- Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës
- Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it
- Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar
- Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme
Për organizatat B2C dhe B2B, procesi i gjenerimit të Lead-eve është një domosdoshmëri, fiksojeni këtë, e kur bëhet në mënyrën e duhur, mundet të marrë “timonin” e suksesit të biznesit tuaj. Kjo shpjegon përse 63% e kompanive e konsiderojnë procesin e gjenerimit të trafikut të Lead-eve si sfidën më të rëndësishme. Megjithatë, gjenerimi i Lead-eve padyshim që ka pengesat e veta që duhen kapërcyer. Përpara se të “zhytemi” në optimizimin e aktivitetit tuaj të Lead-eve, le t’i hedhim një sy procesit të gjenerimit të Lead-eve, nga një panoramë e përgjithshme.
Çfarë është procesi i gjenerimit të Lead-eve?
Gjenerimi Inbound i Lead-eve është procesi i identifikimit të njerëzve të interesuar në produktet e kompanisë suaj dhe që potencialisht, mund të shndërrohen në klientë tuaj. Kjo kryhet nëpërmjet “gypit” të Lead-eve, e cila është një formë identifikuese për shpërndarjen që bëhet deri në “sytë” e njerëzvë.
- -Lead-et kalojnë nëpër këtë “gyp” në momentin që konsumatorët shprehin një soj interesi në ofertat që ju paraqisni, përshembull duke shkarkuar përmbajtje të uebsajt-it tuaj
- Lead-et, më pas “ushqehen” nga aktivitete të tjera marketingu, si email-et, reklamat e ritargetuara, fushatat në rrjetet sociale, apo ofertat e veçanta
- Gjatë rrugëtimit nëpër “gypa”, ekipi i marketingut vlerëson probabilitetin e çdo Lead-i për të kthyer një individ në klient. Ky është faktori përcaktues nëse një Lead duhet refuzuar, përmirësuar, apo duhet të kalojë te ekipi i kualifikuar i shitjeve, për një bashkëveprim më të fortë shitjesh.
- Së fundmi, kontrolli i vazhdueshëm është thelbësor, për të parë nëse këto Lead-e po performojnë në mënyrën më eficente të mundshme.
Si të optimizoni procesin e gjenerimit të Lead-eve?
Procesi i gjenerimit të Lead-eve është një proces kompleks dhe është një operacion i zgjatur në kohë. Mund të duhen javë të tëra apo muaj derisa Lead-et në kthehen në klientë të biznesit tuaj. Nëse doni të dini edhe më shumë, gjenerimi i Lead-eve përfshin si ekipin e Marketingut, edhe ekipin e Shitjeve, sëbashku me departamente të tjera të kompanisë apo organizatës. Duke qenë se në këtë projekt me qëllim të përbashkët ndërveprojnë një sërë departamentesh, kjo mund ta bëjë të vështirë ruajtjen e qetësisë, efektivitetit dhe dakordësisë midis individëve. Por, nëse të gjithë “lojëtarët” do të gjenin gjuhën e përbashkët mes njëri-tjetrit dhe strategjia do të ishte e qartë për secilin prej tyre, atëherë mund të shfaqen rezultate fantastike që do ta çojnë kompaninë tuaj në një tjetër nivel.
Ne do t’ju sygjerojmë 4 metoda të thjeshta për t’u siguruar se procesi i gjenerimit të Lead-eve që ju po ndiqni të optimizohet dhe të ketë një performancë të lartë:
Përcakto çdo fazë të “gypit” dhe departamentin përgjegjës
“Gypi” i gjenerimit të Lead-eve përfshin të gjitha etapat dhe format e marketingut gjatë shitjeve të mbyllura. Kur të krijoni “gypin” e gjenerimit të Lead-eve, sigurohuni që të keni një ndarje të saktë mes sektoreve që do të menaxhojë sektori i Marketingut, nga sektoret që do të menaxhojë departamenti i Shitjeve.
Në shembullin e mësipërm, MQL (Marketing Qualified Leads) ose Lead-et e kualifikuara të Marketingut, është etapa në të cilën Marketingu e dorëzon përgjegjësinë e Lead-eve te departamenti i Shitjeve. Në momentin që Lead-et kualifikohen nga perspektiva e stafit të Marketingut, quhet mjaftueshëm sa për t’u menaxhuar nga stafi i Shitjeve. Përgjegjësia për shitjen e tyre bie mbi SDR-të nëse do të pranohen apo refuzohen.
