E vetmja platformë online që ofron shërbimin e reklamave native në Shqipëri, Boost Discovery është një nga risitë më të mëdha të marketingut dixhital. Kur një mesazh vjen nga një burim i sigurtë, ne e besojmë atë. Në bashkëpunim me disa nga mediat më prestigjoze online, platforma ofron reklamim në mënyrë tepër tërheqëse, pa cënuar përcjelljen e mesazhit te mijëra veta apo integritetin e medias.
Funksionalitetet e platformës
Platforma Boost Discovery ofron funksionalitete të shumta. Mund të krijoni reklama me imazhe ose me video dhe të përcaktoni:
- buxhetin që ju përshtatet
- uebsitet ku dëshironi të shfaqet reklama juaj
- ditët dhe oraret
- shpeshtësinë e shfaqjes për çdo vizitor
- dhe më e rëndësishmja, ju mund të vendosni vetë koston për klikim.
Suksesi i reklamave native
Vëmendja e vizitorëve online është më e limituar se kurrë dhe lufta për këtë vëmendje më e fortë se kurrë. Në botë reklamat native përdoren prej kohësh dhe janë tepër fitimprurëse për të gjitha palët e përfshira. Buxheti që kompanitë kanë shpenzuar për Native Ads është rritur me 600% nga viti 2014 në 2016¹. Suksesi i reklamave native vjen nga natyra e tyre aspak ndërhyrëse apo bezdisëse. Kur lexohet një reklamë native e cilësisë së lartë, konsumatorit i rritet niveli i besimit te kompania.
Targetimi i audiencës
Ky funksionalitet gjithashtu ndihmon në suksesin që reklamat native dhe platforma Boost Discovery ofrojnë. Targetimi i audiencës kryhet në tre mënyra kryesore bazuar në:
- Vetë audiencën që media ka
- Preferencat dhe pëlqimet e vizitorit
- Interesin që do shfaqë audienca për përmbajtjen e mesazhit tuaj.
Gjithashtu, Boost Discovery përdor algoritmat e Inteligjencës Artificiale dhe “Machine Learning” për të optimizuar performancën e reklamimit.
Ne jemi rrjeti online më i madh në vend i reklamimit nativ, i pari dhe i vetmi i llojit të tij në Shqipëri. Na kontaktoni nëse dëshironi të merrni një plan të personalizuar marketingu nativ për biznesin tuaj.
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Video është një mjet komunikimi i pasur vizualisht i përshtatshëm për të përshtatur çdo audiencë dhe për të shkëmbyer çdo mesazh.
Me 86% të klientëve të gatshëm për të paguar ekstra për të kaluar një eksperiencë cilësore (si klient), bizneset sot po përballen me një zgjedhje.
Përveç adoptimit të softuerit të “easy to use CRM”, a jeni në dijeni të vështirësive që kalon ekipi juaj i shitjeve?
Në çdo koorporatë, biznese të mëdha apo të vogla, struktura e ekipit të shitjes është i rëndësishëm si formohet dhe organizimi i punës mes pjestarëve të ekipit. Nëse deri më tani, struktura e grupit që kompania juaj ka përdorur ka ecur për mrekulli por ditët e fundit shitjet kanë filluar të kenë rënie, atëhere është […]