4 arsye pse reklamuesit duhet të përdorin reklamat native

Reklamuesitzgjedhin publikuesit për të shfaqur ofertat e tyre, pasi këto të fundit kanë mijëra përdorues të cilët mund të jenë të interesuar. Publikuesit mund të jenë site informative, argëtuese, që mbulojnë tema nga më të ndryshmet, nga lajmet rreth vendit te moda e fundit.

Nëse jeni reklamues, duhet të konsideroni seriozisht reklamimin nativ. Ky trend i marketingut dixhital është sjellë tashmë nga Boost edhe në Shqipëri. Ja 4 arsye pse duhet ti përfshini patjetër reklamat native në strategjinë tuaj:

1. Shihen më shumë

Banner-at dhe Popup-et janë aq të përhapura saqë njerëzit i injorojnë ato pavarësisht përmbajtjes interesante që mund të kenë. Ky fenomen njihet ndryshe si “banner blindness”. Ai ul performancën e tyre. Ndërkohë reklamat native lexohen më shumë dhe marrin dyfishin e fokusit të reklamave tradicionale. Ato arrijnë në subkoshiencë pasi përputhen me çfarë ne presim të shohim në faqe. Reklamat native lexohen si tituj editorialë, pra si gjithë titujt e tjerë të publikuesve.¹

2. Preferohen nga audienca

Siç thamë, reklamat native lexohen më shumë. Në fakt, 70% e konsumatorëve parapëlqejnë të mësojnë rreth produkteve të ndryshme duke lexuar një reklamë native sesa një tradicionale.² Pse janë kaq të suksesshme sponsorizimet e influencuesve? Pasi audienca preferon ta marrë informacionin nga burime që beson, si influencuesit ose publikuesit. Ne e dimë sa i rëndësishëm është integriteti i mediave për publikuesit. Me anë të reklamave native, ato mund të gjenerojnë të ardhura pa cënuar besimin e lexuesve te faqja. Klikoni më poshtë nëse dëshironi të dini më shumë rreth ndryshimeve të reklamave native dhe atyre tradicionale.

3. Janë tepër efektive

Ndoshta mund të mendoni se statistikat janë në favor të reklamuesve. Por çfarë thonë publikuesit vetë? A po funksionon ky lloj reklamimi për ta? 55% e tyre janë shprehur se reklamimi ka qenë efektiv dhe 24% se ka qenë tej mase efektiv.³ Në një periudhë të shkurtër, reklamimi nativ është kthyer në faktor tepër të rëndësishëm për reklamuesit. Sipas raportit të FIPP “The Network for Global Media”, 31% e të ardhurave të reklamuesve kanë ardhur nga reklamat native në 2018. Madje për disa organizata, kjo shifër ka shkuar deri në 69% të fitimeve totale.

4. E ardhmja e reklamimit

Reklamuesit më të njohur globalë kanë zgjedhur reklamimin nativ si metodën e tyre të monetizimit. Me suksesin e pamohueshëm të reklamave native në mbarë botën, investimet në këtë fushë vazhdojnë. Disa punësojnë agjenci, disa kanë skuadra editoriale specifikisht për këtë dhe disa kanë studiot e tyre native. Reklamat native pëlqehen sepse nuk e ndërpresin navigimin e lexuesve dhe tërheqin vëmendjen e personave që janë të interesuar të lexojnë më shumë. Ato vlerësohen si marketing cilësor, që i mëson diçka audiencës.

Reklamimi nativ është padyshim e ardhmja e reklamimit dhe mënyra e duhur e gjenerimit të të ardhurave për reklamuesit.

October 4, 2019

Duke mësuar ndryshimet dhe ngjashmëritë e tyre, ju mund ti ofroni një shërbim më të mirë klientëve tuaj.

October 2, 2019

I ndiqni këto praktika të domosdosshme për të pasur sukses me fushatat?

September 30, 2019

Reklamat native janë risia më e madhe e marketingut dixhital. Por si ka nisur dhe si ka përparuar trendi nativ gjatë viteve?

September 27, 2019

CEO, liderë dhe specialistë të fushës tregojnë sekretet dhe çfarë kanë mësuar gjatë karrierës.

September 11, 2019

Faqet prezantuese (landing pages) përdoren nga marketierë në të gjithë botën për të rritur shitjet dhe suksesin e bizneseve. Ja si të ktheni vizitorët në klientë besnikë.

September 6, 2019

Një përzierje e trendeve të fundit me konceptet tradicionale që i kanë rezistuar kohës është kombinimi ideal për fushata. Disa këshilla për të ndezur kreativitetin tuaj.

August 14, 2019

Avantazhet për markën tuaj & tre shembuj suksesi të fushatave të brand awareness në Shqipëri

July 12, 2019

Humori tërheq vëmendje dhe rrit pëlqyeshmërinë, edhe në fushën e marketingut, ai ka vendin dhe rëndësinë e vet.

June 26, 2019

Klasike apo moderne? Reklamat tradicionale dhe ato native- ku ngjajnë, ku diferencojnë dhe cilat janë më të përshtatshme për biznesin tuaj?

June 11, 2019

Ndonjëherë historitë me fund të lumtur nuk janë të mundura, por në rastin e reklamave native, shpesh janë. 53% më shumë klientë. Zbulo si.