Duke definuar dhe ilustruar “gypin” e Lead-eve, secila skuadër e kupton saktësisht se ku fillon përgjegjësia e tyre dhe KPI-të që kërkohen të arrihen për secilën etapë.
Përgatit materiale dhe oferta specifike, në bazë të statusit aktual të Lead-it
Në pjesën më të madhe të kompanive, “bota” e Lead-eve ndahet në dy drejtime kryesore:
- Lead-et e Marketingut, të cilat menaxhohen nga Departamenti i Marketingut
- Lead-et e Shitjeve, të cilat menaxhohen nga Departamenti i Shitjeve
Roli i departamentit të Marketingut është të “ringjallë” Lead-et jopremtuese dhe t’i bëjë ato gati për etapën e “gypit”, që i takon shitjeve, ose hallkës së fundit të ”gypit”. Në pjesën më të madhe të rasteve kjo arrihet nëpërmjet marketingut të kontentit, i cili përfshin blogjet, uebinaret, ebooks, email, reklamat native, marketingun e rrjeteve sociale dhe më gjerë. Ekipi i Marketingut menaxhon gjithashtu Lead-et e refuzuara, duke bërë një analizë informuese të individëve që nuk ishin gati “për të blerë”, me qëllim për të rritur ndërgjegjësimin mbi markën dhe angazhimet, e më pas për t’i orientuar drejt etapës “së artë” MQL (Marketing Qualified Lead) ose Lead-et e Kualifikuara të Marketingut.
Mos u demotivoni nga Lead-et e refuzuara. Rivlerësoni arsyet dhe përdorini si një mundësi për t’u përmirësuar
Arsyeja pse çdo marketier apo agjent shitjesh gjeneron Lead-e të Kualifikuara është që t’i shndërrojë në klientë të kompanisë. Lead-et e refuzuara nuk janë ideale, por janë pjesë e pashmangshme e procesit të punës dhe madje kanë vlerën e tyre.
Kur një Lead refuzohet, kthehet në një formë për të përmirësuar fushatën, për të aplikuar një target edhe më të detajuar, për të përcjellë më mirë mesazhin dhe asetet e marketingut në përgjithësi.
Është thelbësore të ekzaminoni arsyet e ndryshme të refuzimit me ekipin e Shitjeve, për të kuptuar nëse janë kuptuar mirë dhe nëse lidhen me kontekstin e gjenerimit të Lead-eve. Kjo do t’ju japë konkluzione që ndihmojnë në “perfeksionizëm” të secilës hallkë të “gypit”.
Kujdes me Lead-et “premtuese”! Koha e kthimit është e rëndësishme
Lead-et e Inbound-it kërkojnë vazhdimisht të ndërveprojnë me kompanitë në një moment të caktuar. Individët mund të jenë regjistruar në blogun tuaj, të kenë shkarkuar një ebook, apo të kenë dërguar një formë aplikimi në një nga faqet tuaja. Fakti që personi që ju i jeni adresuar e ka bërë këtë, do të thotë që është pothuajse i përgatitur dhe nëse merr Lead-in gjatë kohës kohë, sa situata është “e nxehtë”, propabiliteti është që të puthitet në mënyrë perfekte interesimi i tij me gjenerimin e Lead-it nga ana juaj, për ta kthyer në klient. Sa më shpejt t’i mbërrijë Lead-i, aq më mirë. Kjo nuk do të thotë as javë dhe as muaj. Sipas InsideSales.com, kompanitë që dërgojnë Lead-e brenda 5 minutave që personi ka shpallur interes kanë 9 herë më shumë gjasa të dalin të fituar! Kur bëhet fjalë për procesin e gjenerimit të Lead-eve, çdo minutë ka peshë – seriozisht!
Përpara se të implementoni 4 taktikat e mësipërme, është jetike që ju të kristalizoni definimin e Lead-eve, fjalorin e përgjithshëm dhe hapat procedurial të etapave të “gypit”. Nuk ka dy “gypa” Lead-esh që janë njësoj dhe një kompani mund të ketë disa forma “gypash” që përdor për gjenerimin e Lead-eve, bazuar nga lloji i tyre. Cilëndo të zgjidhni, sigurohuni që ta keni definuar mirë dhe optimizuar. Është mënyra më e mirë për të pasur rezultate shpejt, e cila do të sjellë gjenerim Lead-esh të suksesshme, e cila rrjedhimisht, do të çojë suksesin e kompanisë suaj në një tjetër nivel!
Adaptuar nga Outbrain
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]