Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar.
Edhe pse ka shumë “përzierje marketingu” të tjera, katër P-të janë më të zakonshmet dhe themelore për krijimin e një plani të suksesshëm marketingu. Në këtë artikull, do të mësoni më shumë për qëllimin, historinë e tyre dhe do të gjeni një përmbledhje të detajuar të katër P-ve.
Cilat janë 4P-të e marketingut?
Katër P-të janë produkti, çmimi, vendi dhe promovimi. Ato janë një shembull i një “miksi marketingu”, ose mjeteve dhe metodologjive të kombinuara të përdorura nga tregtarët për të arritur objektivat e tyre të marketingut.
4 P-të u konceptuan fillimisht zyrtarisht në vitin 1960 nga E. Jerome McCarthy në tekstin me shumë ndikim, Marketingu bazë, një qasje menaxheriale. Atje, McCarthy vuri në dukje se ndërsa teksti i librit ishte “i ngjashëm me atë që gjendet në tekstet tradicionale, qasja nuk është”.
Qasja e re e McCarthy u ndikua nga koncepti ende i kohëve të fundit i “miksit të marketingut”, të cilin profesori i Shkollës së Biznesit të Harvardit, Neil. H. Borden u popullarizua në vitet 1950. Në fakt, vetë Borden ishte ndikuar nga një studim i vitit 1948 i shkruar nga James Culliton, në të cilin autori barazoi drejtuesit e biznesit me “artistët” ose “përzierësit e përbërësve” . Në vend që të përdornin të njëjtën qasje për çdo situatë, atëherë, Culliton dhe Borden pranuan se drejtuesit e suksesshëm në vend të kësaj përzienin metoda të ndryshme në varësi të forcave të ndryshueshme të tregut.
McCarthy e racionalizoi këtë koncept në katër P-produkti, vendi, çmimi dhe promovimi-për të ndihmuar tregtarët të hartojnë plane që i përshtaten realiteteve dinamike sociale dhe politike të kohës së tyre dhe tregut të synuar. Në fakt, qëllimi i katër P-ve mbetet i njëjtë sot si kur McCarthy botoi për herë të parë librin e tij: “Zhvillimi i produktit ‘të duhur’ dhe vënia e tij në dispozicion në vendin ‘e duhur’ me promovimin ‘e duhur’ dhe në ‘të drejtën’, çmimi, për të kënaqur konsumatorët e synuar dhe për të përmbushur ende objektivat e biznesit”
Katër Ps
Katër P-të formojnë një marrëdhënie dinamike me njëri-tjetrin. Në vend që njëri të ketë përparësi ndaj tjetrit, secili konsiderohet po aq i rëndësishëm në hartimin e një plani strategjik marketingu.
Produkt
Produkti është malli ose shërbimi që tregtohet për audiencën e synuar.
Në përgjithësi, produktet e suksesshme plotësojnë një nevojë që aktualisht nuk plotësohet në treg ose ofrojnë një përvojë të re të klientit që krijon kërkesë. Për shembull, iPhone origjinal plotësoi një nevojë në treg për një pajisje të thjeshtuar që çiftonte një telefon me një iPod, dhe chia pet ofroi një përvojë humoristike për konsumatorët që ishte krejtësisht unike.
Çmimi
Çmimi është kostoja e një produkti ose shërbimi.
Kur tregtoni një produkt ose shërbim, është e rëndësishme të zgjidhni një çmim që është njëkohësisht i arritshëm për tregun e synuar dhe përmbush qëllimet e një biznesi. Çmimi mund të ketë një ndikim të rëndësishëm në suksesin e përgjithshëm të një produkti. Për shembull, nëse çmimi i produktit tuaj është shumë i lartë për audiencën tuaj të synuar, atëherë shumë pak prej tyre ka të ngjarë ta blejnë atë. Në mënyrë të ngjashme, nëse çmimi i produktit tuaj është shumë i ulët, atëherë disa mund ta kalojnë atë thjesht sepse janë të shqetësuar se mund të jetë me cilësi inferiore dhe të shkurtojë marzhet tuaja të mundshme të fitimit.
Për të identifikuar një çmim të suksesshëm, do të dëshironi të kuptoni plotësisht audiencën tuaj të synuar dhe gatishmërinë e tyre për të paguar për produktin tuaj.
Vendi
Vendi është vendi ku ju e shisni produktin tuaj dhe kanalet e shpërndarjes që përdorni për ta çuar atë te klienti juaj.
Ashtu si çmimi, gjetja e vendit të duhur për të tregtuar dhe shitur produktin tuaj është një faktor kyç për të arritur audiencën tuaj të synuar. Nëse e vendosni produktin tuaj në një vend që klienti juaj i synuar nuk e viziton – qoftë në apo jashtë linje – atëherë ka të ngjarë të mos e arrini objektivin tuaj të shitjeve. Vendi i duhur, ndërkohë, mund t’ju ndihmojë të lidheni me audiencën tuaj të synuar dhe t’ju vendosë për sukses.
Për shembull, imagjinoni se jeni duke shitur një këpucë atletike që keni projektuar. Tregu juaj i synuar janë atletët në fillim të të njëzetat deri në fund të të tridhjetave, kështu që ju vendosni të tregtoni produktin tuaj në botime sportive dhe ta shisni atë në dyqane të specializuara të atletikës. Duke u fokusuar në dyqanet sportive mbi dyqanet e këpucëve në përgjithësi, ju po synoni përpjekjet tuaja në një vend specifik që i përshtatet më së miri miksit tuaj të marketingut.
Promovimi
Promovimi është mënyra se si ju reklamoni produktin ose shërbimin tuaj. Nëpërmjet promovimit, ju do të merrni fjalën për produktin tuaj me një fushatë efektive marketingu që rezonon me audiencën tuaj të synuar.
Ka shumë mënyra të ndryshme për të promovuar produktin tuaj. Disa metoda tradicionale përfshijnë fjalën e gojës, reklamat e shtypura dhe reklamat televizive. Sidoqoftë, në epokën dixhitale, ka edhe më shumë kanale marketingu që mund t’i përdorni për të promovuar produktin tuaj, si marketingu i përmbajtjes, marketingu me email dhe marketingu i mediave sociale.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]