Marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në rritjen e ndërgjegjësimit të markës, njohjes së markës dhe shitjeve duke përmirësuar marrëdhëniet tuaja me klientët. Një plan cilësor i përmbajtjes së mediave sociale mund t’ju ndihmojë të fitoni më shumë ndjekës dhe të arrini më shumë njerëz. Kur përdoret si duhet, marketingu i mediave sociale mund të ndihmojë në ngritjen e markës tuaj në një nivel tjetër duke arritur klientët ku ata kalojnë kohën e tyre në internet.
Përmbajtja e mediave sociale duhet të përfshihet në strategjinë tuaj të marketingut dixhital sepse është një mjet marketingu me kosto efektive që lejon bizneset e vogla të konkurrojnë me korporatat e mëdha dhe të krijojnë marrëdhënie afatgjata me klientët. Mediat sociale lejojnë që marka juaj të shfaqë personalitetin e saj unik, por ndjekësit tuaj ende presin përmbajtje cilësore që është tërheqëse dhe mund t’i informojë dhe edukojë ata për industrinë, markën dhe produktet tuaja.
Mediat sociale mund të rrisin trafikun që merr uebfaqja juaj dhe është një mjet thelbësor shitjesh. Sa më shumë të rrisni shikueshmërinë tuaj në internet, aq më shumë mundësi keni për të kthyer vizitorët në klientë besnikë. Çdo postim që krijoni është një mundësi e re për të reklamuar biznesin tuaj, por plani juaj i përmbajtjes duhet të përfshijë një përzierje të shëndetshme postimesh promovuese dhe edukative ose tërheqëse që mund të tërheqin më shumë klientë.
Konsumatorët modernë bombardohen me reklama çdo ditë; ata janë të zgjuar dhe nuk duan të ndjekin bizneset që vazhdimisht përpiqen t’u shesin produkte. Në vend të kësaj, klientët tuaj duan të blejnë produkte dhe shërbime nga markat që ofrojnë vlerë, qoftë në formën e përmbajtjes argëtuese ose edukative ose promovimeve të shitjeve.
Çfarë është një plan i përmbajtjes së mediave sociale?
Krijimi i përmbajtjes së mirë të mediave sociale kërkon një plan. Një plan i përmbajtjes së mediave sociale është pjesë e strategjisë suaj të përgjithshme të marketingut; ju ndihmon të planifikoni në mënyrë efektive llojet e përmbajtjes që postoni në platforma të ndryshme të mediave sociale në varësi të audiencës tuaj. Një plan përmbajtjeje duhet të përbëhet nga përdorimi i llojeve të shumta të përmbajtjes, duke përfshirë videot, bloget, librat elektronikë, videot dhe përmbajtjen e zhvilluar vetëm për tregime.
Në varësi të llojeve të platformave të mediave sociale që përdorni, duhet gjithashtu të planifikoni titrat ose të postoni kopje. Për shembull, nëse planifikoni të postoni një foto të një klienti duke përdorur produktin tuaj, do t’ju duhet t’i tregoni audiencës tuaj se çfarë po ndodh në foto për t’i ndihmuar ata të kuptojnë ërmbajtjen që po i tregoni. Titrat janë gjithashtu një mënyrë e shkëlqyer për t’u lidhur me audiencën tuaj, sepse mund t’i kërkoni të lënë komente ose t’u dërgojnë thirrje individëve në fotot tuaja.
Planet e përmbajtjes së mediave sociale janë të nevojshme sepse ato ju ndihmojnë të shihni të gjitha llojet e përmbajtjes që po ndani gjatë një muaji. Ata gjithashtu mund t’ju ndihmojnë të planifikoni për të ardhmen. Për shembull, nëse po planifikoni një lançim produkti, mund të shikoni planin tuaj të përmbajtjes së mediave sociale për të përcaktuar llojet e përmbajtjes që duhet të krijoni për të shpallur produktin e ri.
