Po kërkoni ide se si të shkruani një kontent i cili i reziston kohës? Po lexoni artikullin e duhur! Kontenti “evergreen” po bëhet një pikë e fortë në botën e marketingut. Gjithmonë e më shumë marketerët po kërkojnë të krijojnë përmbajtje e cila i reziston kohës dhe sjell rezultate afatgjata.
Më poshtë do të gjeni një listë me tetë pika “evergreen” të cilat do tju ndihmojnë të krijoni më lehtë një përmbajtje të suksesshme.
Cili kontent quhet “evergreen”?
Një kontent quhet “evergreen” nëse është i dobishëm, i rëndësishëm dhe koherent për lexuesin edhe nëse kanë kaluar muaj apo vite.
Si mund të ndërtojmë një kontent të tillë?
Në fakt, kontenti i reklamave native ndërtohet pikërisht duke patur parasysh pikat kyçe të “evergreen content”. Ja disa prej tyre:
1. Mendoni rreth grupit të cilit ja dedikoni atë.
Kjo është pika e parë dhe më e rëndësishme të të shkruarit. Ju duhet të dini me saktësi se kujt dhe çfarë dëshironi të përcillni.
2. Paraqisni problemin.
Specifikoni qartë problemin për të cilin po shkruani. Shfrytëzoni titullin për të paraqitur problemin dhe për të tërhequr interesin primarë.
3. Jepni informacion rreth tij.
Një kontent nuk mund të jetë “evergreen” nëse nuk i përgjigjet pesë pyetjeve bazë: Përse? Ku? Çfarë? Si? Kur?
4. Tregoni mbi raste shkencore apo studimore.
Një kontent nuk mund të jetë “evergreen” nëse në të nuk keni përfshirë raste kërkimore apo studimore. Nuk është e thënë që ju vetë ti nxirrni ato të dhëna. Kërkoni në internet mbi studime në lidhje me tematikën që po shkruani. Sigurohuni që të merrni të dhëna vetëm nga burime të sigurta.
5. Ilustroni shkrimin me foto ose grafikë.
Fotot dhe grafikët janë ata të cilët gjithmonë e bëjnë më interesant dhe më të kuptueshëm një shkrim. Shpesh këto elementë janë arsyeja bazë përse ai kontent vlerësohet si përhershëm.
6. Bëni pyetje në lidhje me rastin si psh:
“Ju ka ndoshur që…” Edhe pse nuk do të merrni përgjigje, këto pyetje ju lidhin së tepërmi me lexuesin tuaj.
7. Ofroni zgjidhje. Tregoni dëshmi reale nëse keni.
Asnjë shkrim nuk mund të sërviret nëse ju nuk keni zgjidhjen për problemin që sapo keni parashtruar. Lexuesit duan zgjidhje dhe nëse ju ja ofroni atë, atëherë padyshim që kontenti juaj mund të konsiderohet i rëndësishëm.
8. Së fundmi, ofroni mënyrat e kontaktit me ju.
Mënyrat e kontakt janë një formë për ta bërë një shkrim më të besueshëm. Nëse shkrimi juaj është pëlqyer apo ka ngjallur interes, ju do ta kuptoni vetëm nëse njerëzit ju kontaktojnë. Sado të detajuar të jeni në shkrimin tuaj, ka gjithmonë vënd për pyetje. Nëse jeni aty për tu përgjigjur, atëherë keni fituar një lexues besnik për një kohë të gjatë.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]