Pamja e jashtme është një aspekt i rëndësishëm i mënyrës si ndihemi për veten. Shumë persona kujdesen në mënyra tradicionale për trupin, shëndetin dhe pamjen. Për të tjerë investimi te pamja nënkupton kurimin e pamjes në maksimum, me kura profesionale e ndërhyrje estetike. Besohet se kinematografia, media dhe moda kanë ndikuar në rritjen e kërkesës për ndryshime të pamjes.
Keni një sallon bukurie apo një klinikë estetike? Ja disa ide si mund të reklamoni këto trajtime personave të interesuar.
Shembuj suksesi
Love Island është një nga reality show anglezë më të famshëm të momentit. Love Island është një show për të gjetur partnerin apo partneren ideale. Formati transparent e ka kthyer në një nga emisionet më të shikuara. Shpesh pjesëmarrësit komentohen për pamjen apo veshjen e tyre të kuruar në maksimum. Hashtag-e si LoveIslandLooks japin mijëra rezultate nga interesi për pamjen e pjesëmarrësve. Një nga to, Molly-Mae, e paraqitur më poshtë, është dhënë si shembull i ndërhyrjeve për një fytyrë të bukur në formë zemre në një post në Facebook rreth Love Island. Kjo nuk është një shtysë për tu dukur si vajza në fjalë. Thjesht i tregon personave të interesuar për ndërhyrjet, disa nga rezultatet që mund të arrijnë.
Bashkëpunoni me eksperta
Tolson Center for Cosmetic Surgery është një klinikë estetike amerikane. Me anë të marketingut ka arritur 329% konvertime të klientëve¹. Ato kanë bashkëpunuar me një agjenci marketingu dixhital për fushatat online. Agjencia ka shkruar dhe tekstet për reklama për faqet specifike të fushatave. Me anë të reklamimit dhe praktikave SEO, klinika u pozicionua në vend të tretë në Google për kërkimin “operacion plastik”.
Fushatë reklamash native
Avène njihen si markë farmaceutike, por donin të arrinin një treg më të gjerë të personave të interesuar për kujdesin ndaj lëkurës. Ato bashkëpunuan me Benjamin Native Studio për tu ripozicionuar në treg. Një nga produktet më të shitura të Avene blihet çdo 20 sekonda në një farmaci në Francë. Ama fushata po zhvillohej në Danimarkë, ku shumica e grave blejnë në dyqane kozmetike. Ato bashkëpunuan me Costume, një nga faqet më të mëdha të modës në Danimarkë. Mbi 148000 vizitorë të rinj çdo muaj! Studimet e kompanisë native treguan se lexuesit e faqes pëlqenin shumë guidat, këshillat e thjeshta për tu ndjekur dhe produktet që ishin brenda buxhetit të tyre.
Avène ka marrë çmimin e dytë në 2018 për reklamimin më të mirë nativ me këtë fushatë. Përgjatë 2018, kompania e marketingut prezantoi pikat e forta të produkteve Avène, duke krijuar preferencë për markën. Mënyra e realizimit të fushatës përgjatë vitit siguroi që audienca do angazhohej pasi do i pëlqente kontenti, por edhe që besueshmëria e publikuesit Costume nuk do prekej, madje do rritej. Për tu siguruar që kontenti do ishte i përshtatshëm, agjencia krijoi kontent ekskluziv për çdo platformë.
Produktet, trajtimet dhe ndërhyrjet e bukurisë, për trupin ose fytyrën, duket vetëm të shtohen si kërkesë me kalimin e viteve. Marketingu dixhital mund t’ju ndihmojë tej mase me rritjen e numrit të klientëve dhe shitjeve të produkteve e trajtimeve që ju ofroni.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]