Si të krijoni një plan të përmbajtjes së mediave sociale në 7 hapa
Zhvillimi i një plani për përmbajtjen e mediave sociale mund t’ju ndihmojë të kurseni kohë dhe ta bëni postimin në mediat sociale më efikas. Ja se si mund të filloni të krijoni një plan të përmbajtjes së mediave sociale:
1. Mësoni për audiencën tuaj
Studimi i audiencës suaj mund t’ju ndihmojë të vendosni se cilat lloje postimesh do të performojnë më mirë. Gjithashtu mund t’ju ndihmojë të zgjidhni platformat e duhura të mediave sociale për t’u përdorur. Jo të gjitha bizneset do të jenë të suksesshme në të gjitha platformat. Për shembull, bizneset B2B priren të performojnë mirë në LinkedIn dhe Facebook, ndërsa markat e e-Commerce performojnë mirë në Instagram dhe TikTok. Gjërat që duhet të identifikoni për audiencën tuaj të synuar përfshijnë:
Mosha
gjinia
arsimimi
të ardhurat
interesat
vendndodhjet gjeografike
Mësimi për audiencën tuaj mund t’ju ndihmojë të zhvilloni personat e blerësve, duke ju lejuar të ndërtoni një plan përmbajtjeje që do të rrisë angazhimin.
2. Vendosni qëllime
Të gjitha iniciativat e biznesit tuaj dhe të marketingut kanë nevojë për qëllime për t’ju ndihmuar të matni performancën. Disa objektiva që mund të keni për strategjinë tuaj të mediave sociale përfshijnë
ndërgjegjësimi i markës
trafiku i faqes në internet
shitjet dhe gjenerimi
3. Kryeni analiza konkurruese
Nëse konkurrentët tuaj tashmë po përdorin me sukses mediat sociale, kontrolloni profilet e tyre për të parë se cilat lloje të përmbajtjes po funksionojnë mirë për ta. Në fund të fundit, ju keni të njëjtin audiencë të synuar, kështu që llojet e postimeve që bëjnë mirë për ta, ka të ngjarë të performojnë mirë për ju. Megjithatë, bëni gjithmonë postimet tuaja unike. Asnjëherë mos vidhni dizajne ose kopjoni nga një konkurrent.
4. Mblidhni përmbajtje
Marka juaj ndoshta ka disa pjesë të përmbajtjes të zhvilluara tashmë për përdorim në marketing. Merrni të gjithë përmbajtjen tuaj dhe shikoni se çfarë mund të ripërdorni për mediat sociale. Për shembull, nëse faqja juaj e internetit ka një blog, merrni parasysh llojet e blogjeve që mund të postoni në mediat sociale për të rritur trafikun e internetit dhe ndërgjegjësimin për markën. Ju mund të ripërdorni lloje të ndryshme të përmbajtjes duke krijuar përmbajtje të re prej tyre. Për shembull, postimi juaj në blog mund të shndërrohet lehtësisht në një infografik ose video.
5. Zhvilloni një plan për krijimin e përmbajtjes
Ju ndoshta nuk keni përmbajtje të mjaftueshme për t’u ripërdorur për postimet e përditshme, kështu që duhet të keni një plan për krijimin e përmbajtjes që ju lejon të kaloni kohë cilësore duke krijuar përmbajtje të mediave sociale. Ju nuk duhet të jeni një stilist i aftë për të krijuar postime të bukura. Në vend të kësaj, mund të përdorni një mjet për krijimin e përmbajtjes që ju lejon të krijoni përmbajtje unike pa punësuar një stilist. Lini kohë çdo muaj për të zhvilluar përmbajtje për muajin e ardhshëm që të jeni gjithmonë të përgatitur me përmbajtje në rast se ju mbarojnë.
Ju gjithashtu mund të përdorni përmbajtjen që ndjekësit dhe klientët tuaj krijojnë për ju. Përmbajtja e krijuar nga përdoruesit (UGC) ju lejon të kërkoni nga ndjekësit dhe klientët tuaj që t’ju dërgojnë foto dhe video të tyre duke përdorur produktet. Sigurisht, disa nga ndjekësit tuaj do ta bëjnë këtë falas, por mund t’ju duhet të nxitni klientët t’ju dërgojnë foto dhe video duke u ofruar atyre zbritje në produkte.
