Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes në internet që nuk duhet të neglizhohet:
Provo Reklamat Native
Nëse sapo keni filluar, reklamat native janë një mënyrë e shkëlqyer për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit. Platformat native, si Boost, ju japin potencialin për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit për mijëra vizitorë. Keto platforma ju lejojë të vendosni faqen tuaj përpara një audience mjaft të angazhuar, në faqet e tjera të rëndësishme. Me opsionet e avancuara të targetimit, ju jepet mundësia për të arritur një audiencë që do të vazhdojë të kthehet në faqen tuaj.
Ndërsa strategjitë e tjera për rritjen e trafikut të një website marrin më shumë kohë, reklamimi nativ është një qasje më e shpejtë për të arritur rezultate.
Krijoni përmbajtje të dobishme
Cilësia e përmbajtjes që prodhoni shkon krah për krah me sasinë e vizitorëve që kthehen në faqen e internetit. Ju mund të filloni duke përcaktuar dëshirat dhe nevojat e audiencës suaj. Mendoni se cilat lloje pyetjesh mund të bëjnë, dhe provoni të përfshini përgjigje në përmbajtjen tuaj. Pavarësisht nëse jeni duke i mësuar audiencës tuaj diçka të re ose duke ofruar këshilla që ata nuk mund t’i gjejnë diku tjetër, secila pjesë e përmbajtjes që krijoni duhet t’i sigurojë audiencës tuaj vlera reale. Gjithashtu është e rëndësishme të mbani në mend se lloji i përmbajtjes që prodhoni nuk ka pse të jetë postim i gjatë, me idenë që do që të rrisni trafikun e faqes suaj të internetit. Përmbajtja juaj gjithashtu mund të ripozicionohet në formate të tjera të tilla si një video, infografike, ebook ose podcast.
Zhvilloni një Strategji SEO
Ju nuk duhet domosdoshmërisht të paguani për trafik në mënyrë që të rrisni vizitat në faqen e internetit. Algoritmet e motorëve të kërkimit përcaktojnë rezultatet më të rëndësishme bazuar në kërkimin e përdoruesit. Një SEO solide është një qasje afatgjatë për të ndihmuar përmbajtjen tuaj të duket më e lartë në motorët e kërkimit. Ky është çelësi për të fituar trafik organik dhe angazhim në faqen tuaj. Strategjia juaj e SEO duhet të fillojë me hulumtimin e fjalëve kyçe për të gjetur objektivin tuaj ideal. Pasi të keni përcaktuar fjalët tuaja, duhet të merrni parasysh edhe titullin tuaj, përdorimin e headers, përshkrimet meta dhe imazhet e optimizuara.
Kombinimi i një strategjie efektive SEO me reklamat native është një mënyrë e shkëlqyeshme për të arritur rezultate të menjëhershme dhe afatgjata.
Merrni parasysh pajisjen
Nëse nuk po konsideroni pajisjen nga e cila përdoruesit po vizitojnë faqen tuaj, mund të humbisni një sasi të madhe trafiku. Përdoruesit e pajisjeve celularë i kanë tejkaluar ato për desktop. Sipas eMarketer, më pak amerikanë po përdorin pajisje desktop për të hyrë në internet, me përdoruesit e smartphone-ve që arritën 232.8 miliardë këtë vit. Eshtë thelbësore që faqja juaj e internetit të jetë e navigueshme edhe në celular për të rritur trafikun e faqes suaj të internetit. 8 në 10 përdorues do të ndalojnë së angazhuari nëse përmbajtja nuk shfaqet mirë në pajisjen që ata zgjedhin. Kjo do të thotë që nëse faqja juaj në celular është e ngadaltë, është e vështirë për t’u lexuar, ose dizajni është i dobët, ju tashmë po humbni trafikun e faqes në internet.
Me shumicën e trafikut të internetit që vijnë nga përdoruesit e celularëve, një faqe mobile për përdoruesit është thelbësore.
Përshatur nga: Boost.al Burimi: Revcontent
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]