
Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot?
Si mund ta ndryshojë lojën marketingu dixhital?
Marketingu dixhital është me kosto efektive dhe matet lehtësisht. Me analitikë, ju mund të shihni rezultate pothuajse në kohë reale. Ju gjithashtu mund të përdorni testimin dhe eksperimentin A/B derisa të gjeni atë që funksionon më mirë për biznesin tuaj të veçantë. Marketingu dixhital ju lejon të lëvizni më shpejt se kurrë më parë. Plus, ju jeni në gjendje të krijoni më shumë marrëdhënie personale me klientët e mundshëm.
Strategjitë e marketingut dixhital:
1. Krijo një strategji të përmbajtjes vrasëse
80% e blerësve thonë se preferojnë të marrin informacionin e kompanisë nëpërmjet artikujve në vend të reklamave. Kjo do të thotë se ata do të preferonin të mbledhin informacione për markën tuaj në mënyrë organike sesa përmes reklamave. Për më tepër, edukimi i blerësve është provuar për të mirë konvertoni shitjet. Pra, merrni kohë për të studiuar analitikën tuaj dhe konkurrencën tuaj. Bëni një listë temash që lidhen me biznesin tuaj dhe audiencën tuaj të synuar. Më pas, krijoni përmbajtje që synon t’u ofrojë vlerë klientëve tuaj. Pavarësisht nëse e ndani përmbajtjen në blogun tuaj ose në mediat sociale, sigurohuni që të gjurmoni se si funksionon dhe rregulloni planin tuaj të përmbajtjes ndërsa shkoni. Kushtojini vëmendje aksioneve dhe etiketave – ky lloj përhapjeje organike është kyç.
2. Përfitoni sa më shumë nga lista juaj e emailit

Marketingu me postë mund të ketë një ROI deri në 44 dollarë për çdo 1 dollarë të shpenzuar. Ka një potencial të madh atje. Kështu që përqendrohuni në krijimin e listës suaj të postës elektronike – ofroni një zbritje ose shkarkim falas në këmbim të emaileve. Organizoni konkurse dhe dhurata, dhe lidhni pa turp buletinin tuaj. Ndërsa planifikoni strategjinë tuaj të marketingut me email, mbajini linjat e temave të shkurtra dhe bëjini emailet ndërvepruese me gif dhe sondazhe. Me email, i shkurtër dhe i ëmbël është emri i lojës. Përfshi detaje të personalizuara dhe sigurohu që është i përshtatshëm për celularin. Më në fund, sigurohuni që të keni një faqe të fortë uljeje për çdo klikim, në mënyrë që të mbyllni shitjen.
3. Përdorni mediat sociale për të krijuar marrëdhënie

Shumica e njerëzve nën moshën 65 vjeç janë në të paktën një platformë të mediave sociale. Mediat sociale janë një vend i shkëlqyer për të shkëmbyer përmbajtje dhe për të ndërtuar një reputacion. Konsumatorët përdorin mediat sociale për të informuar edhe vendimet e tyre të blerjes: 54% e njerëzve në mediat sociale e përdorin atë për të hulumtuar përpara se të blejnë. 71% thonë se referimet e mediave sociale i bëjnë ata më të prirur për të blerë. Pra, mos e humbisni reklamën falas që merrni nga profilet e mediave sociale. Ndërsa jeni atje, studioni analitikën dhe demografinë për t’u siguruar që po ndani përmbajtjen e duhur për audiencën tuaj të synuar.
4. Ngrihuni për një kauzë sociale
Nëse nuk jeni i sigurt se çfarë të ndani në blogun tuaj ose në mediat sociale, ndani për çdo kauzë sociale që ju përfaqësoni. Ndoshta ju dhuroni një pjesë të shitjeve për një bamirësi të caktuar. Ndoshta ju keni një ditë vullnetare mujore për punonjësit tuaj. Ndoshta ju jeni duke shkuar pa plastikë me paketimin tuaj – sido që të jetë, ndani përmbajtjen që lidhet me shkakun. Tregoni pse ju intereson dhe si mund të përfshihet audienca juaj. Më e rëndësishmja, tregoni se si do të vazhdoni të mbështesni në të ardhmen dhe ndikimin e mbështetjes suaj.
5. Përdorni remarketing/ritargeting

A keni kërkuar ndonjëherë diçka në Google dhe më pas keni parë reklama për të kudo? Kjo për shkak të rimarketingut, i njohur gjithashtu si retargeting. Përdorimi i kësaj taktike i bën vizitorët e faqes 70% më shumë gjasa për të blerë. Ai funksionon duke shfaqur reklama në sajte të tjera për njerëzit që kanë vizituar tashmë faqen tuaj të internetit, duke i nxitur ata të kthehen dhe të blejnë atë artikull që po shikonin. Është një mënyrë efektive për të siguruar që të mos humbisni shitjet e mundshme.
Përfundimet
Marketingu dixhital është një mjet i fuqishëm që duhet ta mbani në repertorin tuaj. Ka disa fusha ku duhet të përqendroheni, kështu që përpiquni të mos mbingarkoheni, veçanërisht nëse zotëroni një biznes të vogël. Filloni me një dhe dilni në rrugën tuaj. Më e rëndësishmja, gjurmoni përparimin tuaj duke studiuar analitikën dhe jini të hapur për të rregulluar planin tuaj sipas nevojës. Kur ndani përmbajtje që baza juaj e klientëve dëshiron të shohë, rezultatet do të pasojnë. Çfarë mund të bëni për të përmirësuar lojën tuaj të marketingut dixhital sot?
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Marketingu i përmbajtjes (content) mbetet një nga metodat më të besueshme për të rritur leads dhe për të nxitur trafikun në faqen tuaj. Njerëzit përdorin internetin për të hulumtuar dhe për të marre informacion të ri. Reklamuesit përdorin content marketing për t’iu përgjigjur pyetjeve të lexuesve, për të ofruar guida, që plotësojne nevojat e ndryshme […]
Pas vitit të gjatë të pandemisë, i cili nuk ka qenë i lehtë, ne të gjithë kemi nevojë për pushime. Por siç e di çdo marketer, nuk ka kohë joproduktive kur bëhet fjalë për angazhimin e klientit / audiencës. Ndërsa ju të udhëtoni dhe punoni me me një ritëm më të ngadaltë, kjo nuk do […]
Ekziston një arsye kryesore pse videot native kane fituar epërsi ndaj videos së rregullt dhe ja: Videot native nuk janë ndërhyrëse, kështu që nuk e bezdisin audiencën siç bëjnë reklamat e tjera. Reklamat video native synojnë të përputhen me pamjen, ndjesinë dhe website-s në të cilën ato shfaqen. Në 2021, reklamat me video do të […]
Bukuria e vërtetë e marketingut të kontentit qëndron në sa mënyra të ndryshme mund të bëhet, por për ironi të fatit kjo është gjithashtu një nga aspektet më sfiduese të tij. Mënyrat më të mira për të bërë marketing të kontentit fillojnë të gjitha me të kuptuarit e asaj çfarë është marketingu i përmbajtjes dhe […]
Pavarësisht sa të bukura janë landing pages, është shkrimi që bën ndryshimin se me sa efektshmëri një landing page konverton vizitorët. Nga titulli tek thirrja për veprim (CTA), çdo aspekt i shkrimit është thelbësor për t’ju ndihmuar të arrini qëllimin tuaj për të marrë përfitime dhe shitje. Në këtë udhëzues ju do të shikoni si […]