Mësoni si të shkruani tituj tërheqës me këto 5 këshilla

Rëndësia e marketingut të kontentit është e padiskutueshme. Në ditët e sotme, ku teknologjia vetëm evolon, kreativiteti dhe inovacioni vlerësohen gjithmonë e më shumë. Informacioni në internet është i shumtë, madje ndonjëherë i tepërt. Kur janë cilësorë, artikujt e shkruar janë një mënyrë shumë e mirë për të diferencuar biznesin tuaj.

Procesi i të shkruarit ka disa hapa. Kur shkruani artikuj, ku fokusoheni? Te përmbajtja, audienca, mesazhi që dëshironi të përcillni? Ndonjëherë e dimë që në fillim titullin, ndonjëherë vendosim për finalin në fund të shkrimit. Sidoqoftë ai është shumë i rëndësishëm dhe i duhet kushtuar vëmendja e duhur.

Provoni disa tituj

Sipas CoSchedule, nga 10 veta që hasin artikullin tuaj, tetë persona shohin titujt dhe vetëm dy lexojnë. Titulli duhet të jetë interesant që të tërheqë sa më shumë persona të lexojnë më tepër. Sugjeroni 3-5 tituj për një artikull. Shpesh thjesht ti shohim të shkruara mundësitë, mjafton për të na qartësuar cili titull është më i miri. Një këshillë tjetër: nëse shkruani në gjuhën angleze, ka disa programe falas që analizojnë titujt dhe ju sugjerojnë ndryshimet e nevojshme.

Ngjallni kuriozitetin

Nëse lexoni një titull që ju çudit aq sa ta rilexoni, personi që e ka shkruar ka arritur qëllimin e dëshiruar. Bëni lexuesit kuriozë me titullin, sa përveçse të rilexohet, të krijohet dëshira për të lexuar artikullin dhe për të mësuar më shumë.

Një fjalë e çuditshme, një fakt thuajse i pabesueshëm, një rezultat i mrekullueshëm, ngjallni kuriozitetin e audiencës dhe vlerësoni kohën e tyre me të dhëna që ja vlejnë.

tituj terheqes per artikuj
Titulli është një nga faktorët kryesorë të suksesit të një artikulli.

Përdorni formate të suksesshme

Çfarë është një format i suksesshëm? Disa shembuj janë: listat (p.sh. 4 arsye pse publikuesit duhet të përdorin reklamat native), si të bëjmë diçka “how to-s” (p.sh. Si të rrisni produktivitetin në punë?), guida (p.sh. Rezultate të shkëlqyera për agjenci imobiliare: ja si), si dhe pyetjet (p.sh. 7 pyetje me designerin tonë: historiku, programet dhe sekretet e design) që janë tepër të suksesshme.

Shtoni efektin “ngjitës”

Ekspertët e artikujve viralë kanë zbuluar disa ngjashmëri mes artikujve që ndahen në rrjete sociale me mijëra herë. Ka diçka ngjitëse rreth tyre, por jo nuk ka të bëjë me sëmundjet. Titulli duhet të përmbajë diçka që e bën të vështirë mos të duash ta ndash me një mik, një koleg apo në Facebook. Faktorë ngjitës mund të jenë: surpriza, ankthi, frika, dëshira, shoku etj. Dëshironi të mësoni më shumë rreth këtyre faktorëve? Mund të lexoni këtë analizë për 21 tituj viralë dhe çfarë emocionesh ato kanë përdorur për rezultatet e pabesueshme që kanë arritur.

Mësojini audiencës

Shumë prej nesh janë të dedikuar të mësojnë në mënyrë të vazhueshme dhe të përmirësojnë veten. Një pjesë e madhe e informacionit që ne marrim vjen nga burimet online. Me anë të titullit, shfaqini audiencës përfitimin që leximi i artikullit do sjellë për ta. Do mësojnë rreth marketingut, si të bëjnë kek pa gluten, do prezantohen me gjuhën frënge? Mësojini diçka të re audiencës- fakte, kërkime, histori suksesi, ide.

Provoni lloje dhe forma të ndryshme titujsh, shihni çfarë preferojnë lexuesit tuaj dhe testoni në mënyrë konstante për të arritur rezultatet e dëshiruara me titujt dhe shkrimet tuaja.

May 22, 2020

Më poshtë do të gjeni një listë me shtatë pika “evergreen” të cilat do tju ndihmojnë të krijoni më lehtë një përmbajtje të suksesshme.

May 4, 2020

Në këtë artikull, ne eksplorojmë shkencën që qëndron pas marketingut emocional dhe shikojmë shembujt kryesorë të markave që përdorin emocionin për të përcjellë një mesazh.

April 29, 2020

Në këtë artikull ne kemi veçuar 7 praktika për tju ndihmuar të rrisni audencën tuaj potenciale dhe të zotëroni suksesin e plotë të markës tuaj në fushën e ”shëndetit dhe mirëqenies” .

April 25, 2020

Më poshtë po rëndisim 6 këshilla të rëndësishme se si të rrisni angazhimin kur reklamoni me anë të rekamave native në Boost Discovery.

April 20, 2020

Reklamat native ofrojnë jo vetëm opsione por edhe mundësi të jeni krijues dhe paraqisni produktin tuaj në formën më të mirë.

April 8, 2020

Të tilla kohëra shërbejnë për të na rikujtuar se gjithçka mund të ndryshojë me një kërcitje gishtash.

April 7, 2020

Reklamat native po dominojnë faqet e para të mediave online dhe titujt kryesorë në uebsajt-et e besueshme dhe serioze. Pse?

April 1, 2020

Marketierët e gjejnë veten të mbingarkuar e të mbingopur me sasinë e platformave sociale, botuesit e përmbajtjeve dhe opsionet për të zgjedhur, saqë shpesh bëhen e vështirë.

March 30, 2020

Edhe pse viteve të fundit, trendi i “suksesit” të reklamave native është rritës, ajo që duhet të dini është se në fakt, ato e kanë zanafillën dekada më parë.

March 25, 2020

Deri tani të gjithë janë të vetëdijshëm mbi situatën, mbi rëndësinë e ruajtjes së distancës dhe larjes së duarve dhe ne do t’jua lëmë në dorë ekspertëve të shëndetit këto çështje kritike.