Premisa:
Duket se nuk mund të kalojë asnjë ditë pa dëgjuar dhe pa përmendur termin”transformim” – zakonisht e shoqëruar nga “dixhital”. Në një nivel anilitik, secili nga ne e di se transformimi është një proces i vështirë, e ndër të tjera, nuk shoqërohet domosdo nga suksesi.
Termi transformim dixhital është një term i turbullt dhe që shpesh i bën njerëzit konfuz. Në më të shumtën e rasteve të përdorura, bëhet fjalë për një transformim i cili mundësohet nëpërmjet teknologjive dixhitale, por njerëzit e ngatërrojnë me procesin e dixhitalizimit. E pikërisht në këtë pikë, pothuajse të gjitha projektet e transformimit dixhital hasin probleme. Por, në po të njejtën kohë, njerëzit flasin për transformimin dixhital sikurse të jetë një proces që do të sjellë mrekullira dhe do të ketë shumë sukses.
As më pak e as më shumë termi “inovacion”, i cili është përmendur kaq shumë e në kontekste kaq të ndryshme, saqë humbën kuptimin dhe rëndësin e vërtetë në rrethin e njerëzve. Në po të njejtën mënyrë, duket se po ndodh dhe abuzimi me termin “transformim dixhital”.
Pranimi:
Në mënyrë që të keni sukses, të gjitha projektet e transformimit dixhital duhet të fillojnë me pranimin – pranimin e e gjendjes aktuale apo gjendjes së punës. Dhe, pranimi ndodh vetëm në rast se ju keni qenë pjesë dhe keni luajtur rol në krijimin e situatës aktuale, që kërkoni ta transformoni.
Pyetjet që duhet t’i përgjigjeni në këtë etapë të transformimit dixhital janë:
- Cili është realiteti juaj aktual?
- Cili ishte roli juaj në krijimin e tij?
- A jeni i lumtur me krijimin e këtij realiteti?
Nëse jeni të kënaqur me realitetin ekzistues, nuk ka asgjë më shumë për të bërë, përveç që të vazhdoni të bëni atë që keni bërë gjatë gjithë kohës. Asnjë transformim nuk është i nevojshëm! Ju nuk mund të impononi transformim në një grup njerëzish të kënaqur me realitetin e tyre.
Nëse jeni të pakënaqur me gjendjen ekzistuese, pyetja që shtrohet është a dhemb kjo gjendje e krijuar? Dhe nëse po, sa? A dhemb aq sa për t’i bërë njerëzit të ndryshojnë? Transformimi është në vetvete një proces i vështirë dhe bëhet edhe më shumë, kur bëhet në mënyrë të sforcuar.
Vizioni:
Në momentin që ne kuptojmë se realiteti në të cilin ndodhemi dhemb aq sa për të hedhur hapin për transformim, ajo që nevojitet është vizioni për të ardhmen. Ky është momenti që duhet të vendosni të merrni përsipër sfidat “Leapfrog”.
Sfidat “Leapfrog”, sipas Porus Munshi janë zakonisht sfida që ju detyrojnë të rimendoni mënyrën se si i bëni gjërat. Kjo është aspirata juaj. Sa më të mëdha aspiratat, aq më shumë po flisni për transformimin. Një shembull i mirë i transformimit dixhital janë ATM-të. Ato ndryshuan rrënjësisht mënyrën se si ne ndërvepronim me bankat. E njëjta gjë është duke ndodhur tani me revolucionin e firmave fintech.
Qëllimi i çdo transformimi dixhital është riimagjinimi i punës dhe jo bërja e së njejtës gjë në mënyrë më të shpejtë, më të lirë apo më të mirë. Ka një tjetër hapësirë për ta bërë këtë – këto projekte quhen projekte të përmirësimit të vazhdueshëm.
