Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram.
Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot.
Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e më e mbushur me marka që luftojnë dhëmbë e gozhdë për më shumë klientë.
Si rezultat, fjalë për fjalë i paguan markave që të kenë sa më shumë taktika të jetë e mundur për të promovuar Instagramin tek audienca e tyre e synuar.
Në këtë udhëzues, ne kemi zbërthyer disa mënyra krejtësisht të zbatueshme për ta bërë pikërisht këtë. Nga optimizimi i postimeve dhe profilit tuaj deri te rimendimi i qasjes tuaj ndaj promovimit të përmbajtjes, çdo kombinim i këtyre këshillave është lojë e drejtë kur bëhet fjalë për promovimin në Instagram.
Disa mënyra për të promovuar faqen tuaj në Instagram
1. Rritni prodhimin tuaj të përmbajtjes
Nuk ka mungesë të përmbajtjes në Instagram që mund të publikoni për të mbushur furnizimin tuaj.
Fotot e klientëve. Memet. Video me madhësi
Dhe kjo as nuk e gërvisht sipërfaqen e asaj që është në dispozicion për ju.
Për të kuptuar se çfarë performon më mirë nga audienca juaj, do t’ju duhet të eksperimentoni. Kjo do të thotë të rrisni prodhimin e përmbajtjes tuaj dhe të postoni më shpesh.
Publikimi në Instagram të paktën një herë në ditë është brenda praktikave më të mira të platformës
Ndërsa shpërndani më shumë përmbajtje, është thelbësore që të ndrydhni më shumë angazhim nga ndjekësit tuaj duke kuptuar kohët më të mira për të postuar në Instagram. Dhe duke folur për këtë, kjo është edhe arsyeja pse Stories në Instagram janë kaq të vlefshme. Përmbajtja jashtë prangave nëpërmjet Stories në thelb ju lejon të “kaloni linjën” dhe të shfaqeni përpara dhe në qendër në burimet e njerëzve. Jo vetëm kaq, por ju mund të postoni lirisht Story pas Story pa u shqetësuar për dërgimin e spamit të fansave tuaj.
Gjëja kryesore këtu është se Instagrami lëviz shumë më shpejt se sa një vit ose dy më parë për sa i përket përmbajtjes. Markat duhet të rriten nëse duan të vazhdojnë. Për të krijuar përmbajtje që audienca juaj do ta pëlqejë, sigurohuni që të keni një strategji gjithëpërfshirëse në vend dhe të përdorni të dhëna për të krijuar përmbajtje më të suksesshme. Shkarkoni udhëzuesin tonë të strategjisë së marketingut në Instagram për të mësuar më shumë.
2. Promovoni postimet tuaja në Instagram nëpër rrjete të tjera
Përpjekja që duhet për të rrëmbyer fotografinë e përsosur dhe për të krijuar një mbishkrim të zgjuar nuk është diçka që duhet të shkojë dëm.
Postimi i tërthortë i përmbajtjes tuaj në platforma të tjera sociale është një gjë pa mend për të marrë edhe më shumë një ROI nga prania juaj në Instagram.
Për shembull, ju mund të promovoni përmbajtjen tuaj në Instagram në të gjitha pëlqimet e Facebook dhe Twitter për të maksimizuar shtrirjen e përmbajtjes suaj. Edhe pse ndër-promovimi është një lëvizje e zgjuar, kini parasysh se çdo platformë sociale ka praktikat e veta më të mira. Për shembull, Instagram ka tendencë të rëndohet në hashtags, ndërsa ju mund të dëshironi të krijoni një përshkrim paksa të ndryshëm për imazhet e postuara në Facebook.
Tingëllon që kërkon kohë? Nuk duhet të jetë.
Biblioteka e Aseteve të Sprout Social ju mundëson të ruani imazhe, video dhe tekst në një vendndodhje të centralizuar për t’u përdorur nëpër rrjete të shumta sociale. Gjeni, modifikoni dhe publikoni shpejt drejtpërdrejt nga Biblioteka e Aseteve për të ofruar postime tërheqëse që janë të përshtatura për cilindo rrjet që po përdorni.
