Pra, sapo keni përfunduar krijimin e një faqe interneti dhe tani është koha për ta ndarë atë me botën. Në fund të fundit, çfarë dobie ka faqja juaj nëse askush nuk është përreth për ta parë atë? Promovimi i faqes në internet nuk duhet t’ju kushtojë shumë para. Në fakt, nuk duhet t’ju kushtojë fare para.
Jemi të sigurt që keni hasur në artikuj të ngjashëm me këtë që premtojnë t’ju tregojnë “x sasi këshillash” për të bërë diçka falas, vetëm për të pasur një çmim të madh e të kuq në fund. Ky nuk është një nga ato postimet. Të gjitha idetë e mëposhtme të marketingut të listuara do të sigurojnë që portofoli juaj të mbetet i mbyllur.
Lexoni për të zbuluar 10 mënyrat më të mira për të promovuar faqen tuaj të internetit falas.
01. Ngurtësoni SEO të faqes suaj të internetit
SEO, ose optimizimi i motorëve të kërkimit, është një nga mënyrat më efektive për të promovuar një faqe interneti, pasi ndihmon në përmirësimin e renditjes së një faqeje në Google dhe motorë të tjerë kërkimi. Ndryshe nga reklamat e kërkimit me pagesë, SEO është krejtësisht falas – konkurrenca është e hapur për të gjithë, bazuar në cilësinë e përmbajtjes që publikoni, rrjedhshmërinë e navigimit që u ofroni vizitorëve tuaj dhe numrin e lidhjeve që merrni nga burime të jashtme.
Ju mund të arrini SEO të fortë duke vendosur disa fjalë kyçe dhe fraza në të gjithë faqen tuaj të internetit, duke shtuar tekst alt në imazhet tuaja dhe duke optimizuar titujt tuaj në mënyrë që faqja juaj e internetit të mund të gjendet në motorët e kërkimit.
Për shkak se SEO kërkon kohë dhe përpjekje, mjetet e automatizuara të SEO e bëjnë procesin më efikas. Wix SEO, për shembull, ju ecën gjatë procesit nga fillimi në fund, duke ju ofruar një listë të thjeshtë kontrolli të gjithçkaje që ju nevojitet për të optimizuar në faqen tuaj të internetit në mënyrë që të jetë e dukshme në rezultatet e motorit të kërkimit.
Për më tepër, të gjitha faqet e internetit të Wix indeksohen menjëherë nga Google, që është një hap i parë vendimtar për të vendosur faqen tuaj të internetit në Google. Ky është themeli i promovimit të faqes në internet, pasi siguron që faqja juaj e internetit mund të zbulohet nga vizitorë të rinj.
02. Përfitoni nga marketingu me email
Ekziston një arsye që ju e shihni gjithmonë marketingun me email të vendosur lart në artikuj që flasin se si të drejtoni trafikun në faqen tuaj të internetit. Pse? Sepse është vërtetuar se është efektive pa pushim. Në fakt, norma mesatare e kthimit të saj mund të jetë deri në 4400%, ose 44 dollarë për çdo dollar të shpenzuar.
Buletinet janë një formë veçanërisht efektive e marketingut me email, pasi ato janë një formë e drejtpërdrejtë e komunikimit midis jush dhe klientëve tuaj të mundshëm. Ata gjithashtu ju ndihmojnë të merrni abonentë dhe mund të ndihmojnë në nxitjen e trafikut në faqen tuaj. Për të krijuar një buletin tërheqës, mbajeni përmbajtjen tuaj të mprehtë dhe të drejtpërdrejtë, dhe përdorni thirrje të spikatura për veprim që inkurajojnë lexuesit të klikojnë. Kjo do të ndihmojë që përmbajtja juaj të dalë nga deti i buletineve të tjera që mund të marrin abonentët tuaj.
Për këtë arsye, marketingu me email është një pjesë e rëndësishme e çdo plani marketingu. Shërbimet e marketingut me email të Wix do t’ju ndihmojnë të krijoni, dërgoni dhe ndani buletinet profesionale me email dhe fushatat e tjera të marketingut me email në pak minuta.
