Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! Në këtë artikull do të mësoni se si mund të reklamoni në shqip me Banner Ads, në po të njëjtat hapësira që ka edhe Google.
Çfarë janë Banner Ads?
Reklamimi në Banner i referohet përdorimit të një ekrani grafik drejtkëndor, në hapësirën e një blogu apo në një media. Banner Ads janë një nga format më të populluara të reklamimit në marketingun dixhital dhe kryesisht, në hapësirën e Banner-it dominon imazhi si element kryesor i tij dhe teksti, si element dytësor.
Reklama e parë në Banner u vendos në website- in e Wired Magazine në vitin 1994 (asokohe të quajtur hotwired.com), me një përmbajte “të goditur” që shkruante: “E keni klikuar ndonjëherë mouse- in këtu? Do ta bëni!” . Pas përgatitjes, Banner-i filloi fushatën e marketingut, e cila rezultoi mjaft e suksesshme dhe efektive.
Pse Banner Ads janë një domosdoshmëri?
Përdorimi i Banner Ads garanton jo vetëm rritje të trafikut, shitjeve dhe fitimeve nga faqja ku ju publikoni, por më së pari krijon “ndërgjegjësim” mbi kompaninë tuaj, duke fiksuar kështu emrin e brand-it që ju keni ndërtuar ose po kërkoni të krijoni, te sa më shumë konsumatorë.
Më pak të kushtueshme: Banner Ads janë një nga format më të populluara të marketing- ut online. Kjo, është tepër e leverdishme duke marrë në konsideratë që në epokën e internetit njerëzit kalojnë orë të tëra duke lundruar në smartphone-t e tyre, apo në kompjutera-t e lap top-at; thënë shkurtimisht, aksesojnë kudo nëpërmjet internetit dhe me internet kuptojmë – Reklamat me Banner-a. Nga ana tjetër, jo vetëm që Banner Ads të delegojnë shumëfish audiencë, por kanë edhe një kosto shumë më pak të kushtueshme, krahasuar me kanalet tradicionale të marketingut.
Tërheqëse për audiencën: Përveç faktit që Banner Ads janë shumë më pak të kushtueshme se format tradicionale të marketingut, ato janë më pak të kushtueshme edhe se metodat moderne të marketingut online. Dhe, për fatin e mirë, për shkak të mënyrës së koncentruar në të cilën shfaqen Banner Ads, janë shumë më tërheqëse për sytë e ndjekësve të faqeve në të cilat ju reklamoni. Dizajni tërheqës i tyre dhe “butësia” me të cilën shfaqen në website, është pikërisht arsyeja se përse janë një nga format që i reziston kaq shumë tregut, duke ruajtur të njëjtin efektivitet.
Të leverdishme: Më pak kohë, i njëjti rezultat. Banner Ads, gjithçka që kërkojnë është një dizajn joshës për sytë e konsumatorëve, e më tej, të njëjtin Banner mund ta shpërndash kudo, duke u përshtatur mediumet me Banner Ads dhe jo reklama në vetvete, me mediumet në të cilat bashkëngjitet. Leverdia e Banner Ads qëndron pikërisht te fakti se në një shoqëri që po bëhet gjithnjë e më shumë dinamike, kjo metodë e të reklamuarit jep po të njëjtin rezultat, në mënyrën më të shkurtër e të thjeshtë të mundshme.
Si të reklamoni në SHQIP në Google Ads?
Përtej avancimit dhe shkrirjes së kufijve që interneti ka krijuar, Google Ads nuk i pranon sipërmarrjet shqiptare që të reklamojnë në platformën e saj, për shkak se nuk e njeh gjuhën shqipe. Duke filluar që nga janari i vitit 2021, përtej reklamave native që Boost ka ofruar ndër vite, me një historik të gjatë bashkëpunimesh me kompani të fuqishme të Shqipërisë, ne kemi arritur të sigurojmë një shërbim të veçantë për tregun vendas – Banner Ads në gjuhën shqipe!
Nëse reklamoni në Boost, Banner Ads në gjuhën shqipe do të shfaqen në po të njëjtat hapësira që ka edhe vetë Google. Kjo do të thotë se në çdo website, aplikacion apo platformë që shfaqen reklamat e huaja të Google, nëpërmjet bashkëpunimit me Boost, do të kenë akses edhe reklamat shqiptare.
Boost ka shkurtuar maksimalisht distancat dhe barrierat bashkëpunuese, duke caktuar kështu një standard 100% të zbatueshëm si më poshtë:
1. Aprovim i reklamës brenda 60 sekondash
2. Suport dhe konsulencë falas mbi fushatën tuaj të marketingut në platformën Boost
3. Statistika në kohë reale
4. Ritargetim i audiencës suaj (personalizim i tipareve të konsumatorëve)
5. Buxheti caktohet nga JU!
Që një kompani të jetë e suksesshme, ajo duhet të adaptohet me hapat e kohës dhe mbi të gjitha të ndjekë risitë e momentit, që sa ato shfaqen në treg. Më poshtë, gjeni formularin e vënë në dispozicion nga Boost, ku mund të regjistroheni, për ta çuar kompaninë tuaj më afër se kurrë standardin ndërkombëtar!
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]