6. Krijo një kalendar
Krijimi i një kalendar me përmbajtje mund t’ju ndihmojë të planifikoni postimet tuaja në mediat sociale përpara kohe, duke ju ndihmuar të kurseni kohë. Nëse planifikoni të postoni në mediat sociale çdo ditë, merrni parasysh përdorimin e një platforme të menaxhimit të mediave sociale që do t’ju lejojë të planifikoni postime në të gjitha platformat tuaja nga një vend. Këto platforma ju lejojnë të gjurmoni efektivitetin e postimeve tuaja dhe të analizoni aspekte të ndryshme të strategjisë suaj të marketingut për t’ju ndihmuar të bëni përmirësime në kohë reale.
7. Vlerësoni përmbajtjen
Pas postimit të përmbajtjes, mos harroni për të. Rivlerësoni rregullisht përmbajtjen tuaj për t’ju ndihmuar të përcaktoni se cilat lloje postimesh funksionojnë mirë dhe të merrni më shumë angazhim në audiencën tuaj të synuar. Ju mund të habiteni nga gjetjet tuaja, kështu që gjeni një mënyrë për të mbajtur gjurmët e pëlqimeve, komenteve dhe trafikut të internetit për t’u siguruar që po përdorni llojet më efektive të përmbajtjes në planin tuaj të përmbajtjes së mediave sociale.
12 Llojet e përmbajtjes së mediave sociale për të prodhuar
Suksesi juaj në mediat sociale varet tërësisht nga suksesi i përmbajtjes që postoni. Megjithatë, prodhimi i përmbajtjes efektive dhe me performancë të lartë paraqet një sërë sfidash për bizneset e vogla. Është konkurrues, kërkon kohë dhe në mënyrë ideale duhet t’i shtojë vlerë përvojës suaj të klientit.
Për të ndihmuar në kapërcimin e këtyre pengesave, strategjitë e përmbajtjes zakonisht përfshijnë një përzierje të larmishme të llojeve të përmbajtjes. Kur përfshini një shumëllojshmëri të pasur të këtyre 12 stileve të ndryshme në strategjinë tuaj të marketingut, mund të krijoni një përvojë më tërheqëse për audiencën tuaj
A e dini se 93% e mesazheve reklamuese arrijnë tek audienca e gabuar? Reklamuesit po dërgojnë mesazhe te audiencat e gabuara, të cilat per rrjedhoje mund të nxisin indirekt përdoruesit të bllokojnë, injorojnë ose bezdisen nga reklamat. Për më tepër, mesazhet reklamuese që arrijnë tek përdoruesit e gabuar do të thotë që përmbajtja është e […]
Sot 30% e përdoruesve të internetit përdorin adblocker për të bllokuar reklamat/banera, ndaj reklamuesit duhet të gjejnë mënyra të reja për të arritur audiencat dhe për të shitur produkte. Për shumë marka, reklamat native janë zgjidhja. Studimet tregojnë që deri në fund të vitit 2021, reklamat native do të sigurojnë 74% të të gjitha të […]
Analiza e konkurrencës është një element kryesor i marketingut dixhital. Ajo tregon se si konkurrentët tuaj kanë kaluar sfida të ngjashme të marketingut me tuajat. Për më tepër mësoni çfarë ka funksionuar (dhe çfarë jo) me ta. Analizimi i konkurrentëve tuaj mund t’ju ndihmojë të poziciononi më mirë brenda një fushe specifike. Nëse doni të […]
Kur jeni duke nisur një fushatë marketingu në internet, sfidat me të cilat do të haseni janë të shumta, por kjo vetëm në rast se nuk mësoni disa “truk”- e të vogla, që do t’ju informojnë mbi rrugën e duhur që duhet të ndiqni, për të depërtuar në “sytë” dhe “veshët” e konsumatorëve tuaj tipikë! […]
Rritja e trafikut cilësor të faqes në internet është diçka për të cilën çdo biznes përpiqet, pavarësisht nëse ata sapo fillojnë ose janë të mirë-vendosur. Ka kaq shumë resurse për rritjen e trafikut, kështu që për ata që sapo e kanë nisur, nga të fillojnë? Këtu janë 4 mënyra për të rritur trafikun e faqes […]
Bazuar në trendet e marketingut dixhital për vitin 2020, ja 6 pika se si mund të përmirësoni marketingun tuaj në muajt në vazhdim:
