Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë. Në vitin 1915, shkrimtari i General Motors krijoi atë që përshkruhet si reklama e parë native në botë.
Për të promovuar një model të ri motorri Cadillac, Theodore F. MacManus, botoi një artikull të quajtur “Penalltia e Lidershipit”, e cila nuk ishte një foto e modelit të motorrit, por një histori e tërë e cila të jepte përshtypjen e gjithçkaje përveçse të një reklame.
Asokohe ishte një risk i madh i ndërmarrë mbi supe për kompaninë, por që i korri frytet e suksesit. Në vitin 1945, reklama u votua si “Reklama më e mirë e të gjitha kohërave”.
Pas 100 vitesh nga publikimi i kësaj reklame, historia vetëm sa ka ardhur duke u zhvilluar, duke i bërë reklamat native një mundësi fantastike për epokën dixhitale. Megjithatë, për marketierët e rinj, krijimi i një reklame native mund të jetë ende e paqartë dhe një strategji për reklamat native mund të duket “frikësuese”.
Më poshtë, një guidë për të gjithë fillestarët, për t’u futur në “botën e reklamave native”. Le t’i hedhim një sy!
Çfarë janë reklamat native?
Një përkufizim i thjeshtë – Reklamat native janë një formë reklamimi ku reklama përputhet me formatin dhe kontekstin e përmbajtjes përreth. Një reklamë native në rrjetet sociale duket si një postim i zakonshëm në mediat sociale. Një reklamë native në rezultatet e kërkimit në Google duket njësoj si një sygjerim i zakonshëm i çfarëdolloj përmbajtje tjetër.
Pse janë reklamat native kaq të përhapura?
Së pari, ato ofrojnë një përvojë “të zakonshme” (në kuptimin që nuk ofrojnë bezdisje si reklamat imponuese) për shikuesin. Në vend që të shfaqen në mes të një artikulli apo të ndërpresin plotësisht rrjedhën e navigimit, reklamat native përshtaten plotësisht me veprimtarinë që shikesi po bën.
Nuk është për t’u çuditur që zyrat e marketingut çdo ditë e më shumë po rrisin buxhetin e marketingut që ja dedikojnë vetëm reklamave native.
Reklamat native në internet kalojnë përmes 3 kanaleve kryesor shpërndarës:
1. Search-i:
Kur reklamat native u shfaqën për herë të parë në rezultatet e kërkimit në internet ato sollën revolucion. Krijuan një formë të thjeshtë për marketierët që të arrinin te konsumatorët të cilët kërkonin për produkte specifike.
Këto rezultate të kërkimit në Google për syze dielli sportive, për shembull, përfshijnë dy reklama vendase lart, të ndjekura nga rezultatet e kërkimit organik.
2.Platformat sociale
Ashtu sikurse search-i, motorri i kërkimit, edhe platformat sociale janë kthyer në një shtëpi të re për reklamat native, sidomos platformat sociale si Instagram-i apo Facebook-u.
Duke pasur rrjetet sociale në majë të gishtave, reklamuesit kanë mundësinë të mbledhin të gjitha të dhënat që ju nevojiten për konsumatorët, nëpërmjet të dhënave të ndryshme demografike dhe analitikëve që vetë rrjetet sociale ofrojnë.
Në një kohë që rrjetet sociale dhe motorri i kërkimit drejton hapësirën e vet revolucionare, “open web-i” është ende plot me uebsajt-e, publikime dhe përmbajtje me të cilat njerëzit kalojnë shumë kohë.
Kjo është arsyeja pse Interneti ka ofruar një zgjidhje të përshkallëzuar – reklamat native në uebsajt-et e botuesve. Reklamat native në një open web kombinojnë shtrirjen e përhapjes së kontentit, me përcjelljen e një kontenti specifik të rëndësishëm. Hidhini një sy këtyre reklamave native “të servirura” në fund të botuesit të famshëm Business Insider:
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]