Reklamimi dixhital është mjeti kryesorë për të arritur angazhimin e audiencës së synuar. Por, teksa njerëzit po bëhen më të sofistikuar në mënyrën se si ata servirin përmbajtjen e tyre audiencës, po ndryshojnë po ashtu edhe mënyrat e reklamimit. Reklamat native po përdoren gjërësisht në mbarë botën dhe kjo jo pa qëllim. Reklamat native ofrojnë jo vetëm opsione por edhe mundësi të jeni krijues dhe paraqisni produktin tuaj në formën më të mirë.
Në këtë artikull po japim 4 arsye bindëse përse reklamimi nativ është ndër opsionet reklamuese më të përshtatshme për ju.
- Bizneset e të gjitha kategorive mund të përfitojnë.
Reklamat native gradualisht po bëhen një nga format më të mëdha dhe të suksesshme të reklamimit dixhital. Ashtu sikurse ekspertët parashikuan, tashmë 63% e buxhetit të reklamimit në mobile i është dedikuar reklamimit nativ. Reklamat native ju mundësojnë që me anë të një buxheti të vogël të shfaqeni në mediat më prestigjoze të vëndit. Kjo do të thotë që edhe bizneset e vegjël mund të përfitojnë nga kjo formë reklamimi.
2. Reklamat native sjellin konsumatorë besnikë
Konsumatorët po bëhen gjithmonë e më shumë pasiv dhe mosbesues ndaj reklamave. Madje, një përqindje jo e vogël ndjehen të besdisur nga numri i lartë i reklamave që shfaqen në çdo rrjet social apo uebsite që ata klikojnë. Tendenca e instalimit të bllokuesve të reklamave po bëhet më e fortë se kurrë. Të paktën 419 milion përdorues po bllokojnë reklamat në smarphone-t dhe kompjuterat e tyre. Kjo tendencë ka sjellë një qasje pozitive ndaj reklamave native të cilat nuk mund të bllokohen nga këto software.
Reklamat native krijojnë një përvojë pozitive për lexuesin. Një përdorues klikon mbi një reklamë native vetëm atëherë kur ai është i interesuar të lexojë më shumë mbi të. Këto reklama gjithashtu vlerësohen si aspak shqetësuese. Një nga nga pikat më të forta që reklamat native kanë është rritja e besueshmërisë tek lexuesit. Ju keni mundësinë të shkruani një artikull të detajuar dhe bindës mbi produktet dhe shërbimet që ju ofroni. Si rrjedhoje, angazhimi i vizitorëve dhe konvertimi i tyre do të jetë në një shkallë më të lartë.
3. Reklamat native tërheqin më shumë vëmëndje.
Nëse një reklamë nuk tërheq vëmendjen atëherë ajo nuk mund të jetë e suksesshme. Për profesionistët e botës së marketingut, matja e rezultateve dhe performancës është thelbësore. Reklamat native ofrojnë një shtritje të gjërë dhe shikueshmëri të lartë për një buxhet të caktuar krahasuar me kanale të tjera. Madje, nëse përmbajtja e reklames tuaj është cilësore, informuese dhe bindëse, reklamat native janë një mundësi e mirë që një numër i lartë lexuesish të bëjë marketing për ju duke shpërndarë me të njohurit artikujt tuaj. Sa më shumë audienca ngazhohet me përmbajtjen tuaj, aq më shumë rriten shancet dhe mundësitë që këta lexues të zhndërrohen në klientë potencialë.
4. Reklamat native ofrojnë zgjidhje për problemin e klientëve tuaj.
Kur bëjmë një blerje online, shumica nga ne nuk kërkojmë një produkt specifik por kërkojmë zgjidhje për problemin tonë. Si të tillë, ne vlersojmë shumë përmbajtjet të cilat vijnë në formë sugjerimesh dhe zgjidhjesh për problemet që ne kemi. Me anë të reklamave native është e mundur të reklamoni produktet apo shërimin që ju ofroni në mënyrë delikate dhe bindëse duke ofruar informacion real mbi zgjidhjen e një problemi. Me fjalë të tjera, ju keni fuqinë të bindni klientët tuaj se interesat e tyre janë më të rëndësishme se biznesi juaj. Ata do tju shohin si zgjidhjen që kanë kërkuar prej kohësh.
Të ofrosh zgjidhje për problemin e klientit tuaj potencial është forma më e mirë e të bërit marketing.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]