Të bësh ekipin e marketingut të bjerë dakord në një pikë me ekipin e shitjeve dhe anasjelltas është një gjë. Por, t’i bësh të punojnë sëbashku për të thyer limitet e shitjeve dhe për t’u fokusuar në metrikët me rëndësi, kjo është një gjë tjetër, e cila kërkon më shumë strategji. Të përkthesh strategjitë që marketingu ka, në taktika të vërteta që shitësit ndjekin? Sipas studimeve, një sërë kompanish përballen me vështirësi, kur vjen puna te ky lloj “përkthimi” i strategjive në taktika. Më poshtë, 7 praktika të provuara si më konstantet për të garantuar sukses.
- Mbështetja dhe pjesëmarrja ekzekutive
Prioritizimi i shtrirjes operacionale midis shitjeve dhe marketingut duhet të jetë në listën e prioriteteve kryesore të niveleve më të larta të organizatës. Nuk është ekzagjerim të vendoset në prioritetet e bordit drejtues të kompanisë. Kjo vlen sidomos për etapat e zhvillimit të kompanisë, në të cilat kërkohet rritja e ndikimit të kompanisë dhe përfitimi i klientëve të rinj. Pa prioritizuar këtë marrëdhënie mes të dyja departamenteve, atëherë bëhet edhe më e thjeshtë, që aspektet e tjera të kthehen në probleme.
2. Objektiva të qarta dhe mision i përbashkët
Niseni me një mision të përbashkët si për shitjet, si për marketingun. Ky objektiv ka gjasa të tingëllojë më shumë si objektiv i vendosur për ekipin e shitjeve, për shkak se metrikët e tyre tradicionalë përfaqësojnë shifra nga gypi i shitjeve, të cilat vihen nën sloganin “bëmë para nëpërmjet kësaj gjëje”. Më pas, mund të prezantoni metrikët që kontribuan në këto të ardhura dhe në rezultatet e shitjeve. Cilat kanale ishin më efektive? Cilat fushata gjeneruan më shumë fluks nga açount-et e bllokuara? Në nivelin e “lojës”, çfarë funksionoi dhe çfarë jo – dhe si do të veproni bazuar në këto të dhëna? Kjo nuk është për të dhënë kredite apo për atribuim. Për organizatat, menaxhimi kompleks, deal-et për shitjet afatgjata, nuk mund të kenë sukses pa marketingun dhe shitjet. Kompanitë më të suksesshme i mënjanojnë atribuimet dhe kreditet gjatë pjesës kreative, raportimeve dhe menaxhimit të objektivave, apo vendosjes së targetit kryesor.
3. Transparenca
Pa axhendë të fshehur, me egon të lënë mënjanë! Procesi i zgjidhjes së lead-eve më të mira do të jetë i mbushur me dështime, pasiguri dhe një sasi të madhe joefikasiteti, në terma afatshkurtër. Kapaciteti i prezantimeve do të dështojë, madje disa nga punonjësit tuaj mbase nuk do të jenë të aftë të “përthithin” mirë njohuritë. Në vend që të humbisni kohë duke krijuar justifikime dhe duke fshehur gjërat që po shkojnë keq, thjesht zotërojeni situatën! Mësoni prej saj. Lëreni të kalojë dhe përmirësohuni.Adaptuar nga customerthink.com
4. Empati
Ekipi i shitjeve nuk është se dëshiron në mënyrë dashakeqe të injorojë lead-et e marketingut. Ekipi i marketingut nga ana tjetër nuk po përpiqet të sabotojë rezultatet me lead-e të këqija të ekipit të shitjeve. Nëse e nisni me idenë se qëllimet e secilit prej ekipeve janë të mira, e po punojnë fort për të arritur qëllime të përbashkëta, do të keni bazat e një ambienti me klimë pozitive në të gjithë organizatën, dukeqënë se do të jetë i empatizuar me perceptimet dhe pritshmëritë e secilit prej ekipeve.
5. Zhvilloni proceset sëbashku, në të njëjtën kohë
Kjo mund të duket pak taktike, por është shumë e rëndësishme. Sidomos për procese që janë natyralisht të ndërmjetme midis dy ekipeve. Mos lini njërin ekip apo tjetrin të punojnë në mënyrë të pavarur për të ardhur me një proces, për ta vendosur më pas atë në organizatë në mënyrë të integruar. Merrni kohë për t’u ulur sëbashku dhe për të krijuar procesin. Nëse e nisni me diçka tashmë ekzistuese – niseni duke e analizuar atë dhe duke parë se si mund ta përmirësoni. Kjo mund të tingëllojë ineficente, por të paktën në këtë rast, efikasiteti i zhvillimit të procesit nuk është aq i rëndësishëm sa “pronësia” e përbashkët dhe pranimi i rezultatit final.
6. Llogaridhënia dhe kadencat e rishikimit
Pasi të keni stabilizuar transparencën dhe empatinë, zhvilloni një rreth rishikimesh dhe vlerësimesh për përmirësimin e performancës. Mos harroni të lini egon mënjanë, të shikoni të dhënat dhe rezultatet subjektivisht, e më pas të bini dakord që të gjithë për hapin e rradhës. Në këtë ushtrim nuk ka departamente fituese. Nëse në një javë për rishikime, takimi demostron një dështim nga fushata e marketingut, është e sigurt se në javën tjetër edhe ekipi i shitjeve do të markojë një mungesë të përpjekjeve në një rast të caktuar. Asnjëra në vetvete nuk ka rëndësi. Më shumë se gjysma e kohës së kaluar gjatë rishikimeve duhet të fokusohet jo në atë që thuhet dhe raportohet, por në atë që mund të bëhet më mirë në rradhën e ardhshme.
7. Kultura (strategji vs ekzekutim)
Edhe pse renditet në fund të kësaj liste strategjish, kultura është zemra e shitjeve dhe marketingut të mirë , shkrirja e strategjive dhe taktikave. Festoni së bashku. Bëhuni një komunitet. Fitoni dhe dështoni së bashku. Kjo është!
Më e thjeshtë të thuhet se sa të bëhet, por nëse ju krijoni një frymë në të cilën ekipi i shitjeve dhe ekipi i marketingut ndihen sikur po i ruajnë shpinën njëri – tjetrit, ku feedback-et janë konstruktive, ku përmirësimet e objektivave janë të zakonshme, ku “Presidenti i Klubit” i duartroket të gjithë, ku në mënyrë të përzemërt të gjithë e nxisin njëri- tjetrin për të pasur sukses – atëherë jeni në rrugën e duhur.
Ky është një rrugëtim, jo një destinacion. Ju shkoni te strategjitë e marketingut për t’i përmirësuar jo vetëm një herë, por në vazhdimësi, ashtu sikurse do të ndodhë edhe me tregun e punës, konkurrentët tuaj, nevojat e klientëve, ciklin e preferencave dhe ritualeve, etj. E me të gjithë elementet fondamentalë si më lart, ju keni mundësinë për të takuar, adresuar, e për të fituar çdo sfidë dhe mundësi të çdo dite!
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]