5 Strategjitë më të mira të marketingut dixhital për të fuqizuar biznesin tuaj

Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot?

Si mund ta ndryshojë lojën marketingu dixhital?

Marketingu dixhital është me kosto efektive dhe matet lehtësisht. Me analitikë, ju mund të shihni rezultate pothuajse në kohë reale. Ju gjithashtu mund të përdorni testimin dhe eksperimentin A/B derisa të gjeni atë që funksionon më mirë për biznesin tuaj të veçantë. Marketingu dixhital ju lejon të lëvizni më shpejt se kurrë më parë. Plus, ju jeni në gjendje të krijoni më shumë marrëdhënie personale me klientët e mundshëm. 

Strategjitë e marketingut dixhital:

1. Krijo një strategji të përmbajtjes vrasëse 

80% e blerësve thonë se preferojnë të marrin informacionin e kompanisë nëpërmjet artikujve në vend të reklamave. Kjo do të thotë se ata do të preferonin të mbledhin informacione për markën tuaj në mënyrë organike sesa përmes reklamave. Për më tepër, edukimi i blerësve është provuar për të mirë konvertoni shitjet. Pra, merrni kohë për të studiuar analitikën tuaj dhe konkurrencën tuaj. Bëni një listë temash që lidhen me biznesin tuaj dhe audiencën tuaj të synuar. Më pas, krijoni përmbajtje që synon t’u ofrojë vlerë klientëve tuaj. Pavarësisht nëse e ndani përmbajtjen në blogun tuaj ose në mediat sociale, sigurohuni që të gjurmoni se si funksionon dhe rregulloni planin tuaj të përmbajtjes ndërsa shkoni. Kushtojini vëmendje aksioneve dhe etiketave – ky lloj përhapjeje organike është kyç. 

2. Përfitoni sa më shumë nga lista juaj e emailit 

Marketingu me postë mund të ketë një ROI deri në 44 dollarë për çdo 1 dollarë të shpenzuar. Ka një potencial të madh atje. Kështu që përqendrohuni në krijimin e listës suaj të postës elektronike – ofroni një zbritje ose shkarkim falas në këmbim të emaileve. Organizoni konkurse dhe dhurata, dhe lidhni pa turp buletinin tuaj. Ndërsa planifikoni strategjinë tuaj të marketingut me email, mbajini linjat e temave të shkurtra dhe bëjini emailet ndërvepruese me gif dhe sondazhe. Me email, i shkurtër dhe i ëmbël është emri i lojës. Përfshi detaje të personalizuara dhe sigurohu që është i përshtatshëm për celularin. Më në fund, sigurohuni që të keni një faqe të fortë uljeje për çdo klikim, në mënyrë që të mbyllni shitjen.

3. Përdorni mediat sociale për të krijuar marrëdhënie 

Shumica e njerëzve nën moshën 65 vjeç janë në të paktën një platformë të mediave sociale. Mediat sociale janë një vend i shkëlqyer për të shkëmbyer përmbajtje dhe për të ndërtuar një reputacion. Konsumatorët përdorin mediat sociale për të informuar edhe vendimet e tyre të blerjes: 54% e njerëzve në mediat sociale e përdorin atë për të hulumtuar përpara se të blejnë. 71% thonë se referimet e mediave sociale i bëjnë ata më të prirur për të blerë. Pra, mos e humbisni reklamën falas që merrni nga profilet e mediave sociale. Ndërsa jeni atje, studioni analitikën dhe demografinë për t’u siguruar që po ndani përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj të synuar. 

4. Ngrihuni për një kauzë sociale 

Nëse nuk jeni i sigurt se çfarë të ndani në blogun tuaj ose në mediat sociale, ndani për çdo kauzë sociale që ju përfaqësoni. Ndoshta ju dhuroni një pjesë të shitjeve për një bamirësi të caktuar. Ndoshta ju keni një ditë vullnetare mujore për punonjësit tuaj. Ndoshta ju jeni duke shkuar pa plastikë me paketimin tuaj – sido që të jetë, ndani përmbajtjen që lidhet me shkakun. Tregoni pse ju intereson dhe si mund të përfshihet audienca juaj. Më e rëndësishmja, tregoni se si do të vazhdoni të mbështesni në të ardhmen dhe ndikimin e mbështetjes suaj. 

5. Përdorni remarketing/ritargeting 

A keni kërkuar ndonjëherë diçka në Google dhe më pas keni parë reklama për të kudo? Kjo për shkak të rimarketingut, i njohur gjithashtu si retargeting. Përdorimi i kësaj taktike i bën vizitorët e faqes 70% më shumë gjasa për të blerë. Ai funksionon duke shfaqur reklama në sajte të tjera për njerëzit që kanë vizituar tashmë faqen tuaj të internetit, duke i nxitur ata të kthehen dhe të blejnë atë artikull që po shikonin. Është një mënyrë efektive për të siguruar që të mos humbisni shitjet e mundshme. 

Përfundimet

Marketingu dixhital është një mjet i fuqishëm që duhet ta mbani në repertorin tuaj. Ka disa fusha ku duhet të përqendroheni, kështu që përpiquni të mos mbingarkoheni, veçanërisht nëse zotëroni një biznes të vogël. Filloni me një dhe dilni në rrugën tuaj. Më e rëndësishmja, gjurmoni përparimin tuaj duke studiuar analitikën dhe jini të hapur për të rregulluar planin tuaj sipas nevojës. Kur ndani përmbajtje që baza juaj e klientëve dëshiron të shohë, rezultatet do të pasojnë. Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot? 

Krijoni Fushatën e Parë në Boost
Provo Platformën!