Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij.
Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe çfarë është një strategji e marketingut të përmbajtjes.
Si mund të shkruani përmbajtje të mirë për marketingun e kontentit?
Ju mund të shkruani përmbajtje të mirë të marketingut duke folur drejtpërdrejt me audiencën tuaj dhe mund të keni sukses në marketingun e kontentit duke u siguruar që përmbajtja juaj ofron vlerë.
Praktikat dhe këshillat më të mira për marketingun e kontentit
Tetë këshillat tona më të mira për marketingun e përmbajtjes janë: të mos shesim, të shtojmë gjithmonë vlerë, të bëhemi personalë, tu përgjigjemi pyetjeve të audiencës, të përdorim llojet më të efektshme të përmbajtjes, të konsiderojmë optimizimet e SEO, të publikojmë shpesh përmbajtje dhe gjithmonë të matim performancën.
Këto tetë këshilla, kur përdoren së bashku me njëra-tjetrën janë përbërësit e fshehtë të një strategjie të suksesshme të marketingut të kontentit.
Këshilla për shkrimin e marketingut të kontentit
1. Mos shisni
Në marketingun e kontentit është shumë e rëndësishme të mos përdorni me audiencën tuaj marketing agresiv. Marketingu agresiv shet në vend që të vendosë audiencën në modalitetin e konsumit të përmbajtjes dhe kjo e fundit është vendi ku dëshiron të jetë audienca juaj.
Tani, unë dua të shtoj një mohim se, sigurisht, ju duhet të shisni në mënyrë që të keni sukses si një biznes dhe ju do të shisni – thjesht jo në të njëjtën mënyrë të drejtpërdrejtë që mund ta bëni në llojet e tjera të marketingut.
2. Shto vlerën
Marketingu i përmbajtjes funksionon vetëm kur përmbajtja që po krijohet shton diçka me vlerë për personin që e konsumon atë. Ndoshta zgjidh një nevojë ose ndoshta ndan informacione krejt të reja, ose madje mund të shtojë thjesht një dozë humori në ditën e dikujt.
Pavarësisht se çfarë, përmbajtja duhet të shtojë vlerë dhe ju gjithmonë duhet të përcaktoni se cila është ajo vlerë.
3. Provoni Personalizimin
Nëse qëllimi i marketingut të përmbajtjes është që dikush të jetë anëtar juaji para se të fillojnë të shpenzojnë me ju, a nuk ka natyrshëm kuptim që të personalizoni përvojën e tij?
Mbi të gjitha, kur takojmë dikë të ri gjithmonë ndihemi mirë kur ai bën pyetje se kush jemi ose çfarë na pëlqen dhe kjo përvojë nuk duhet të jetë ndryshe nga njohja me një kompani apo markë të re.
4. Përgjigjuni pyetjeve të audiencës suaj
Para se të flasim për përgjigjen në pyetjet e audiencës tuaj, unë dua të trajtoj se si mund të përcaktoni se cilat mund të jenë pyetjet e audiencës suaj.
Ju mund të krijoni hartat e personave, në mënyrë që të keni një kuptim të thellë të audiencës tuaj dhe të parashikoni llojet e pyetjeve që ata mund të kenë.
Ju gjithashtu duhet të bisedoni me ekipet e shërbimit të klientit për këtë. Çfarë lloje pyetjesh marrin nga audienca juaj? Ku duket se njerëzit hasin në konfuzion ose kundërshtime? Duke marrë një kuptim më të mirë të asaj që audienca juaj nuk di ende, ju mund të gjeni boshllëqet dhe t’i rregulloni ato.
Praktikat dhe këshillat më të mira për marketing efektiv të përmbajtjes
5. Përdorni llojet efektive të përmbajtjes
Ju mund të krijoni një marketing efektiv të kontentit duke identifikuar llojet e përmbajtjes që mund të funksionojnë më mirë për ju. Sigurisht që ka disa prova dhe gabime në këtë proces, por ne kemi identifikuar 15 lloje të marketingut të përmbajtjes që priren të funksionojnë më mirë dhe ato variojnë nga postimet në blog, te eBooks, në podcast.
Gjithashtu një praktikë e mirë është të përdorni lloje të shumta të përmbajtjes efektive në bashkëpunim me njëra-tjetrën. Për shembull, nëse keni një podcast krijoni një buletin elektronik përkatës për të njoftuar audiencën tuaj se çfarë mund të presin të shohin nga ju ose për të përmbledhur temat që keni mbuluar në të kaluarën.
6. Optimizoni motorrët e kërkimit
Ju mund të krijoni përmbajtjen më të mirë në botë, por nëse askush nuk e gjen puna juaj do të shkojë dëm. Kjo është arsyeja pse është e rëndësishme të merrni kohë për të optimizuar përmbajtjen tuaj.
Për SEO, ka një larmi burimesh në dispozicionin tuaj. Ju mund të zgjidhni të punoni me një profesionist SEO, të punoni me një agjenci SEO ose të njiheni me praktikat më të mira të SEO dhe të punoni vetë në varësi të madhësisë së kompanisë tuaj dhe burimeve që keni në dispozicion.
Në çdo rast, një strategji SEO është kritike për suksesin e përgjithshëm të marketingut të përmbajtjes dhe nuk duhet të neglizhohet.
7. Publikoni shpesh përmbajtje
Kjo këshillë është ajo që tingëllon lehtë në teori, por mund të jetë vërtet e vështirë për tu praktikuar. Të botoni vazhdimisht përmbajtje cilësore nuk është diçka e vogël, por është e rëndësishme.
Ju nuk keni pse të kaloni vetëm në procesin e ideimit. Frymëzohuni nga të tjerët. Ka kaq shumë shembuj të shkëlqyer të marketingut të përmbajtjes për të marrë frymëzim – nuk duhet të rishpikni timonin.
Sapo këto ide dhe shembuj t’iu frymëzojnë, përdorni këshillat dhe strategjitë e mësipërme për të gjetur mënyra për t’i bërë ato tuajën.
8. Mat performancën
Ju kurrë nuk do të kishit zhvilluar një fushatë tipike të marketingut dhe të injoronit performancën e saj, apo jo? E njëjta gjë është e vërtetë për marketingun e kontentit.
Marketingu i kontentit mund të jetë efektiv në çdo fazë, që do të thotë se është e rëndësishme të përcaktoni KPI dhe të hartoni përmbajtje me vlerë.
Referuar nga Taboola.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]