3 tendencat e reja të leximit të lajmeve do t’ju ndihmojnë të kuptoni epokën e Koronavirusit

Këtë vit, në thelb gjithçka ka ndryshuar. Botuesit e lajmeve janë përballur me sfidën e dyfishtë për t’i mbajtur lexuesit të informuar se si koronavirusi ka ndikuar në çdo aspekt të jetës, ndërsa ju duhet të merren dhe me ndryshimet që po pëson biznesi i tyre. Trafiku i spikatur në Hënë … pastaj u kthye në “normale”. Botuesit e lajmeve panë një fluks të subscribers të rinj. Reklamuesit ndryshuan strategjitë e tyre. Ne kemi vëzhguar nga afër modelet e trafikut për botuesit që përdorin Boost Discovery, me anë të platformës tonë të analitikës së audiencës në kohë reale.

Këtu janë tre tendencat dhe prirjet e lexuesve të lajmeve në gjysmën e parë e vitit 2020.

  1. “Plagët” e Koronavirusit

Shkollat ​​dhe zyrat u mbyllën. Ligat sportive u anuluan. Blerja e sendeve ushqimore u bë një detyrë potencialisht kërcënuese për jetën. Dhe askush nuk kishte nevojë të vishte një maskë, derisa të gjithë kishin nevojë për një maskë. Në ditët e para të marsit, njerëzit në të gjithë botën iu drejtuan lajmeve masivisht për të kuptuar këtë realitet të ri.

Trafiku mesatar javor në faqet e lajmeve u rrit deri në 50% mbi mesataren.

Çuditërisht, kjo nuk zgjati shumë. Vëmendja e qëndrueshme është e vështirë të mbahet me kalimin e kohës, pavarësisht sa e rëndësishme mund të jetë një temë. Jeta e çdo shqiptari (dhe natyrisht miliarda njerëzve në mbarë botën) tani kishte ndryshuar jashtëzakonisht në krahasim me disa muaj më parë – por interesi i tyre për lajme shumë shpejt shkroi drejt mesatares.Në nivel global, trafiku në të vërtetë ra nën mesataren e para-koronavirusit.

2. A është Facebook përsëri “Shtëpia e fuqishme e lajmeve”?

“Coronavirus ringjalli Facebook si shtëpia e fuqishme e lajmeve” ishte një titull në New York Times të botuar në fund të marsit.

Artikulli raportoi se si një analizë e brendshme në Facebook tregoi se përdoruesit po konsumonin më shumë artikuj lajmesh dhe se trafiku në uebfaqet e lidhura me Facebook kishte spikatur disa kompani të mëdha lajmesh krahasuar me muajt e kaluar.

Siç thanë më lart, trafiku i lajmeve ishte rritur masivisht në të gjithë botën. Kështu fakti që botuesit po shikonin më shumë trafik nga Facebook gjatë një kohe të një kërkese të pashembullt për informacion të besueshëm ishte kryesisht befasuese. Testi i vërtetë është nëse pjesa e Facebook-ut në përqindjen e trafikut është rritur, veçanërisht në krahasim me Google, pasi ata janë referuesit më të mëdhenj të trafikut të jashtëm në faqet e lajmeve.

Në fakt, pjesa e trafikut referuar Facebook arriti në pikën që pothuajse përputhej me Google në një periudhë dy javore. Momenti nuk zgjati shumë.

Facebook është pozicionuar si një burim i rëndësishëm informacioni kur lajmet kryesore godasin. Në krahasim me çdo platformë të jashtme përveç Google, Facebook është një shtytës masiv i trafikut në faqet e lajmeve në internet.

Në përgjithësi, Facebook ka qenë një partner kontradiktor me gazetarinë. Ndryshimet e shpeshta të algoritmit ndër vite i kanë bërë lajmet në Feed News të Facebook më pak të dukshme dhe i kanë bërë botuesit të ndjehen sikur vazhdimisht po përpiqen të arrijnë një objektiv lëvizës.

Për më tepër, kemi parë se Facebook mund të jetë gjithashtu burimi kryesor i konfuzionit gjatë ngjarjeve të mëdha të lajmeve, pasi shumë video me teori konspirative dhe keqinformimet e dëmshme janë bërë masivisht virale në platformë gjatë pandemisë.

3. Çështjet masive

Gjatë kësaj perjudhe kohore, ngjarje të rëndësishme botërore si koronavirus apo “black lives matter” prekën gjithë botën. Tendenca e leximit të lajmeve ndosha për herë të parë në histori ishte e njëjtë kudo. Lajmet mbi protestat globale “black lives matter” përfshinë audiencën në faqet e lajmeve si asnjëherë më parë. Ne pamë më shumë shikime në artikujt rreth Floyd vetëm në muajin qershor sesa shikime të marra në temat kryesore të lajmeve gjatë vitit 2020.

Së dyti, kronikat e zeza të lajmeve mbi bilancin e koronavirus, protestat në mbarë vëndin kundra abuzimit të femrave, shëmbja e teatrit, ngjarja e Kombinatit etj ishin jo pak ngjarje madhore të cilat morën një vëmendje masive edhe në vëndin tonë.

Trafiku i koronavirusit erdhi në ulje. Por shumë kohë pas uljes të atij trafiku, ne ende po shohim një numër shumë të madh shikimesh në faqet që trajtojnë tema shumë të mëdha.

Ngjarje të tilla morën me miliona klikime duke u sjellë kështu medjave të ndryshme një trafik të lartë për një kohë të vazhdueshme përgjatë të gjithë gjashtë mujorit të parë të këtij viti.

Nëse nivelet e përgjithshme të trafikut janë të njëjta me ato që pamë para koronavirusit, por një përqindje masive e trafikut të përgjithshëm shkon në temat më të mëdha, përfundimi logjik do të jetë që të gjitha temat e tjera po marrin më pak vëmendje. Ky është një mendim i frikshëm. Mendoni për të gjitha temat e rëndësishme të lajmeve që mund të injorohen.

Ndryshimet klimaterike më vijnë në mendje menjëherë.