Nëse jeni duke i mbajtur shpresat vetëm te uebsajt-i juaj statik në internet, atëherë jeni duke humbur miliona përdorues çdo muaj, të aplikacionit celular. Sipas Pew Research Center, përdorimi i smartphone-ave dhe tablet-ave është trefishuar në 5 vitet e fundit. Ndërkohë, ne shpenzojmë pothuajse të gjithë kohën tonë të lirë, “të lidhur” pas celularëve, preferojmë të lexojmë artikujt tonë të preferuar, shohim filma, si dhe të blejmë produktet tona të preferuara. Web Design City ka analizuar miliona faqe dhe mënyrën se si interaktiviteti i njerëzve është gjatë përdorimit të celularëve. Gjëja më e mirë që mund të bëni për të rritur shikueshmërinë tuaj online është të krijoni kontent të optimizuar edhe për versionin e shikueshmërisë në celular. Kjo jo vetëm që do të rrisë numrin e vizitorëve në sajt-in tuaj, por gjithashtu do të forcojë rezultatet e optimizimit të motorrit të kërkimit (SEO).
Më poshtë disa nga gjërat më të rëndësishme që duhet të dini për t’ja nisur:
Krijo një hapësirë për komunikimin me mesazhe
Si shumë kompani, uebsajti juaj bazohet në kontentin që publikoni dhe mënyrën se si përpiqeni të komunikoni me audiencën nëpërmjet këtyre përmbajtjeve. Kontenti që tërheq vëmendjen në uebsajtin tuaj duhet lexuar gjithashtu. Krijimi i një ambienti për lexuesit, i cili nuk e përgatit sajtin për aparatin celular, është sikurse të shkruani me gabime. Artikujt tuaj duhet të përshtaten për shikuesit e smartphone-ve dhe tablet-ëve, ndaj së pari krijoni një hapësirë për komunikimin me mesazhe. Përgatiteni sajt-in tuaj gradualisht për celularin.
Krijoni një hapësirë navigimi të qartë dhe familjare
Hapi i parë në krijimin e një hapësire leximi për celular është bërja e sajt-it sa më të thjeshtë për lexuesit në ekrane të vogla. Lexuesit tuaj duhet ta gjejnë komod kalimin nga një faqe në një tjetër. Dizajni i faqes suaj nuk është aq i rëndësishëm sa metoda e përdorur për navigimin në të. Do të ishte mirë sikur të krijonit një urë lidhëse nga platforma e uebsajt-it tuaj. Për shembull, Facebook ka opsionin e butonit Like, i cili funksionon edhe për platformën celular, sikurse funksionon nga mouse-i i një kompjuteri. Ndërkohë që është e rëndësishme të përfshini butona të mëdhenj që audienca t’i kuptojë dhe të jetë komode me to, shmangni komandat e tepërta dhe të panevojshme, të cilat audienca juaj nuk i kupton, apo nuk janë në platformën tuaj të uebsajt-it.
Përfshini mjetet bazike për lexuesit tuaj
Mendoni për navigimin e ndjekësve tuaj në celular njësoj sikurse për navigimin e tyre në desktop: kontrolli i vazhdueshëm i artikujve, kalimi nga një postim në tjetrin, hapja e videove në çdo moment të dëshiruar, navigimi me kufje në vesh. Krijoni funksione si të videove, butona “call-to-action”, si dhe një gjuhë të thjeshtë për ta bërë më intuitive për lexuesit lëvizjen nga leximi në muzikë apo në video.
Krijoni ekrane shumë funksionale
Ndërkohë që shumë lexues mblidhen në celularët e tyre, përpos kësaj ju pëlqen të kryejnë një lexim të përzier – mes artikullit, kthimit të përgjigjeve në mesazhe, apo kontrollit në social media. Pra, audiencat nuk janë gjithmonë totalisht të përqëndruar në një ekran njëherazi. Kjo bën që të lindë nevoja për krijimin e një ekrani multifunksional. Për shembull, kur lexuesi juaj ju ndjek nga desktop-i, ata përdorin një version të kontentit që punon nga desktopi i tyre. I njëjti opsion duhet të jetë edhe për celularin. Shumë botues kanë integruar linqe për të lexuar dhe për të parë bloger-ët e tyre të preferuar në smartphone-t e tyre. Jo vetëm që kjo e bën një kontent më zbavitës për t’u lexuar, por kjo i jep audiencës edhe një përvojë unike që e lidh me strategjinë e medias suaj.
Optimizioni linqe dhe tekste për përdoruesit celularë
Struktura e linqeve është thelbësore në përdorimin e celularëve. Sigurohuni që fotoja dhe titulli i artikullit tuaj të bëjë sens për platformën celular. Është gjithashtu e rëndësishme përdorja e fjalëve kyçe në mes të artikullit. Shumica e lexuesve do të dëshirojë të klikojë në një link për të mësuar më shumë. Kjo do e bëjë artikullin tuaj më të shikueshëm dhe do t’ju ndihmojë të ndikoni në optimizimin e motorrëve të kërkimit tuaj (SEO). Në një moment të mëvonshëm, ata duhet të shohin fraza specifike nga strategjia juaj SEO dhe jo vetëm një bllok teksti. Sigurohuni që titujt të jenë të përshtatur, të përdorshëm dhe të qartë për versionin celular.
Është e rëndësishme të siguroheni që audienca juaj ka mundësinë të shohë dhe të angazhohet me kontentin tuaj nëpërmjet platformës celular. Është po ashtu e rëndësishme të siguroheni që artikujt tuaj janë të lexueshëm dhe të optimizuar edhe për ekranet e vogla të celularëve. Sa më shumë njerëz të jenë të ekspozuar ndaj kontentit tuaj, aq më shumë trafiku i gjeneruar do të rritet dhe aq më rankim të mirë të SEO-s do të keni!
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]