7 pyetje me designerin tonë: historiku, programet dhe sekretet e design

Designer ynë Enjur Uka është artisti vizual i Boost. Përgjegjës për brand identity, Enjuri qëndron pas shumë prej infografikave, posteve dhe prezantimeve të Boost. Lexoni intervistën e mëposhtme për të zbuluar si nisi rrugëtimi i tij, programet e preferuara, çfarë nuk duhet ti mungojë dikujt që do të merret me design e të tjera.

Pse zgjodhe të bëhesh designer?

Fillimet e mia me piktura dhe forma të tjera të artit datojnë rreth moshës 5-vjeçare. Babi është marrë me art dhe unë kam ndjekur hapat e tij. Teksa shihja atë me kuriozitet, u bëra dhe vetë pjesë e botës artistike. Por ishte vetëm në momentin kur prindërit vendosën mos të më lejonin më të merresha me art, ku nisi vërtet rrugëtimi im. Kur isha më i ri, as nuk e dija fjalën ‘design’. Gjithsesi, është e dukshme që kjo dëshirë ka nisur dhe ka qenë me mua që në moshë të vogël.

Po punon në ndonjë projekt personal?

Enjur Uka, Graphic Design

Po, prej rreth 5 vitesh projekti personal me të cilin merrem është STARLINE. Jam i specializuar në graphic design, web design, krijim logosh, si dhe video. Fokusi im mbetet te moda, fashion design, e sidomos te t-shirts (bluzat), të cilat më pëlqejnë tej mase.

Një princip nga design që e aplikon dhe në jetën tënde?

Në fakt ka shumë principe nga design që i përdor çdo ditë. Nëse do duhet të zgjidhja një, do ishte delikatesa. Parimi i delikatesës, vëmendjes dhe rregullit që i kushtoj çdo punimi që bëj, aplikohet edhe në mënyrën si i bëj gjërat në jetën time të përditshme.

Cili është programi yt i preferuar i design? Cili nuk të pëlqen?

I preferuari im është pa dyshim Illustrator. Me Illustrator mund të bëj çdo gjë. Ndoshta ngaqë e kam perfeksionuar dhe prandaj e pëlqej. Kurse më pak i preferuari InDesign, më duket shumë kot (Qesh).

Karakteristika më e rëndësishme që dikush duhet të ketë për të pasur sukses në këtë rol?

Pasioni. Nëse nuk ke pasion në këtë punë, nuk do ecësh. Ka shumë njerëz që kanë frymëzim, dallohet në mënyrën se si flasin dhe kjo është tepër e rëndësishme. Por për një designer rëndësi ka edhe historia. Nëse ti do që unë të krijoj diçka të bukur për ty, për mua është e rëndësishme historia. Historia pas produktit apo firmës, si ka nisur, vlerat e tyre etj. Pastaj me pasion unë kujdesem për aspektin figurativ.

Mënyra e preferuar për tu relaksuar pas pune?

Relaksi për mua nënkupton pushim total. Le të marrim 24-orëshin tim. Më vjen ndër mend pushimi në aspektin e gjumit apo relaksit kur jam në punë. Kurse kur shkoj në shtëpi të relaksohem, më vjen ndër mend puna. E kam pak të çuditshme këtë pjesë (Qesh).

Diçka që do doje të kishe ditur kur fillove këtë profesion që do ia këshilloje dikujt që dëshiron të bëhet designer?

Do doja të kisha ditur që në fillim rregullat kryesore të design. Shtyllat e pandryshueshme të çdo design të mirë, “ligjet” e DaVinci-t, Fibonacci-t, të cilat quhen edhe raporti i artë. Janë formula që i përdor çdo ditë, por i kam hasur me vonesë dhe do ja këshilloja çdo designer të ri ti mësonte dhe ti aplikonte.