uebsajt-eve në Shtetet e Bashkuara:
Fluksi i interesit nga ana e lexuesve ka rezultuar me rritje si më poshtë:
• 8% rritje të lexuesve unikë
• 14% rritje të shikueshmërisë së uebfaqes
• 25% rritje të kohës së qëndrimit në uebfaqe
Edhe pse shumica e këtyre përqindjeve mund t’i atribuohet lajmeve dhe artikujve rreth koronavirusit, të tjera kategori lajmesh kanë përfituar po ashtu nga vizita “e rastësishme” lidhur me COVID – 19.
Është vënë re një rritje e interesit për lajmet lokale, lajmet mbi biznesin dhe lajmet për qeveritarët.Siç e përmendëm edhe më lart, lajmet për COVID – 19 kanë sjellë përfitime edhe për disa kategori specifike lajmesh.
Sipas studimit, në Shtetet e Bashkuara ka pasur një interesim të madh lidhur me qeveritë lokale, por kjo në fakt, është një e vërtetë që duhet pranuar për çdo vend, pasi nëpërmjet tyre bëhen komunikimet lidhur me masat e reja të ndërmarra, numrin e të infektuarve, etj. Përsa i përket biznesit, njerëzit janë të interesuar të shohin mbarëvajtjen e bursave.
Nga ana tjetër, dukeqenë se njerëzit po adaptohen me të jetuarit brenda katër mureve, kanë filluar t’i kushtojnë pak kohë edhe vetes, duke rritur kështu lexueshmërinë edhe për lajmet mbi stilin e jetesës apo teknologjinë dhe inovacionin.
Më poshtë, si ka ndikuar kjo pandemi pozitivisht për të rritur lexueshmërinë në këto kategori:
• Lajmet mbi biznesin: 69% rritje
• Lajmet lokale: 53% rritje
• Lajmet politike: 49% rritje
• Lajmet e përgjithshme (të pakategorizuara): 12% rritje
• Lajmet lifestyle: 4% rritje
• Lajmet mbi teknologjinë dhe informacionin: 1% rritje
Duhet thënë se disa kategori lajmesh kanë mbetur pakëz në hije, si arti, sporti, financat personale, të cilave në këtë periudhë duket se ju ka munguar vëmendja. Megjithatë, për momentin do të përqendrohemi në shifrat e mësipërme, të cilat, për botën e online-it, duken pozitive!
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]