Reklamimi është mënyra më e lehtë dhe më efektive për të tërhequr vëmendjen te marka juaj. Ndryshe nga format e tjera të marketingut, reklamimi synon grupe njerëzish dhe jo individë dhe zakonisht ekzekutohet përmes llojeve të ndryshme të mediave, duke përfshirë televizionin, radion, gazetën, revistën dhe internetin. Por përveç tërheqjes së vëmendjes së klientëve të […]
Çfarë është marketingu i mediave sociale? Marketingu i mediave sociale nënkupton përdorimin e platformave të mediave sociale si Instagram, Twitter dhe Facebook për të promovuar markën tuaj dhe për të shitur produktin ose shërbimin tuaj. Nëse biznesi juaj del me një artikull të ri dhe planifikoni të promovoni lançimin në mediat sociale, ky është marketingu […]
Një strategji promovimi është thelbësore për pozicionimin e markës tuaj në treg, duke i bërë njerëzit të vetëdijshëm për produktet ose shërbimet që ju ofroni dhe se si ata mund të përfitojnë duke ju zgjedhur ju. Por me kaq shumë marka që ofrojnë produkte ose shërbime të ngjashme si ju, teknikat tuaja promovuese mund të […]
Fotografia ka ekzistuar prej shekujsh, për fat të mirë ajo nuk kërkon më një aparat fotografik të gjatë dhe profesional të vendosur për të shkrepur një foto; falë telefonave inteligjentë të cilët janë bërë pjesë përbërëse e jetës sonë të përditshme. Por çfarë lidhje ka kjo me marketingun dixhital? Imazhet në marketingun dixhital Lindja e […]
Është koha për të rimenduar se si të promovoni llogarinë tuaj në Instagram. Pse tani? Sepse evolucioni dhe rritja e shpejtë e platformës do të thotë se ajo që funksionoi në të kaluarën nuk do t’ju sjellë të njëjtin lloj angazhimi sot. Bazuar në statistikat e fundit të Instagramit, hapësira vizuale po bëhet gjithnjë e […]
Dictionary.com e përkufizon marketingun si, “veprim ose biznes i promovimit dhe shitjes së produkteve ose shërbimeve, duke përfshirë kërkimin e tregut dhe reklamimin”. Çfarë është marketingu? Marketingu i referohet çdo veprimi që një kompani ndërmerr për të tërhequr një audiencë drejt produktit ose shërbimeve të kompanisë nëpërmjet mesazheve me cilësi të lartë. Marketingu synon […]
Katër P-të janë një “miks marketingu” i përbërë nga katër elementë kryesorë – produkti, çmimi, vendi dhe promovimi – të përdorura gjatë marketingut të një produkti ose shërbimi. Në mënyrë tipike, bizneset i marrin parasysh katër P-të kur krijojnë plane dhe strategji marketingu për të tregtuar në mënyrë efektive për audiencën e tyre të synuar. […]
Njerëzit janë mësuar të kalojnë më shumë kohë në internet sesa në media konvencionale. Gjatë viteve të fundit, është bërë tepër e vështirë për bizneset që të gjejnë dhe adresojnë audiencën e synuar përmes TV dhe mjeteve të tjera të marketingut të modës së vjetër. Burimet dixhitale po rezultojnë të jenë e ardhmja e marketingut. […]
Reklamimi është një aspekt i marketingut. Ndërsa marketingu është qasja e përgjithshme për të folur me klientët për markën tuaj, reklamimi është zakonisht një formë e paguar e mesazheve e krijuar për të çuar në shitje. Reklamimi mund të jetë afatshkurtër për një promovim të veçantë ose i vazhdueshëm, por zakonisht kërkon një investim financiar. […]
Kam qenë në mbarë botën, në konferenca marketingu, në takime të ekipeve të marketingut të markave të mëdha dhe kam folur me qindra tregtarë që mendojnë se marketingu me përmbajtje është e njëjta gjë me marketingun e përmbajtjes. Në këtë postim, unë do t’ju jap përkufizimin, arsyen pse shumë kompani lider e përdorin atë për […]