Edhe nëse po kërkoni t’i bëni gjërat më shpejt, më mirë dhe më mirë, gjithsesi duhet të shikoni shkallën e impaktit. Porus (në librin e tij Making Breakthrough Innovations Happen) flet se është më mirë të marrësh sfida të dhjetëfishuara, se sa 20 ose 30% të sfidës përsipër. Kur merrni përsipër 20, 30 apo qoftë edhe 40% të sfidës, jeni të predispozuar të bëni të njejtën gjë, por më shumë, të angazhoheni me më shumë njerëz, të bëheni më eficent, të rrisni shitjet, etj.
Sidoqoftë, momenti që vendosni të përmirësoheni dhjetëfish, e dini mirë se të vepruarit në po të njejtën mënyrë nuk do t’ju sjellë rezultat. Në këtë mënyrë, jeni të sforcuar të mendoni ndryshe, të eksploroni mënyra të reja për të punuar. Do të tentoni të kërkoni për mundësi krejtësisht të reja, për të sfiduar funksionimin ekzistues të biznesit apo ndërmarrjes suaj për të mirëpritur mundësitë e reja të transformimit.
Renditja:
Më pas, vjen momenti që vizionin tuaj për të ardhmen ta ndani me pjesën tjetër të skuadrës. Kjo nuk do të jetë e thjeshtë. Një përmirësim dhjetëfish duket pothuajse i pamundur. Dhe, ndër të tjera do të pasohet me një sërë justifikimesh nga ekipi juaj i punës:
- Kjo është thjesht e pamundur
- Askush se ka bërë më përpara
- Ne nuk e kemi mundësinë dhe talentin për ta bërë këtë
- Ne nuk e kemi buxhetin për ta realizuar këtë
- Partnerët tanë nuk do të pranojnë
- Nuk do të kemi suportin e duhur
- Dhe shumë të tjera
Kjo duhet t’i tregojë liderave se janë në drejtimin e duhur. Nëse nuk merrni përgjigje të tilla, do të thotë se nuk e keni rritur standartin aty ku duhet. Sidoqoftë, është përgjegjësia e liderit që të njëjtin vizion ta kalojë edhe te punonjësit e tij. Zakonisht, kjo mund të arrihet në dy mënyra:
Skenari i platformës së djegies: Pasqyrojini ekipit tuaj të ardhmen e zymtë që do të pasojë në rast se nuk do të ketë asnjë transformim. Bëjini ata të ndjejnë të gjithë dhimbjen që do të kalojnë nëse gjërat do të vijojnë në mënyrë konstante. E gjithë ideja qëndron te të frikësuarit aq sa për t’i lëkun dur nga gjendja aktuale, në mënyrë që të gjithë të jenë të gatshëm për të kaluar në një vizion të ri.
Skenari i kopshtit të Edenit: Flisni për gjërat e mrekullueshme që realiteti i ri mund të sjellë në të ardhmen. Kjo është kur të jeni duke motivuar ekipin tuaj që vizioni i një realiteti më të mirë se ai ekzistues është padyshim e ardhmja. Kjo ka të bëjë me afeksionimin që ata do të krijojnë me “dhuratat” që e ardhmja vizionare mund t’ju sjellë nëse realizohet.
Është më e thjeshtë të përdorni skenarine platformës së djegies, pasi qëniet njerëzore janë shumë më të prirur të reagojnë ndaj emocioneve negative se sa atyre pozitive. Megjithatë, drejtuesit duhet të tregohen të kujdesshëm për strategjitë që përzgjedhin, pasi njerëzit nuk janë as “naivë” dhe mund të shohin lehtësisht përmes çdolloj mashtrimi. Pra, në rast se nuk jeni në një platformë të djegur prej vërteti, mos u përpiqni të krijoni një të tillë, vetëm që njerëzit të bien dakord për të nisur fazën e transformimit.
Përfundimi:
Dy nga kriteret kryesore të suksesit në projektet e transformimit dixhital janë – shkalla e transformimit dixhital që synohet dhe nëse ka një “buy-In” në mes të njerëzve që do të punojnë në këtë projekt. Këto janë të nevojshme por jo të mjaftueshme për një projekt transformimi që kërkon të ketë sukses.
Ekzekutimi i fortë është gjithashtu një element i nevojshëm por jo i mjaftueshëm për të bërë një projekt të transformimit dixhital.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]