Bota e teknologjisë së informacionit është tejet konkuruese, veçanërisht për kompanitë që merren me zhvillimin e programeve kompjuterike. Këto të fundit po përballen me një sërë sfidash kudo nëpër botë. Ka një pafundësi kompanish IT (teknologji informacioni), të cilat po bëjnë më të mirën për të pasur sa më shumë klientë dhe kontante të klientëve të IT-së. Në po të njejtën kohë, numri i bizneseve që po kërkon produkte dhe shërbime të teknologjisë së informacionit sa vjen dhe rritet. Kjo është arsyeja kryesore se pse konsulenca e softuer-ëve dhe oferta e shërbimeve është e madhe në treg, e ky numër, sipas studimeve është me trend rritës.
Por, në të njejtën kohë, është shumë e rëndësishme për çdo IT dhe për çdo kompani të konsulencës softuer të diferencohet nga të tjerët. Me pak rëndësi është sa e vështirë është konkurenca, pasi secili mund të ofrojë diçka ekstra apo diçka ndryshe, për të kryesuar tregun. Në fund të ditës, autenticiteti është ai që të ndihmon të bëhesh “i dukshëm” dhe kjo vlen edhe për industritë e biznesit. Kompanitë nuk duhet të harrojnë asnjëherë për të vendosur një element individual në biznesin e tyre. Një nga mënyrat më efikase për ta bërë më të dallueshme kompaninë tuaj të konsulencës softuer apo çdo kompani tjetër të teknologjisë së informacionit është duke u angazhuar më së shumti në eksperiencat me klientët tuaj.
Shndërrojini klientët tuaj në Ambasadorë Indirekt të Brand-it
Nëse do të ofroni një eksperiencë me shije të mirë të një klienti tuajit, atëherë padyshim klientët tuaj do ta pëlqejnë biznesin tuaj. Dhe, kompania do të dëshirojë të bëjë më shumë bashkëpunime me biznesin tuaj. Nuk ka dyshim se të kënaqësh klientët do të bëjë që kompania juaj të rritet. Por, në po të njejtën kohë, nëse klientët ndahen të kënaqur me ju, atëherë shancet janë të mëdha që do ta rekomandojnë edhe te të tjerë biznesin tuaj. Kjo është një e mirë ekstra që vjen kur ofroni shërbime me cilësi të lartë për klientët tuaj.
Lërini klientët të shkruajnë për ju
Në çdo rast që do të dalloni se një klient është shumë i kënaqur me ju, nxitini ata që të shkruajnë për ju. Më pas, mund të përdorni lehtësisht shkrimet e tyre si një dëshmi për cilësinë tuaj. Në po të njejtën kohë, kjo dëshmi mund të përdoret edhe në platformën tuaj online, në çdo rrjet social tuajin. Me fjalë të tjera, do t’ju ndihmojë të merrni edhe më shumë vëmendje.
Bindini klientët t’ju rekomandojnë
Siç përmendëm edhe më lart, mën yra më e mirë për të marrë më shumë bashkëpunime nga një klient, është duke e bërë atë t’ju referojë në palë të treta. Në këtë mënyrë, biznesi juaj automatikisht do të marrë më shumë klientë, nga klientët ekzistues, sidomos nisur nga fakti që promotorët janë të kënaqur nga ju.
Duke i bërë klientët ambasadorë tuaj indirektë, do të keni patjetër më shumë shance për të rritur biznesin tuaj dhe network-un e kontakteve të IT-së. Megjithatë, sigurohuni edhe për të pasur një strategji për të kënaqur klientët.
Adaptuar nga customerthink.com
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]