03. Filloni një blog
Kur mendoni se si të promovoni faqen tuaj të internetit, një praktikë e mirë është të krijoni një blog falas për të forcuar SEO-në tuaj dhe për të rritur renditjen e faqes tuaj në motorët e kërkimit. Blogimi e bën më të lehtë për njerëzit që të gjejnë faqen tuaj dhe të zbulojnë biznesin tuaj. Për më tepër, kjo ju ndihmon të vendosni veten si një autoritet në fushën tuaj dhe mund të përmirësojë në mënyrë dramatike shkallën tuaj të konvertimit.
Shkrimi i postimeve në blog ju detyron të hulumtoni tregun tuaj, dhe nga ana tjetër zgjeron njohuritë dhe aftësitë tuaja profesionale. Sa i përket anës teknike të fillimit të një blogu, Wix e riorganizon këtë proces, duke e bërë të lehtë shtimin e një blog në faqen tuaj të internetit.
Edhe nëse nuk jeni shumë shkrimtar, prapë mund të përfitoni nga përfshirja e një blogu në faqen tuaj, pasi ndihmon në gjenerimin e ndërgjegjësimit të markës dhe rritjen e trafikut të faqes suaj të internetit.
04. Provoni blogimin e ftuar
Zgjero promovimin e faqes suaj të internetit edhe më tej duke bashkëpunuar me një bloger të ftuar. Kur një shkrimtar tjetër në industrinë tuaj shkruan një postim në blogun tuaj, ju zgjeroni shtrirjen tuaj tek audienca e tyre e synuar dhe fitoni drejtime cilësore. Përveç kësaj, lidhja me shkrimtarë që janë tashmë të vendosur në fushën e tyre ju ndihmon të rritni rrjetin tuaj. Kjo mund t’ju sjellë më shumë ekspozim, trafik dhe shpërndarje të mediave sociale.
Nga ana tjetër, ju gjithashtu mund të promovoni faqen tuaj të internetit duke u bërë vetë një bloger mysafir. Nëse zgjidhni të shkoni në këtë rrugë, do të shkruani artikuj që do të publikohen në sajte të ndryshme nga ato tuajat.
Kjo është një strategji e rëndësishme marketingu që sjell përfitime të mëdha. Së pari, forcon SEO-në tuaj kur përfshini një lidhje në faqen tuaj në një postim të ftuar ose biografi të autorit. Së dyti, gjeneron ndërgjegjësimin për markën tuaj duke inkurajuar audienca të reja të klikojnë në faqen tuaj dhe të shfletojnë.
05. Përdorni fuqinë e mediave sociale
Rrjetet sociale nuk janë vetëm një mënyrë që miqtë tuaj nga shkolla e mesme të tregojnë fotot e fëmijëve të tyre ose të bëjnë foto të asaj që kanë ngrënë për drekë. Është gjithashtu një mënyrë efektive për të promovuar një faqe interneti, pasi ndihmon bizneset të arrijnë një audiencë të ndryshme dhe të ndërtojnë ndërgjegjësimin e markës.
Pavarësisht nëse është në Facebook, Twitter ose Instagram, marketingu i mediave sociale është i rëndësishëm për angazhimin e ndjekësve. E rëndësishmja, postimi i përmbajtjes bindëse rrit shanset që audienca juaj ta ndajë atë – që është promovim falas për faqen tuaj të internetit. Dhe sa më shumë njerëz të klikojnë në përmbajtjen tuaj, aq më shumë shanse do të keni për të marrë trafikun e faqes në internet dhe për të përmirësuar shkallën tuaj të konvertimit.
Mos harroni të ndër-promovoni në mënyrë që të gjitha rrjetet tuaja të përfitojnë sa më shumë nga përmbajtja juaj. Për shembull, mund të ndani videon tuaj në Instagram në Twitter ose postimin tuaj të fundit në blog në faqen tuaj në Facebook. Ju gjithashtu mund të shtoni një shirit social në faqen tuaj të internetit në mënyrë që vizitorët të mund të gjejnë lehtësisht profilet tuaja sociale dhe të ndajnë përmbajtjen tuaj.
06. Paraqisni faqen tuaj në drejtoritë online
Përveç optimizimit të SEO-së tuaj për të ndihmuar njerëzit të zbulojnë faqen tuaj të internetit, ju do të dëshironi ta paraqisni faqen tuaj në drejtoritë online. Drejtoritë online e bëjnë të lehtë për njerëzit që të gjejnë URL-në tuaj dhe të lundrojnë në faqen tuaj. Në varësi të industrisë suaj, mund të ketë një drejtori për llojin tuaj specifik të biznesit.
