Në ditët e sotme, përvoja me reklama të ndryshme ndërhyrëse ngado krijojnë një efekt lodhës dhe shpesh çojnë në ndërprerjen e navigimit të vizitorëve në faqe. Kjo eksperiencë zhgënjyese e konsumatorëve sjell ulje të ndjeshme të interesit për markën e cila reklamon dhe po ashtu edhe për mediat publikuese.
Por reklamat native kanë një efekt interesant e shpesh herë të këndshëm për vizitorin. Nga këndvështrimi i reklamave, reklamat native vijnë në formën e një lidhje me konsumatorin duke ju ofruar në përvojë interaktive të markës për të cilën ata në të vërtetë janë të interesuar. Një shkëmbim i vërtetë vlerash.
Ndërsa marketerën po përballen me “muret” (ad blocks) e vendosura së fundmi masivisht nga përdoruesit e internetit, ato po përpiqen të gjejnë mënyrat më të mira për të përmbushur dëshirat dhe kërkesat e klientëve të tyre. Kjo është një arsye përse trendi i reklamave native po rritet ndjeshëm vitet e fundit dhe shumë nga marketerët po e shohin si një nga opsionet më të mira për të reklamuar pa u shqetësuar për “muret”.
Më poshtë po rëndisim 6 këshilla të rëndësishme se si të rrisni angazhimin kur reklamoni me anë të rekamave native në Boost Discovery.
- Ktheni markën tuaj në tregime
A e dini se 95% e marrjes së vendimeve për të blerë ndodh në nënndërgjegje? Psikologjikisht, vendimet për të blerë nxiten nga emocioni dhe emocionet evokohen në tregimet që konsumatori lexon rreth një marke duke e lidhur më thellë konsumatorin me markën. Tregoni historinë tuaj duke e ilustruar atë me shembuj, imazhe dhe dëshmi. Dy të tretat e konsumatorëve lexojnë të paktën një përmbledhje përpara se të marrin një vendim blerjeje.
2. Përdorni CTA
Është shumë e rëndësishme. Teksa tregoni historinë tuaj vendosni herë pas herë butona apo linqe CTA. Ju asnjëherë nuk e dini me siguri se në cilën pjesë të tregimit tuaj lexuesi është më i gatshëm për të blerë ndaj në cdo paragraf ose ilustrim vendosni CTA. Jini aty kur konsumatori dëshiron t’ju gjejë.
3. Bëni lexuesin të ndihet miku juaj
Ju duhet ta tregoni historinë tuaj sikur po ja tregoni mikut tuaj më të afërt duke vendosur të parat interesat e tij dhe duke e këshilluar apo i sugjeruar diçka që vërtet funksionon. Shtoni karakteristika të theksuara të produktit qoftë edhe detajet më të vogla. Kjo do ta bëjë lexuesin të ndiehet sikur dinë me siguri çdo gjë rreth atij produkti.
4. Bëjeni eksperincën të lehtë dhe të këndshme.
Bëni kujdes teksa ndërtoni faqen tuaj. Bëjeni atë të lehtë për syrin. Mos e mbingarkoni dhe shmangni imzhet apo informacionet që shfaqen ngado në formë animacionesh. Këto e shpërqendrojnë lexuesin apo jo rrallë herë e bënë të dyshojë. Kushtojini më shumë vëmendje skajit të djathtë të faqes i cila ngjall më shumë interes. Mos e mbivendosni historinë tuaj. Përkundrazi, sillni lehtësi te konsumatori përmes hapave të thjeshtë, të drejtuar nga imazhi që i bëjnë ata të mendojnë, “Unë mund ta bëj këtë!”. Duke vazhduar pa mundim, sigurohuni që përvoja juaj pas klikimit të ndjekë të njëjtën rrugë për të nxitur veprim.
5. Jepni opsione.
Nëse keni disa produkte të cilat dëshironi ti reklamoni njëkohësisht, nuk ka asgjë të keqe. Tek e fundit, konsumatorët i duan opsionet apo jo? Kjo mund t’ju ndihmojë ju jo vetëm për të rritur shancet tuaja për të konvertuar por gjithashtu edhe të kuptoni se cilat produkte performojnë më mirë. Më pas ju mund të ndërtoni fushata të pavarura për secilin nga këto produkte specifike.
Kjo do tju ndihmojë gjithashtu të mblidhni audincën tuaj potenciale për në vazhdim. Nëse dikush interesohet për një palë atlete sportive vrapimi, me siguri ai po kërkon gjithashtu kostum sportim të përshtatshëm për vrapim. Por mbani mend, ju nuk duhet të thelloheni në përshkrim për të gjithë produktet. Ju vetëm sugjeroni dhe prisni të kuptoni nëse konsumatrët janë të gatshëm për të blerë edhe më shumë produkte nga ju.
6. Mos neglizhoni përvojat sociale.
Provat dhe përvojat sociale kanë shumë rëndësi. Përdorni hapësirat e duhura për të nxjerrë në pah njerëz të vërtetë të cilët kanë provuar dhe vlerësuar produktin apo shërbimin tuaj. Testoni forma të ndryshme të përvojave sociale. Sigurohuni që këto përvoja të jenë sa më të kuptueshme dhe interaktive.
Nëse po mendoni të provoni eksperiencën e reklamave native në Boost Discovery na kontaktoni: http://bit.ly/2L6VDAV
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]