Në Shqipëri optimizimi i faqes për motorrët e kërkimit është ende një praktikë disi e re, e cila ka marrë popullaritet kohët e fundit, e jo pa të drejtë. SEO është një nga mënyrat më të sigurta për të sjellë vizitorë të rinj në faqen dhe dyqanin tuaj.
Provoni këto teknika SEO të thjeshta për tu aplikuar:
Kërkimi i fjalëve kyçe
Google vetë dëshiron që të ofrojë kontent cilësor, prandaj jep edhe mjetet e nevojshme që faqja juaj të vlerësohet pozitivisht përsa i përket SEO. Fjalët kyçe ndihmojnë që kontenti juaj të arrijë te personat e duhur. “Google Keyword Tool” ofron kërkimin e fjalëve kyçe. Më pas të sugjeron fjalët ose frazat më të kërkuara në mënyrë që vizitiorëve ti shfaqen rezultatet që kërkonin. Nëse kërkon një prej frazave, në fund të faqes së kërkimit sheh edhe disa sugjerime të tjera të kërkimeve që janë kryer. Ju mund të përdorni këto fjalë për të optimizuar kontentin tuaj.
Formatoni titullin e përshkrimin
Të gjitha postet tuaja duhet të kenë një titull dhe një përshkrim. Këto karakteristika duhet të jenë të ndryshme në çdo faqe, bazuar në përmbajtjen e faqes. Nëse postoni nga WordPress, do shihni opsionin e plotësimit të këtyre faktorëve në fund të shkrimit tuaj. Përshkrimet duhet të jenë 150-160 karaktere. Titujt mbajini sa më interesantë e mos harroni të përfshini emrin e kompanisë. Përshkrimet ndihmojnë postimet tuaja të dalin te rezultatet kur dikush kërkon në Google (SERP). Kujdes, mos përdorni thonjëza apo simbole në përshkrime, Google shpesh nuk i shfaq dhe i penalizon ato.
Shpejtoni faqen
Shumë faktorë që ndikojnë SEO lidhen direkt me pëlqyeshmërinë e vizitorit për site-n. Nëse ato hasin “Error 404” shpesh, nëse duhet të klikojnë në disa linke për të kryer një veprim të thjeshtë, nëse duhet të presin disa sekonda, këto faktorë ndikojnë tek eksperienca e keqe e përdoruesit në faqe (user experience ose UX). Përveç shpejtësisë dhe efiçencës, një web designer mund t’ju ndihmojë të përdorni ngjyra dhe kompozime në mënyra të tilla që ta bëjnë faqen tuaj sa më të këndshme për secilin lexues.
Mos duplikoni kontentin
“Përsëritja është mëma e dijes” nuk vlen në rastin e SEO. Motorrët e kërkimit penalizojnë kontentin e kopjuar. Sigurisht nëse ju jeni konsistentë me kontentin, do vijë momenti që t’ju duhet të shkruani për tema të mëparshme. Kjo nuk përbën problem, thjesht duhet të siguroheni që përmbajtja juaj të mos jetë “e ricikluar”.
Editoni për web
Çfarë do të thotë kjo? Shkrimi online diferencon nga shkrimi në revista apo novela. Mund të editoni teksa shkruani ose pas përfundimit të artikullit. Disa rregulla për tu mbajtur mend janë:
- Shkurtoni paragrafët. 3-4 fjali janë mesatarja e artë për të cilën duhet të synoni. Edhe nëse e kaloni këtë numër nuk ka problem. Kujdesuni mos të postoni një bllok të madh shkrimi ku nuk përcillen aspak pikat kryesore.
- Përdorni madhësi të ndryshme shkrimi për të shtuar ose hequr rëndësi nga teksti. Ne e dimë se shumica e artikujve dhe kontentit që postohet nuk lexohet tërësisht. Me tituj bold, shprehje apo diferencime të ngjashme, ju e bëni kontentin tuaj më të lehtë për tu mbajtur mend, edhe nëse nuk lexohet i plotë.
- Lista si kjo që po lexoni tani gjithashtu janë një shembull i mirë i editimit për kontent në web. Gjithashtu, përdorni edhe imazhe ose tabela që mund të bëjnë kontentin tuaj më përfshirës dhe interesant.
Përdorni linke të brendshme dhe të jashtme
Te 50 rezultatet e para të një kërkimi, 99.2% e faqeve kishin të paktën një link të jashtëm që ridrejtonte aty.¹ Linket e brendshme quhen linket brenda faqes, p.sh. nëse dikush po lexon rreth xhinseve të sezonit të vjeshtës, ju përmendni në mes të artikullit postimin tuaj për këmishat më IN të momentit. Linket e jashtme janë nga faqe të tjera që drejtojnë audiencën e tyre te ju. Ju mund të ndërtoni strategji në bashkëpunim me faqe të tjera me të cilat mund të keni përputhje audiencash. Kini kujdes, faqet që dërgojnë te ju duhet të jenë cilësore dhe jo spam. Cilësia e linkeve të jashtëm më është më e rëndësishme se sasia.
Ka dhe shumë faktorë të tjerë që ndikojnë te vlerësimi dhe renditja e faqes e kontentit tuaj në motorrët e kërkimit. Përdorni mjetet e automatizimit që Google e faqe të tjera ofrojnë teksa mësoni rreth optimizimit për motorrët e kërkimit. Një përqindje e konsiderueshme e bizneseve shqiptare nuk dinë shumë rreth SEO-s. Përderisa ju po lexoni këtë artikull, ju jeni të angazhuar për të avancuar biznesin tuaj dhe këto njohuri ju çojnë menjëherë në avantazh. Kini durim, ndiqni rregullat e mësipërme dhe optimizimi i faqes suaj për motorrët e kërkimit do jetë maksimal.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]