3. Përqendrohuni në përmbajtjen me në qendër njerëzit
Megjithëse Instagrami është një vend për të shënuar shitje, ai është ende para së gjithash një vend për të shkëmbyer përvoja.
Popullariteti i selfieve në Instagram flet vetë, ashtu si edhe fotot dhe fotografitë e klientëve të njerëzve që përdorin produkte në mjedise të botës reale. Pjesa më e madhe e tërheqjes së Instagramit është se markat janë të afta të reklamojnë në një mënyrë më njerëzore pa bombarduar ndjekësit me mesazhe që bërtasin “BLE TANI!” Dhe në një shënim të lidhur, kjo është pikërisht arsyeja pse përmbajtja e krijuar nga përdoruesit, si fotot e klientëve, janë një minierë ari për markat. Jo vetëm që njerëzit në ‘gram e duan kur markat i bërtasin, por fotot e klientëve përfaqësojnë fuqinë e marketingut që dëshmon se njerëzit gërmojnë produktet tuaja. Por në mënyrë që të dalloni dhe të kuroni përmbajtjen e krijuar nga përdoruesit për furnizimin tuaj, do t’ju duhet të kuptoni se si hashtags mund t’ju ndihmojnë të promovoni Instagramin tuaj.
Dhe kjo na çon në pikën tonë të radhës.
4. Eksperimentoni me hashtags të markës dhe industrisë
Markat e mëdha dhe të vogla duhet të krijojnë një hashtag për të inkurajuar ndarjen dhe promovimin në emër të ndjekësve të tyre. Të bësh këtë nuk duhet të jetë as shkencë raketore. Përtej hashtags tuaj, duhet të përpiqeni të promovoni Instagramin tuaj duke përdorur hashtags më të përgjithshëm, të komunitetit, specifikë për industrinë tuaj, si #6strings (muzikë) ose #unicornhair (bukuri). Mbajtja e etiketave shtesë në thelb i bën postimet tuaja të kërkueshme nga ndjekësit e etiketave dhe rrit menjëherë shtrirjen tuaj.
Siç vërehet në udhëzuesin tonë që përshkruan në detaje se si të përdorni hashtags në çdo rrjet social, angazhimi arrin kulmin në afërsisht nëntë hashtags. Edhe pse sigurisht që mund të përdorni më pak (ose më shumë), gjëja kryesore këtu është se duhet të paktën të shtoni diçka. Mos harroni të përfitoni nga mjetet e analitikës së hashtagut. Sprout ju lejon të gjurmoni dhe analizoni performancën e hashtagut për të zbuluar se çfarë po rezonon me audiencën dhe për të optimizuar përdorimin.
Dhe me Dëgjimin e Avancuar të Sprout, mund të lëvizni përtej të dhënave sasiore për të gjetur njohuri cilësore në lidhje me hashtags, duke ju lejuar të kuptoni plotësisht performancën e fushatës dhe të matni pjesën e zërit. Për më tepër, ju mund të identifikoni hashtags të lidhur për t’u zhytur më thellë në bisedat që konsumatorët kanë lidhje me markën në rrjetet sociale
5. Etiketoni markat, ndjekësit dhe vendndodhjet sa herë që mundeni
Etiketimi është një mënyrë çuditërisht efektive për të promovuar Instagramin tuaj.
Dhe jo, nuk po flasim vetëm për hashtags.
Për shembull, ju mund të etiketoni markat dhe llogaritë e tjera me shpresën e një thirrjeje vetë. Duke qenë se njoftimet i bëjnë ping kujtdo që i merr, etiketat përkatëse janë një mënyrë delikate për të inkurajuar promovimin.
Po kështu, është mirësjellje dhe brenda praktikave më të mira të Instagramit të etiketoni këdo që mund të riprogramoni. Shanset janë që ata do të jenë të kënaqur që do të shfaqen në burimin tuaj dhe do të ndajnë lajmet me ndjekësit e tyre.
Mos harroni të etiketoni edhe vendndodhjet! Për shembull, nëse keni një vendndodhje fizike për biznesin tuaj ose merrni pjesë rregullisht në ngjarje, postimet specifike për vendndodhjen ju lejojnë të eksploroni fansa dhe ndjekës të rinj të mundshëm.
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]