Nëse keni një dyqan me tulla dhe llaç, dërgimi në drejtoritë lokale është edhe më i zgjuar. Shërbimet falas si “Google My Business” ju lejojnë të pretendoni biznesin tuaj në mënyrë që kur dikush kërkon biznesin tuaj, një grup i plotë detajesh – duke përfshirë faqen tuaj të internetit, orarin e hapjes, detajet e kontaktit dhe një hartë të vendndodhjes suaj – të shfaqen në faqen e rezultateve. Vende të tjera që duhet të konsideroni të vendosni faqen tuaj të internetit janë Lista e Angie, Faqet e Verdha dhe Yelp.
07. Postoni në forume
Kur vendosni se si të promovoni faqen tuaj te internetit në një turmë të re, provoni të përdorni forume. Një metodë është të hapni një temë në një forum të njohur si Reddit dhe t’i lini të tjerët të vendosin nëse ia vlen të votohet. Një tjetër mundësi është të përfshiheni në një temë ekzistuese të bisedës dhe t’i referoheni faqes tuaj të internetit kur është e përshtatshme.
Cilado qasje që zgjidhni, kini parasysh se duhet të shtoni faqen tuaj të internetit në këto postime vetëm kur ajo shërben si një burim vërtet i dobishëm për të plotësuar përgjigjen tuaj. Përndryshe, ju rrezikoni të shfaqeni si të padëshiruara.
Përpiquni të gjeni forume që kanë të bëjnë posaçërisht për industrinë tuaj, në mënyrë që të mund të arrini njerëz që janë tashmë të interesuar për vendin tuaj. Nëse nuk mund të gjeni një forum që është specifik për kategorinë e biznesit tuaj, filloni forumin tuaj duke përdorur Wix Forum. Kjo do ta bëjë faqen tuaj të internetit vendin e forumit të destinacionit për industrinë tuaj – një tjetër taktikë e shkëlqyer e promovimit të faqes në internet.
08. Kontaktoni me marketingun në terren
Marketingu në terren përfshin lidhjen me të tjerët në zonën tuaj të biznesit, si blogerët, influencuesit dhe profesionistët e tjerë, në mënyrë që të promovoni faqen tuaj të internetit. Në mënyrë ideale, ju do të jeni në gjendje të ndërtoni një marrëdhënie të qëndrueshme me këta profesionistë që do t’ju ndihmojnë të rrisni ekspozimin e faqes suaj.
Teknika fillon me identifikimin e qëllimeve tuaja të marketingut dhe më pas gjetjen e njerëzve që mund t’ju ndihmojnë të arrini ato objektiva. Kjo përfshin arritjen me një katran dhe ndjekjen kur është e nevojshme. Provoni ta dërgoni propozimin tuaj me email ose nëpërmjet platformave të caktuara të mediave sociale si LinkedIn dhe Twitter.
09. Shkruaj me nënshkrimin tënd
Nënshkrimi juaj i emailit është një mjet i nënvlerësuar, por i fuqishëm që në thelb shërben si një kartë biznesi në internet. Sigurohuni që nënshkrimi juaj i emailit të përfshijë logon e biznesit tuaj, lidhjet me llogaritë tuaja sociale dhe faqen e internetit, plus çdo informacion tjetër kontakti. Kjo vendos vulën e markës suaj në emailet tuaja dhe promovon faqen tuaj te internetit te marrësit tuaj.
10. Fokusimi në cilësi
Kur mësoni se si të promovoni faqen tuaj të internetit, fokusi juaj duhet të jetë në publikimin e përmbajtjes eksperte dhe informative. Kjo është e vërtetë pavarësisht nga strategjitë promovuese që zgjidhni, qoftë postimi në mediat sociale, shkrimi i artikujve në blog apo partneriteti me ndikues. Edhe pse mund të jeni të etur për ta nxjerrë në pah menjëherë fjalën, jepni përparësi cilësisë mbi sasinë, pasi kjo ndihmon në ndërtimin e besimit midis audiencës tuaj dhe t’i drejtoni ata përmes kanalit të marketingut. Kjo është një nga gjërat më të mira që mund të bëni për biznesin tuaj në planin afatgjatë.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]